21.aprillil leidis aset ÜRO poolt algatatud) rahvusvaheline loovuse ja innovatsiooni päev. Sellega seoses esitas meie agentuuri loovjuht Taavi Lehari üleskutse ettevõtetele ja organisatsioonidele selle tähistamiseks, tunnustades seejuures oma meeskondade loovinimesi. Sellise sündmuse tähistamine on Taavi sõnul eelkõige oluline just sellepärast, et tihtilugu saavad laiema tähelepanu osaliseks need, keda näeme eesrindel – näiteks kliendihaldurid ja projektijuhid. […]
Digiturundus 2021 – kas tõesti back to basics? Reklaamiturg on oma olemuselt väga volatiilne ning digiturundus veel enamgi. Digikanalid võimaldavad saavutada tarbijatega väga head kontakti, pakkuda neile mugavat järelteenindust ning monitoorida ja analüüsida kampaaniate tulemusi reaalajas. Tänu digimaailma kiirele arengule jõuab digiturundajate igapäevakäsutusse üha põnevamaid võimalusi nagu augmented reality; 3D lahendused; Interaktiivsed tarbijamängud; Rääkimata kõikidest […]
Sul on vaid mõni sekund, et tekitada tähelepanu! Olenemata sellest, mis on Su sõnum; kui hea on Su pakkumine; kui täpne on Su sihtrühma valik … oluline on see, kuidas Sa oma sõnumit serveerid. Need ajad on möödas, kus droonikaader ja LIVE said kõigi tähelepanu lihtsalt selle pärast, et need olid midagi uut. La Ecwador […]
Üheksa nädalat praktikat on jäänud seljataha. Noored, kes liitusid tänavuse praktikaprogrammiga, said kinnitust, et tulevikus nad sellel alal oma teed ka jätkavad. Praktika raames said kuus reklaamihuvilist võimaluse tutvuda teineteise ja agentuuriga, lasta oma loovusel lennata ja kohaneda kiire töötempoga. Master of AD praktikandid – Keili Leonov, Jelizaveta Karavajeva, Rezete Karu, Matthias Merelaine, Martin Mitt […]
2020 oli suurte muutuste aasta. Lisaks erinevatele maailmasündmustele toimus ka La Ecwadoris palju uut ja huvitavat: agentuur kolis uude majja ning uuendas ka oma visuaalset identiteeti. Uue hingamise taustal uuendas agentuur ka oma majasiseste kolleegipreemiate süsteemi. Nüüdsest ei anta LaOscareid välja enne jõulupuhkust toimuval traditsioonilisel väljasõidul, vaid hoopis uue aasta alguses toimuval tänuüritusel. Lisaks uuele […]
Reklaamitegija mõtleb jaanipäeval jõuludest ja jõulude ajal suvekuumale. Kui 2020. aasta detsembris alles esimesed lumeräätsakad langesid ning töögraafikus veel palju saabuvate pühadega seotud ülesandeid seisis, analüüsis agentuuri loov- ning strateegiameeskond jäätisemaailma ning töötas välja ideid, kuidas väärikaimat ülikooli noortele paremini eksponeerida.
La Ecwador on Eesti üks vanimaid ja edukaimaid reklaamiagentuure, mis on tegutsenud turundusmaastikul viimased 23 aastat. 2019. aastal saavutasime Äripäeva TOPi edukaima reklaamiagentuuri tiitli, 2020. aastal sai valmis meie uus maja Loomevälja ja värskendasime visuaalset identiteeti ning nüüd, 2021. jaanuari algusest sai La Ecwadorist värske Turundajate liidu (TULI) liige.
Meie tegevjuht ja omanik Heily Aavik käis külas taskuhäälingul „Ärisaade“. Saatejuht Uku Nurgaga arutati meie uue Loomevälja eripäradest, maja uutest võimalustest ning kas ka kümne aasta pärast veel kõik ära mahume. Lisaks tuli teemaks, milliseid muutusi tõi uue maja ehitamine meie meeskondade struktuuris, ja kas selline investeering end ka tulevikus ära tasub. Kuula saadet siit:
La Ecwador ei paku põie ning kohvipaksu pealt ennustamist ega kaartide panemist, kuid üht-teist võib alanud aasta kohta prognoosida küll. Mis on selle aasta märksõnad ning mis mängib agentuuriaastas suuremat rolli kui varem?