Gen Z küsib, Heily Aavik vastab: kui 2000ndatel Kuldmuna galal ei käinud, siis reklaamiinimene sa polnud!

Istume Heily Aavikuga maha kolmapäeva pärastlõunal, tunnike enne tööpäeva lõppu. Pean endale tunnistama, et olen veidi närvis… ei tea isegi miks. Kuna ma ise sündisin 3 aastat pärast agentuuri asutamist, siis huvitab mind eelkõige, mis toimus agentuuris sel ajal, kui mind veel ei olnud ning Eesti reklaami kõrgajal, kui mina veel mänguautodega mängisin. Samuti soovin […]

Loe edasi ⟶

Agentuuriga La Ecwador on hiljuti ühinenud mitu loovtalenti

Tänavu oma 25. juubelit tähistav agentuur La Ecwador on viimase aastaga jõudsalt laienenud. Värskete liikmetena on lisandunud Loomeväljale kolm kogenud tegijat, keda ühendab üks ja sama – soov raputada Eesti reklaamimaastikku. Saame nendega tuttavaks.   Creative-tiimiga liitus äsja videokunstnik Carol Alice Tõniste, kelle senine kogemustepagas on saanud suuri täiendusi fotograafia- ja monteerimise vallast ning filmimaastikult. […]

Loe edasi ⟶

Kuidas rikastas Malta reis La Pere?

Agentuuri mesilassülemil on tänavu käsil keskmisest erilisem aasta. Seetõttu toimusid traditsioonilised suvepäevad Maltal, kuhu läksime kollektiivina otsima tõestust järgmistele hüpoteesidele: kas paralleel, mida kaugemale minek, seda lähedasemaks saadakse, peab paika? Millist hoogu ja hingamist annavad päevad koos argielust eemal ja kuidas mõjutab see pikemas perspektiivis töö kvaliteeti ja tulemuslikkust?   Malta lähendavad ristsed Et meeskonnavaim […]

Loe edasi ⟶

Aasta lakid käisid Barcelonas

Kevad on agentuuris olnud väga töine ja tavapäraselt kiire periood ning juba tundus, et Eesti suve ei tulegi. Seega lähetasime oma tänavused agentuuri aastaauhindade laureaadid Costa Bravale mõnusale minipuhkusele ning inspiratsioonitripile. Kui sügisel käisid agentuuri kolleegi- ja aastaauhindade laureaadid Pariisis, siis käesoleva aasta algul said välja jagatud uued lõvitrofeed, millega kaasnesid piletid Kataloonia pealinna Barcelonasse. […]

Loe edasi ⟶

Jaanidel planeeri jõule

Jaanid terendavad silme ees ning puhkuste periood on tulekul, seega on just nüüd viimane aeg mõelda, mida ette võtta aasta lõpus. Igal jõulul ning jaanieelsel perioodil näeme agentuuris, et klientidel on kuni jõuluvana tuleku või jaanilõkke süütamiseni palju muresid, mida oleks võimalik ennetada. Tihtipeale seda ise läbi kogedes mõeldakse, et järgmine aasta hakkan siis pool […]

Loe edasi ⟶

Praktikamaratoni lõpetas juba kolmas Master of Ad lend

Juba 3. järjestikune Master of Ad praktikaprogramm on jõudnud eduka lõpuni. Loovad ja  innukad reklaamivasikad (nii nagu nad ennast ise kutsuvad) on end kenasti sisse elanud kirevasse reklaamimaailma, kus tegutsetakse edasi ka peale praktikat. Talvel valiti kümnete kandidaatide hulgast välja viis säravamat ja talendikamat reklaamiilma tulevikutegijat, kes märtsi alguses end stardipakule seadsid, et stardipaugu kõlades […]

Loe edasi ⟶

La Ecwadori suvi algas mõjuisikute peo ja drag queenide show’ga

Lastekaitsepäeval kutsus La Ecwador oma glamuursesse majja nii Eesti mõjuisikute koorekihi kui ka oma suurkliendid, kellega tehti võimas algus värskelt alanud suvele, Pride Month’ile ja agentuuri 25. juubeliaasta tähistamisele. 1. juuni õhtuks muutus agentuur linna parimaks peopaigaks. La Pere liikmed ootasid seda pidu juba pikka aega, sest viimased paar aastat pole olnud just sündmusterohked. Lisaks […]

Loe edasi ⟶

Juuli on akude laadimise kuu

Juuli teisest nädalast asuvad paljud agentuuri töömesilased nautima suvepuhkust. Seega soovitame enne jaanipäeva ära esitada mahukamad ja tähtsamad tellimused, et kindlustada tööde õigeaegne teostus. Kindlasti ei jää Loomevälja maja päris tühjaks – puhkuste ajal tegutseb agentuuris meeskond, kes vastutab klientide ja projektide eduka ning kvaliteetse käekäigu eest.

Loe edasi ⟶

Sisuturundus, kui võimas tööriist igapäevases turunduses

“Kui sind pole Facebookis, pole sind olemas,” oli tsitaat, mis levis eelmisel kümnendil kulutulena. Olgugi, et toona mõeldi seda läbi huumoriprisma, on selle tähendus igati aktuaalne. Täna ei piisa Internetis vaid kohalolust. Küsimus on selles, kuidas olla nähtav ja käia ajaga kaasas – see ongi sisuturunduse ülesanne. Sisuturundus pole pelgalt enam vaid turundustrend, vaid sellest […]

Loe edasi ⟶
Lae juurde ⟶