Käime läbi Agentuur La Ecwadori 20aastase ajaloo jooksul saadud kogemused, räägime Eesti ettevõtete turundushoiakutest ja rõhutame brändingu tähtsust.
Jõulukingitused on kena viis, kuidas tänada meeldiva ja eduka koostööaasta eest oma kliente, koostööpartnereid ja kolleege.
Loo rääkimisega näost näkku on mõnevõrra lihtsam. Mõelge kasvõi viimase koosviibimise või peo peale, mida külastasite. Võib-olla rääkis keegi peolistest mõne naljaka loo. Läksite pärast tööle ning tahtsite kuuldud lugu sama naljakalt teistele edasi rääkida.
Tänavu kevadel mõjutasid reklaami- ja turundusspetsialiste peamiselt kaks suuremat muudatust: alkoholi reklaamimise piirangud ning loomulikult GDPR. Kuidas reklaamimaailm sotsiaal- ja digitaalmeedia ajastul üha areneb, sellele andis kevad meile vastuseid.
Industriaalajastu, mil suured ettevõtted varjutasid publikut oma autoriteetsusega ning nõudsid lugupidamist, on möödanik. Käes on inimeste ajastu, mis tähendab, et ettevõttel on kasulik ennast määratleda kliendiga võrdsena, mitte enam viimase ülemusena.
Teadaanne kõigile meie klientidele, koostööpartneritele ja sõpradele: La Ecwador puhkab juulikuus, aga töö ei jää meil seisma, sest sellel suvel puhkame vahetustega! Ükski tiim ei puhka meil korraga ning alati on meil olemas keegi, kellele saate kirjutada, helistada ja nõu küsida.
Maikuus toimus järjekordne Hommikukohvi vestlusring, kus arutlesime uue andmekaitseseaduse teemal. Küsisime, mida tähendab uus andmekaitseseadus turundajate jaoks. Uut seadust tutvustas meile kõigile Eversheds Sutherland Ots & Co jurist Erika Tuvike ja vestlusringi viis läbi Agentuur La Ecwadori tegevjuht Heily Aavik.
Oleme Karen ja Marec, Tallinna Ülikooli reklaami ja imagoloogia teise kursuse tudengid. Läinud talvel saime võimaluse panna end proovile agentuuri La Ecwador, et osaleda praktikal ning arendada oma teadmisi reklaami valdkonnas.
Vastutustundlik ettevõte. Vastutustundlik turundus. Vastutustundlik kampaania. Vastutustundlik vastutustundlikkus. Mis toimub?