Värskeid uudised: Luminor, Estiko Grupp, Tallinna Sadam

2022. aasta selgrooni on veel aega, kuid esimeste kuudega on agentuur La Ecwador tervitanud uusi kliente ning nii mitmedki projektid on juba edukalt lõpetatud.   Aasta alguses töötas agentuur La Ecwador Tallinna Sadamale välja aasta eesmärke tutvustava sisekommunikatsioonilahenduse „TS faktor“, millega viidi ettevõtte järgmised väljakutsed iga Tallinna Sadama töötajani. Urmas Vaino poolt juhitud saatesse kaasasime […]

Brand icon

2022. aasta selgrooni on veel aega, kuid esimeste kuudega on agentuur La Ecwador tervitanud uusi kliente ning nii mitmedki projektid on juba edukalt lõpetatud.

 

Aasta alguses töötas agentuur La Ecwador Tallinna Sadamale välja aasta eesmärke tutvustava sisekommunikatsioonilahenduse „TS faktor“, millega viidi ettevõtte järgmised väljakutsed iga Tallinna Sadama töötajani. Urmas Vaino poolt juhitud saatesse kaasasime uudislõikude ja reportaažide kaudu ka Tallinna Sadama erinevaid inimesi, kes aitasid korporatiivseid sõnumeid edasi viia.

Varakevadel jätkus koostöö Tallinna Sadama Üldkoosoleku Veebiseminar 2022 korraldamisega. Ligi pooleteisttunnise sünkroontõlgitud otseülekandega vaadati üle ettevõtte tulemused ning  seati uued eesmärgid tulevikuks.

 

La Ecwador on Luminor Eesti sotsiaalmeediapartner

Aprillis tervitas agentuur uue kliendina Luminor Eestit. Järgnevatel aastatel on La Ecwador kogu Baltikumis tegutseva panga Eesti filiaali sotsiaalmeedia loovpartner. ,,Luminori meeskond on väga moodsa mindsetiga ning nende nägemus koostööst agentuuriga värskendav, sest me ei soovi töötada tavapärase klient-agentuur suhtes, vaid koondada inimesed ühisesse creative-üksusesse, mis loob aluse ühiselt häälestatud koostööle,“ kirjeldab Creative tiimi ideekirjutaja Helen Kaljusaar. Esimesed pääsukesed on juba lennus ning mitmed ühised projektid on juba küpsemas.

 

Tööandja bränding ei ole vaid värbamisturundus

Viimased aastad on muutnud ka Eestis tööandja brändingu osatähtsust ning seda on otseselt mõjutanud just värbamise- ning tööjõuleidmise keerukad väljakutsed. Kuigi värbamisturundust näeme pidevalt ka meedias erinevate kampaaniate näol, on see vaid jäämäe veepealne tipp.

Estiko Grupp koondab enda alla üle 25 ettevõtte ning 325 töötaja. Peamiselt tuntakse Estikot pakendilahendusi pakkuva tootmisettevõtte Estiko Plastari näol, kui lisaks tootmisele moodustab grupi ka külalislahkuse, energeetika ning kinnisvara valdkond, mille üksused on suuresti koondunud Lõuna-Eestisse.

„Me näeme värbamiskampaaniaid täna igal pool ning turundus- ja HR-osakonnad töötavad tihedalt agentuuridega, et olla väljas parimate sõnumite ning lugudega meelitamaks endale uusi inimesi. Kuid tegelikult peaks värbamisturunduse realiseerimine olema alles kogu protsessi viimane lõik. Enne, kui kutseme endale uusi liikmeid ja töötajaid, tuleks ikkagi tuba korda teha ning „kodu“ ettevalmistada. Estiko Grupp on väga eeskujulikult panustanud just esmalt sisemiste protsesside ning väärtuspakkumiste korrastamisele, mille peale saab ehitada tugeva, üheseltmõistetava brändi ning põhjaliku värbamisturundusplaani,“ kirjeldab Estiko tööandja brändingu töörühma koordineeriv loovjuht Taavi Lehari.