Viking Line’ga strateegialainetel

Tänavu on meil Agentuuris La Ecwador Viking Line’i näol õnnestunud leida üks äge rahvusvahelise haardega klient, kellele me agentuuri tiimiga teeme laiaulatuslikke töid suurtest kampaaniatest ja teleklippidest sotsiaalmeedia sisuni välja. Töö tõttu on meie Viking Line’i teenindav tiim sel aastal mitmeid kordi saanud põhjanaabrite juures Helsingis käia ja muuhulgas järjest tugevamale klienditunnetusele ning tõelistele maitseelamustele […]

Brand icon

Tänavu on meil Agentuuris La Ecwador Viking Line’i näol õnnestunud leida üks äge rahvusvahelise haardega klient, kellele me agentuuri tiimiga teeme laiaulatuslikke töid suurtest kampaaniatest ja teleklippidest sotsiaalmeedia sisuni välja.

Töö tõttu on meie Viking Line’i teenindav tiim sel aastal mitmeid kordi saanud põhjanaabrite juures Helsingis käia ja muuhulgas järjest tugevamale klienditunnetusele ning tõelistele maitseelamustele Vikingi pardal saanud kogeda ka Helsingi huvitavaid kultuuri- ja ajalooelamusi ning maandada igatsust Skandinaavia looduse järgi.

Kuna Viking Line’i igakuiste kampaaniate ettevalmistus nõuab pikemaajalist strateegilist lähenemist ning nende ajaloo ja olemuse täielikku mõistmist, viis Viking Line’i supertore meeskond meie agentuuri tiimi kolmeks päevaks merele. Saime lähemalt tutvust teha kolme Viking Line’i laevaga – Tallinn-Helsingi suunal sõidutas meid Viking XPRS, Helsingist Stockholmi Viking Gabriella ning Stockholm-Turku läbisime Läänemere uusima ja ilmselt kõige uhkema laevaga Viking Glory.

Kolm päeva sisutihedat programmi ja koos merelolekut liidab! Võime terve tiimiga kinnitada, et saime väga hea ülevaate, mida Viking Line endast tegelikult kujutab. Üks kolmepäevane reis annab kahtlemata parema ettekujutuse Viking Line’i tegelikust mastaapsusest, võimalustest Soome-Rootsi suunal ja selle tähtsust näiteks Viking Line’i kodusaarel – Ahvenamaal. Viking Line’i Eesti turunduse strateegias peame väga palju arvestama nende kommunikatsiooni ja reklaamtegevustega just Soomes ja Rootsis, seetõttu tuleb olla hästi kursis.

Reisi jooksul viisime läbi strateegiakoosolekuid ja workshop’e, osalesime Viking Line’i veinikoolitusel ning nautisime tihedat muuseumiprogrammi Stockholmi südalinnas. Gabriella kui ka Glory pakkusid hoolimata nädalasisesest reisist meeleolukat õhtu- ja päevaprogrammi ning mitmekülgseid shopinguvõimalusi. Glory pardal üllatati meid omapärase privaatse 220-kraadise merevaatega restoraniga Fyren, kus meil õnnestus segamatult kogeda 4-käigulist õhtusööki. Viking Glory Archipelago Spa pakub vaheldust mere vaatega jõusaali, sauna, mullivanni või aastaringse lumekoopa näol.

Täname Viking Line’i turundustiimi ja eriliselt Maiken Mäemetsa, kes nii sisutiheda programmi meie reisiks kokku panid. Rõõm on selliste klientidega koostööd teha!

NB! Viking Line laevad sobivad ideaalselt team-building ürituse, konverentsi või piduliku vastuvõtu korraldamiseks merel. Pakub vaheldust ka tavapärastele Tallinnast väljuvatele Rootsi kruiisidele, nädalavahetuse get-awayks või perepuhkusereisiks.