SISUTURUNDUSSTRATEEGIA

Sisuturundus on traditsioonilisest reklaamist efektiivsem ja seda on lihtne oma turundusplaani integreerida, sest sinu sihtgrupp tarbib seda vabatahtlikult. Uute klientideni jõudmiseks on see tarvilik, et sinu potentsiaalsed kliendid õpiksid tundma sinu brändi, neile meeldiks see ja nad hakkaksid seda ka usaldama. Sisuturundusel on seeläbi võimalus mõjutada oma kliente läbi hoolikalt ja personaalselt valitud kanalite, mis on kohandatud nende huvide ja vajaduste järgi.

Loome sulle strateegilise plaani, mille järgi saad teostada edaspidi oma ettevõtte sisuturundust. Koostame sisuturundusstrateegia, mis hõlmab endas konkurentide tegevuste analüüsi, eesmärkide seadmist, sihtgrupi määratlemist, sõnumeid, kanalite valikut ning ideid, mida seal kommunikeerida.

Sisuturundusstrateegia on sama oluline kui turundusplaan tervikuna. Sisuturunduse jaoks tuleb seada omad eesmärgid, mõõdikud ning hinnata sihtgruppi, kanaleid ja vastavalt sellele otsustada, millist sisu ning kus toota. Ilma konkreetse plaanita ei tule reeglina ka edu. Tänapäeva Eestis on sisuturundus aina julgemaid samme astumas ning tuure kogumas, mistõttu on oluline see trend ka enda heaks tööle panna. Uue põlvkonna peamine infoallikas on sotsiaalmeedia ning seetõttu on X ja Y generatsioon ka sisuturundusele kõige vastuvõtlikum.

Hinnastamispoliitika sõltub teenuse mahust ning täpsemast tööülesandest.