Tehisintellekti kasutamisest igapäevaelus ja turunduses

Tehisintellekt ehk AI on ühtäkki muutunud meie elu integraalseks osaks. Kuigi AI on tõusnud alles viimase poole aasta seas me kõrgendatud huviorbiiti, siis tegelikkuses on ta kasutusel olnud me kõigi nina all juba aastaid. Põhjus, miks AI järsult on hakanud huvi- ja meediakünnist ületama, on suuresti tänu ChatGPT lansseerimisele mullu novembris. Kuigi täna veel puudub […]

Loe edasi ⟶

2022. aasta klient Norman-Optika edulugu

Mullu tähistas agentuur oma 25. juubelit. Liikudes reipalt 30 suunas heidame viimase pilgu veel ühele möödunud aasta seni veel avalikustamata hoovale. Nimelt on viimane aeg kergitada kalevit ja tuua teieni Aasta klient 2022. Aasta kliendi tiitel on eriline, kuna auhind antakse esindajale üle personaalselt. Agentuuri tegevjuht Heily Aavik on tiitli kohta öelnud järgmist: “Tiitlit aasta […]

Loe edasi ⟶

La Ecwadori talvepäevad 2023

Kõik Liikumisaasta puhul talvepäevadele talisporti nautima! Eelmisel nädalal nautis kogu La Pere modernset neljapäevast töönädalat ning sõitis Liikumisaasta raames reede hommikul tööpäeva asemel hoopis nädalalõpuks Otepääle talvepäevi nautima. Kui Tallinnas oli tunne, et ega talve enam ei tule, siis Otepääl oli lund küllaga ning ükski talispordiala vahele ei jäänud. Kohale jõudes pikka passimist polnud – […]

Loe edasi ⟶

2022. aasta erilised kampaaniad ehk La Ecwadori loovjuhid võtavad aasta kokku

Äsja lõppenud aasta märgib agentuuri jaoks lisaks 25. juubeliaastale ka uuendusi meeskonnas – agentuuriga liitus augustis loovjuhina Aleksander Urke, kellel on reklaami- ja turunduskommunikatsiooni alal 8-aastane kogemus. Kuid millised olid Aleksandri ja Taavi jaoks läinud aasta säravaimad kampaaniad ja lahendused? Millist väärtust erinevad projektid pakkusid nii loovuse, olulisuse ning tulemuste alusel?          […]

Loe edasi ⟶

Säravate edulugude algused: 2022 uued kliendid

Loovagentuur La Ecwador on tegutsenud sõltumatult juba 25 aastat ning on iga aasta toob uusi koostöid erinevate organisatsioonide ning ettevõtetega. Meie 360-kraadine teenustering võimaldab meil klientidele pakkuda erinevaid võimalusi oma turunduse ja strateegilise kommunikatsiooni realiseerimiseks. Kasvuteel veendub aina enam kliente, et me suudame pakkuda neile kindlust, usaldusväärsust ja suurt kogemuste pagasit, aidates saavutada nende eesmärgid, […]

Loe edasi ⟶

Uus aasta toob uued tegijad

Sinise veetiigri aasta hakkab läbi saama ning veelgi edukam ja suurejoonelisem kassiaasta terendab ees. Mullu tähistatud agentuuri juubeliaasta oli mitmes mõttes erilisest erilisem. Meenutusi jäävad helgelt troonima seikluslik ja lähendav Malta, järjekordne edukas Master of Ad lend ning uued ja ambitsioonikad liikmed agentuuri mesilassülemis. Aasta algus Loomeväljal möödus juba kolmandat aastat järjest täis põnevust, intriige, […]

Loe edasi ⟶

Meeleolukas jõulupidu agentuuris

Agentuuri töötajate jaoks algavad jõulud tavaliselt kuskil augusti lõpus või septembri alguses – just siis saabuvad klientide poolt esimesed briifid jõulukampaaniateks. Seega jõuavad La Pere liikmed ammu enne teisi jõuludest elevusse sattuda, siis jõuluteemadest ära väsida ning kui jõulud päriselt ukse ees on, pühadest taaskord elevusse sattuda. Kui eelmisel aastal veetsime jõulud omakeskis kunstiga tegeledes, […]

Loe edasi ⟶

Agentuuri jõulupuhkused

Nagu viimastel aastatel juba traditsiooniks saanud, on ka tänavu aasta viimasel nädalal agentuur vähendatud koosseisus olemas. Sel aastal satuvad jõulupühad ning aastavahetus täpselt nädalavahetustele, mis tähendab, et neli vahepealset päeva oleme klientide jaoks olemas. Vastutav projektijuht, disainer, copywriter ning audiovisuaalspetsialist on kõikidel päevadel majas. Enne jõule saabub teile oma projektijuhilt ka kontakt, kellega aasta viimasel […]

Loe edasi ⟶

Rohelus on tulnud, et jääda

Täna võtame luubi alla ühe aktuaalse ja olulise teema, mis puudutab kõiki. Novembri algul toimus TULI korraldatud konverents „Making Sense“, mis tõi kokku reklaamimaailma  titaanid ja tuleviku tegijad. Konverents puudutas tähtsaid teemasid ning fokusseeris igipõlistele aspektidele nagu loovus ja andmekasutus, ent väga oluline rõhk oli ka tänase artikli peateemal – kestlikkusel, mis on aina enam […]

Loe edasi ⟶
Lae juurde ⟶