KUULA JÄRELE⏐Büroomaailma ja Kauboi Kerdi tähelend

Äripäeva sisuturundussaates käisid oma kogemusi jagamas meie loovjuht Taavi Lehari ning sotsiaalmeedia tiimi loovjuht Kert Saarmets. Juttu tuli Büroomaailma brändi kasvatamisest sotsiaalmeedia kaudu ning karakter Kauboi Kerdist, keda Saarmets ise kehastab.  Büroomaailm on La Ecwadori klient olnud üle 10 aasta ning eelmisel aastal tekkis mõte koolikampaaniale järgmine käik sisse panna. Selleks otsustati Saarmetsa sõnul ära […]

Loe edasi ⟶

Suviselt soojad septembrikuu suvepäevad!

Ühel suvisel septembrikuu päeval pakkisid La Pere liikmed kodinad kokku ning panid oma autodele hääled sisse, et Haapsalus ühed tegusad suvepäevad maha pidada.  Ammu suvepäevadeks broneeritud 6. september oli La Perele justkui kingitus hea töö eest, kuna õues siras päike ning kraadiklaas näitas 25 kraadi. Päeva esimene pool möödus Indrek Maripuu loovuse koolituse lainel, kus […]

Loe edasi ⟶

MURRANG EESTI TIKTOKIS⏐Suurimasse tantsuvideo platvormi on jõudnud tasulised reklaamid. Mis võimalusi see endaga kaasa toob?

Hea ja edukas ettevõtte kommunikatsioon omab kõnepinda mitmes turunduskanalis, jõudmaks nii võimalikult suure hulga sihtgrupini. Ei tasu kõiki mune ühte korvi panna, vaid jaotada seda erinevate korvide vahel ja vaadata, mis just sinu jaoks kõige paremini müüb. Seda tasub arvestada ka sotsiaalmeedias nähtavuse saavutamisel. TikTok on maailma üks suurimaid platvorme, omades üle 1 miljardi kasutaja, […]

Loe edasi ⟶

TAGASI LOOMEVÄLJAL⏐Kuidas möödus La Pere suvi?

La Pere puhkused olid mõnusalt kosutavad ja hingetoitvad. Suvi on märkamatult möödunud ning vaikselt on saabunud aeg taas töölainele tagasi häälestuda ja kõik molutamise ajal tärganud ideed teoks teha. Surfame korraks veel suvelainel ja teeme väikese kokkuvõtte puhkuseperioodist.   Milline suvi oli La Perel? Palju kruiisiti autoga mööda kaunist kodumaad, käidi välismaal avastamas võõraid kultuure, […]

Loe edasi ⟶

Master of Ad juubelilend ületas edukalt finišijoone

Kui 5. märtsil saabusid Loomeväljale kõik viis praktikanti suures ootusärevuses ja teadmatuses, siis täpselt kolm kuud hiljem lahkusid kõik asjaosalised rõõmsate nägude ja korraliku kogemustepagasiga. Kolmapäeval, 5. juunil, ületas Master of Ad’i 5. lend finišijoone ning nüüd on aeg neid kolme kuud tagasi reflekteerida. Kõik asjaosalised tõdesid, et kolm kuud Loomeväljal on möödunud linnutiivul ning […]

Loe edasi ⟶

La Ecwador (Miami) Vice pildigalerii

Nagu igal aastal kombeks rõõmustame koos klientide ja koostööpartneritega saabuvate päikeseliste suplusilmade üle. Sellel aastal koos meie vahvate Master of Ad praktikantidega, sai üheks õhtuks La Ecwadorist Miami. Selleaastane suvealguse pidu oli inspireeritud 80-ndate kultussarjast Miami Vice, kus ajastutruu muusika ja show viis meid ajarännakule 80-ndate Miamisse, kus kirevas ööelus segunesid eredad neoonvärvid, troopiliste palmide […]

Loe edasi ⟶

Turunduskohv: kuidas edukalt uuendada brändi

16. mai hommikul kogunesid Loomeväljal taas turunduse ja kommunikatsiooni eksperdid, sest aeg oli võtta järjekordne sõõm Turunduskohvi. Seekord keskenduti brändingu ja brändi uuendamise teemadele, mis on iga ettevõtte jaoks äärmiselt olulised. Üritusel jagasid oma teadmisi ja kogemusi Foruse turundus- ja kommunikatsioonijuht Berit Väljaots, Orkla Eesti maiuste ja snäkkide ärisuuna turundusjuht Kätlin Sepp ning La Ecwadori […]

Loe edasi ⟶

La Ecwadori esimese poolaasta kokkuvõte: äri õitseng ja uued kliendid

Taas on Loomeväljal end sisse seadnud suvi ning see tähendab, et esimene poolaasta on märkamatult mööda saadetud. Agentuuri juht Heily Aavik jagab meiega edukaid kliendilugusid, kokkuvõtet 2023 aastast ja selle aasta esimesest poolaastast ning ambitsioonikaid tulevikuplaane. Vaatamata õhus tuntavatele majandusraskustele nendib Heily Aavik, et esimene poolaasta La Ecwadoris on võrreldes eelmise aastaga olnud edukas ning […]

Loe edasi ⟶

Kuldmuna 2024 tuli! Kuidas see meil läks?

Kuldmuna on agentuur La Ecwadoriga praktiliselt sama vana ning tänaseks on Eesti kõige vanemal loovuskonkursil juba 51 erinevat kategooriat, millega tunnustada oma ala kõige loovamaid tegijaid. Kokku esitati konkursile üle tuhande töö, millest finaali pääsesid vaid parimatest parimad. La Ecwador oli finaalis esindatud 7 finalistiga ning auhinnagaalalt ei lahkutud tühjade kätega. Teeme ülevaate, millised tööd […]

Loe edasi ⟶
Lae juurde ⟶