[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Klient:
Saarioinen Eesti OÜ
Ülesanne:
Mamma suppide tarbimiskampaania ja uue kõrvitsapüreesupi lansseerimine[/vc_column_text][vc_separator color=”chino” border_width=”2″][vc_column_text]
Briif
2017.aasta sügisel tuleb turule uus Mamma kõrvitsapüreesupp, mille väikesed vürtsikad maitsenüansid ja mõnus struktuur toovad Mamma suppide valikusse värskust.
Kui päevad hakkavad lühemaks jääma, lehed kolletuma ning õhk jahedamat nägu näitama, sobivad Mamma supid suurepäraseks eineks: need on kasulikud, kuumad ja kiired kõhutäied, mis valmivad vaid hetkega.
Agentuuri ülesandeks oli välja töötada ning ellu viia efektiivne tarbimiskampaania ning uue toote lansseerimine.
Strateegia ja loovlahendus
Mamma sortimendis on 9 erinevat suppi, mis valmivad kiiresti ja lihtsalt. Leidub nii toekamaid, trendikamaid kui ka kergemaid suppe – st et iga inimene leiab kindlasti oma lemmiku. Sellest lähtus ka meie strateegia.
Seega nägime sihtgrupina iga inimest, kelle elu on nõnda kiire, et kasulik toit tuleb sõna otseses mõttes kaasa haarata. Teisalt nn “mugavad” ja kolmandaks praktilised inimesed, kes leiavad, et üheks supieineks on mõistikum osta kvaliteetne valmissupp, kui hakata ise tervet potitäit keetma. Ühelt poolt võtsime sellise strateegia disainimisega riski – meie eesmärk on nii avar, et võib kaotada sideme tarbijaga. Teisalt ongi see toode, mis sobib igaühele. Ristisime oma loovlahenduse sõnumi selgelt:
Supiga sajab auhindu!
Kampaania tugevuseks sai kahtlemata kommunikatsiooni nutikas positsioneerimine. Kasutasime jõulisemalt BTL- ja sisuturunduslahendusi, et sihtgrupile võimalikult lähedal olla. Samuti lansseerisime kampaaniaveebi , kus oli imelihtne oma ost registreerida ning kasulikku infot lugeda.
Traditsioonilise “Osta ja võida” tarbimiskampaania taustal kommunikeerisime erinevaid lugusid inimestest, kes aeg-ajalt valmissuppi söövad. Tuleneb see maitsete meeldivusest, elu kiirusest ja mugavusest või näiteks ostetakse Mamma suppe tööle kaasa. Nii või teisiti on igaühel oma lugu Mamma seest soojendavate suppidega.
Veel mugavama eine loomiseks, loosisime iga päev Mamma suppide ostjate vahel auhindu, milleks olid ilusad ja mahukad punased Mamma supitopsid, millega on ideaalne sooja suppi kaasa võtta. Ostukampaania peaauhinnana loosisime välja Philipsi 55-tollise disainteleri, millega pimedaajal oma õhtutesse soojust ja meelelahutust tuua.
Sisuturundus
Sisuturunduse strateegia toetas kampaania loovlahendust, milles oli olulisel kohal erinevate inimeste lugude jutustamine ning mõte, et Mamma suppide seast leiab igaüks omale lemmiku. Seda kasutasime kõige jõulisemalt Mamma Facebookis , luues postituste sarja, kus isikustasime erinevaid Mamma suppe ning andsime võimaluse inimesel samastuda etteantud tüpaažiga.
Suppide laia valiku näitamiseks ning uue kõrvitsapüreesupi tutvustamiseks tegime kaasahaaravaid ja isuäratavaid loopereid ning koostöös Retseptisahtliga lõime mitmeid põnevaid retsepte , kasutades Mamma suppe mõne roa põhjana. Andsime palju huvitavaid nippe, kuidas suppe hoopis uutmoodi tarbida.
Lisaks teavitasime inimesi sotsiaalmeedias ka tarbimiskampaaniast, mille jaoks tegime lühikese ning visuaalselt silmajääva klipikese , kus kasutasime nii animatsiooni kui stop-motion kaadreid. Video suurema nähtavuse saavutamiseks kasutasime erinevaid sotsiaalmeedia reklaamvõimalusi.
Tulemused
Tarbimiskampaania igal päeval registreeris kampaaniaveebis oma supiostu üle 100 inimesi, mis kasvatas registreerijate koguarvu 2600-ni. Registreerijate arv oli kogu kampaania vältel stabiilselt kõrge ning inimesi proovisid nii uut maitset, kui ostsid aktiivselt kõiki varasemalt tuttavaid Mamma suppe.
Võrreldes sama perioodiga aasta varem, kasvas Mamma suppide müük 30%, sh võttis tarbija kiiresti omaks uue kõrvitsapüreesupi.
Supper!
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]