Rääkides välimeediast – kuigi parimaks viisiks jõuda kampaaniates võimalikult kõrge katvuseni on digitaalseid ja traditsioonilisi välimeedia vorme ühendada, toovad digitaalsed välimeedia ekraanid mängu mõned nii igatsetud lahendused ja võimalused, mis traditsioonilisele meediale jäävad tehniliselt kättesaamatuks.
„Ahahh… copywriter oled? Aga mis sa siis täpsemalt teed?“
See on küsimus, millele ma endiselt üsna tihti vastama pean. Ja ega mul ammendavat vastust sellele polegi. Judith K. Charles on öelnud, et copywriter on müügimees kirjutusmasina taga.
Üha pisemad põnnid saavad mängimiseks ja meelelahutuseks kätte nutiseadmed, mis tähendab, et neist saavad ka üsna varases eas reklaamitarbijad.
Käime läbi Agentuur La Ecwadori 20aastase ajaloo jooksul saadud kogemused, räägime Eesti ettevõtete turundushoiakutest ja rõhutame brändingu tähtsust.
Jõulukingitused on kena viis, kuidas tänada meeldiva ja eduka koostööaasta eest oma kliente, koostööpartnereid ja kolleege.
Loo rääkimisega näost näkku on mõnevõrra lihtsam. Mõelge kasvõi viimase koosviibimise või peo peale, mida külastasite. Võib-olla rääkis keegi peolistest mõne naljaka loo. Läksite pärast tööle ning tahtsite kuuldud lugu sama naljakalt teistele edasi rääkida.
Tänavu kevadel mõjutasid reklaami- ja turundusspetsialiste peamiselt kaks suuremat muudatust: alkoholi reklaamimise piirangud ning loomulikult GDPR. Kuidas reklaamimaailm sotsiaal- ja digitaalmeedia ajastul üha areneb, sellele andis kevad meile vastuseid.
Industriaalajastu, mil suured ettevõtted varjutasid publikut oma autoriteetsusega ning nõudsid lugupidamist, on möödanik. Käes on inimeste ajastu, mis tähendab, et ettevõttel on kasulik ennast määratleda kliendiga võrdsena, mitte enam viimase ülemusena.
Teadaanne kõigile meie klientidele, koostööpartneritele ja sõpradele: La Ecwador puhkab juulikuus, aga töö ei jää meil seisma, sest sellel suvel puhkame vahetustega! Ükski tiim ei puhka meil korraga ning alati on meil olemas keegi, kellele saate kirjutada, helistada ja nõu küsida.