SISULOOME

Sisuloome tähendab erinevates vormides sisu tootmist sinu ettevõtte olemasolevatesse kanalitesse või ostetud pindadele (veebiportaalid, trükised, ajakirjad jms). Loome sisuturunduslikku sisu (näiteks artiklid, fotod, videod või mängud) nii brošüüride, infokirjade, sotsiaalmeedia, blogide, veebilehtede, meedia kui ka muude väljundite tarbeks. Kokkuvõtlikult – jutustame sinu ettevõtte või brändi lugu läbi erinevate sisuturunduslike kanalite ning väljundite.

Kõigepealt paneme paika eesmärgid, mida me soovime saavutada, analüüsime sihtrühma, toodet või teenust ning seejärel töötame välja lahenduse, mis aitab sul konkurentide seas silma paista. Korraldame igakülgselt projektijuhtimist, sisu loomist ning ideede elluviimist. Aitame teostada nii sinu enda sisuturunduslikke ideid kui ka pakume välja ja teostame sinu jaoks parimaid lahendusi, mis aitavad sul konkurentide seas silma paista.

Tihti jääb ettevõtetel endal aja- või inimressursi puudumise taha kogu sisu tootmine. Siin saamegi meie appi tulla. Üha enam inimesi tunnevad otsese reklaamsõnumi ära ja oskavad seda vältida. Otsese reklaamsõnumi mõju väheneb seetõttu üha enam. Infoühiskonnas seiklevaid inimesi huvitab põnev sisu ning inimlik lähenemine. Seetõttu on vaja nutikaid ning tõesti ägedaid lahendusi, mis lisaks reklaameesmärgile rahuldavad ka tarbijate vajadusi (nende hobisid puudutav info, huumor jmt). Kui sa suudad toota tarbija jaoks piisavalt huvitavat ja väärtuslikku sisu, siis ei ole tal tarvidust seda adblockeritega blokeerida ning ta tarbib seda vabatahtlikult.

Lisaks on igasugune sisu hea sinu kodulehe leitavusele Google’i otsingumootoritest. Õigesti sõnastatud väärtuslik sisu tagab selle, et sinuga seotud info või koduleht tuleb otsingus esimeste seas välja. Mida rohkem oled esindatud erinevates kanalites ja erinevates vormides (fotod, videod, artiklid), seda parem.

Sisuloome hinnastamispoliitika sõltub teenuse mahust.