Briifimine on reklaamiagentuuri ja kliendivahelise töö lahutamatu osa, millega kaardistatakse informatsioon, eesmärgid ja kontekst. Tavaliselt hääbub briifimiskultuur agentuuri ja kliendi pikemal koostööl, kuid tegelikult peaks õige häälestuse andmine käima iga tellimuse juurde. Sügisel rääkisid briifimisest reklaamiagentuuri loovjuht Taavi Lehari ning Äripäeva Raadio saatejuht Hando Sinisalu saates Turunduskohv La Ecwadoris, kus vastati erinevatele briifimisega seotud küsimustele. […]
Jälle briifimisest – miks ja kuidas agentuurile ülesannet püstitada
Briifimine on reklaamiagentuuri ja kliendivahelise töö lahutamatu osa, millega kaardistatakse informatsioon, eesmärgid ja kontekst. Tavaliselt hääbub briifimiskultuur agentuuri ja kliendi pikemal koostööl, kuid tegelikult peaks õige häälestuse andmine käima iga tellimuse juurde.
Sügisel rääkisid briifimisest reklaamiagentuuri loovjuht Taavi Lehari ning Äripäeva Raadio saatejuht Hando Sinisalu saates Turunduskohv La Ecwadoris, kus vastati erinevatele briifimisega seotud küsimustele.
Põhjalik briifimise juhend on leitav agentuuri blogist ning loovbriifi küsimustiku blanketi saab siit.