Reklaamiagentuuride TOPi võitis Agentuur La Ecwador

Septembrikuu oli La Ecwadori jaoks väga eriline kuu ning ühtlasi ka oluline verstapost 22 tegutsemisaasta juures. Nimelt tunnustas Äripäev La Ecwadori reklaamiagentuuride TOPis esimese kohaga.

Loe edasi ⟶

Mis on 5 aastaga sisuturunduses muutunud?

La Ecwadori sisuturundustiimi juhil Teele Heinal täitus hiljuti agentuuris viis aastat. Seoses sellega jagab ta ülevaadet, mis on viimaste aastatega sisuturunduses muutunud ning millised on uued trendid.

Loe edasi ⟶

Agentuur või majasisene turundus – kumba eelistada?

La Ecwadori tegevjuht Heily Aavik jagas Äripäeva raadios ettevõtetele nõuandeid, millal tasub kaasata oma tegemistesse agentuur ja millal piisab majasisesest turundusest.

Loe edasi ⟶

La Ecwadori meeskond on kliendisuhete juhi võrra rikkam

Augustikuus kasvas La Ecwadori agentuuripere ühe särava ja ambitsioonika liikme võrra, kui kliendisuhete juhi rolli hakkas täitma Keit Ausner.

Loe edasi ⟶

Quo vadis 2019. aasta reklaam?

Milline on praegune ühiskond? Keeruline öelda – ühelt poolt tunneme suuremat ühtekuuluvust oma mõttekaaslastega, teisalt suuremat tõukumist nendega, kelle arvamus on erinev.

Loe edasi ⟶

Turunduskohv La Ecwadoris – Kas traditsiooniline meedia on surnud?

Aprilli keskel toimunud La Ecwadori Turunduskohv viis kokku Äripäeva raadio saatejuhi Keit Ausneri ning La Ecwadori meediajuhi Kert Aaviku.

Loe edasi ⟶

Kuidas orienteeruda digimaailmas?

Millest sõltub brändi elujõulisus? Mõni bränd seisab vankumatult ja elujõuliselt läbi aastakümnete kui mitte sajandite, mõned minetavad oma sära kõigest paari aastaga. Kuidas on võimalik ettevõtte väärtusi ja eesmärke läbi pika aja muutustele kohandada?

Loe edasi ⟶

Brändide muutumine ajas

Millest sõltub brändi elujõulisus? Mõni bränd seisab vankumatult ja elujõuliselt läbi aastakümnete kui mitte sajandite, mõned minetavad oma sära kõigest paari aastaga. Kuidas on võimalik ettevõtte väärtusi ja eesmärke läbi pika aja muutustele kohandada?

Loe edasi ⟶

Kes on Agentuur La Ecwador uus loovjuht?

Aasta lõpus jäi originaalsusega silma agentuuri La Ecwador tööpakkumine copywriter’i ametikohale. Sellega oli kaasas Taavi Lehari siiraid meenutusi pakkuv kokkuvõtlik lugu “1000 päeva agentuuris”. Mida tähendas noore inimese jaoks võimalus esialgu praktikandina agentuuri töös osaleda ning hilisem copywriter’i positsioonil töö alustamine? Milliseid takistusi, murdumishetki ent ka võite ja taipamisi läheb vaja, et karastuda ja valmis olla loovjuhi ametikoha positsiooniks?

Loe edasi ⟶
Lae juurde ⟶