Suvi La Ecwadoris

Suvi agentuuris algas tänuavaldusega lapsevanematele. Nimelt panid digitiimi usinad liikmed pead kokku leidmaks võimalusi tänada lapsevanemaid, kes on COVID-19 kriisis lastele toeks olnud. Kampaania üheks erilisemaks ning personaalsemaks lahenduseks oli võimalus kampaaniaveebi sisestada tublide lapsevanemate nimed, mida seejärel kuvati avalikult digitaalsetel reklaampindadel nii linnaruumis kui ka internetis. Sotsiaalministeeriumi tänukampaania raames avaldati ka Koit Toome ja […]

Brand icon

Suvi agentuuris algas tänuavaldusega lapsevanematele. Nimelt panid digitiimi usinad liikmed pead kokku leidmaks võimalusi tänada lapsevanemaid, kes on COVID-19 kriisis lastele toeks olnud. Kampaania üheks erilisemaks ning personaalsemaks lahenduseks oli võimalus kampaaniaveebi sisestada tublide lapsevanemate nimed, mida seejärel kuvati avalikult digitaalsetel reklaampindadel nii linnaruumis kui ka internetis. Sotsiaalministeeriumi tänukampaania raames avaldati ka Koit Toome ja Laulupesa lastekoori südamlik tänulaul lapsevanematele, mis tõi pisara silma paljudele.

 

 

Kuna suve lahutamatu osa on jäätis, oli ka agentuuris palju sagimist magusa kampaaniaga. Balbiino Classic jäätiste puhul liikusime eemale tavapärasest kontseptsioonist ja võtsime suuna lihtsate õnnehetkede poole. Töötasime välja lõbusa kampaania, mis tuletab inimestele meelde, et õnnehetked peituvad lihtsates momentides, olgu selleks lemmiklaulu kuulmine raadiost hommikul tööle sõites või südamlik hetk lemmikloomaga. Kampaania raames sündis lõbus teleklipp, kus Robert Linnat tabab laulu kirjutamisel classicaline õnnehetk, mida võib tunda igaüks oma päevaste toimetuse jooksul.

 

 

Sellel suvel olid käed tööd täis ka Sotsiaalministeeriumi ligipääsetavuse kampaaniaga, mis tuletab meelde märgata ja luua ligipääsetavaid lahendusi. Meie ülesandeks oli luua viis lühiloengut, mis tutvustavad ligipääsetavusega seotud probleeme, mida igapäevaselt kogevad viis sihtgruppi. Agentuuri tiimile oli koheselt selge, et muutuste loomiseks on vaja lugu rääkida läbi tavainimese perspektiivi, sest tihtipeale ei puutu linnaruumi planeerimisega seotud võtmeisikud kokku ligipääsetavuse probleemidega. Lühiloengutes panime Roald Johannsoni sihtgruppide igapäevasesse reaalsusesse, et iga vaataja oskaks linnaruumis märgata selliseid probleeme.

 

 

Töökale suvele pani punkti Büroomaailma koolikampaania, mis tuletab meelde, et kool on taas ukse taga ning aeg on hakata septembriks valmistuma. Selleaastases kampaanias keskendusime võitmisele. Kuna Büroomaailmas kooliks valmistumisega on võimalik võita uhke PlayStation5 ning hea ettevalmistumisega oled edukas ka koolipingis, sündis kampaania sõnum „Valmistu võitma!“. Teleklipis tõime esile koolinoorte seas aktuaalse videomängude temaatika ning kuvasime läbivalt koolikampaania auhinda.