Sisuturundus, kui võimas tööriist igapäevases turunduses

“Kui sind pole Facebookis, pole sind olemas,” oli tsitaat, mis levis eelmisel kümnendil kulutulena. Olgugi, et toona mõeldi seda läbi huumoriprisma, on selle tähendus igati aktuaalne. Täna ei piisa Internetis vaid kohalolust. Küsimus on selles, kuidas olla nähtav ja käia ajaga kaasas – see ongi sisuturunduse ülesanne. Sisuturundus pole pelgalt enam vaid turundustrend, vaid sellest […]

Brand icon

“Kui sind pole Facebookis, pole sind olemas,” oli tsitaat, mis levis eelmisel kümnendil kulutulena. Olgugi, et toona mõeldi seda läbi huumoriprisma, on selle tähendus igati aktuaalne. Täna ei piisa Internetis vaid kohalolust. Küsimus on selles, kuidas olla nähtav ja käia ajaga kaasas – see ongi sisuturunduse ülesanne.

Sisuturundus pole pelgalt enam vaid turundustrend, vaid sellest on välja kasvanud omaette strateegia. Mõtestatud sisuturunduse eesmärk on panna bränd elama ja levima. Tõsta ta tuntust ja väärtust, tarbijas- ja jälgijaskonda. Sisuturundusega on võimalik luua digitaalne keskkond, käekiri ja narratiiv, mis aitab brändil kasvada orgaaniliselt ja tõusta tal esile meedia tandril kestvast olelusvõitlusest ja üleüldisest reklaamisuminast.


Sisuturundusest räägitakse palju, aga mis ta üleüldse on?

Sisuturundus on sisu e. contenti planeerimise, loomise, levitamise, jagamise ja avaldamise protsess, mille väljunditeks on sotsiaalmeedia, blogid, veebisaidid, podcastid, pressiteated, trükiväljaanded jne. Praegusel digiajastul võimaldab sisuturundus suhelda ja jõuda sihtrühma ja tarbijateni otsemaid teid pidi ja kiiremini, kui kunagi varem. Paralleelselt on sisuturunduse eesmärk laiendada aktiivselt brändi mõjuhaaret, tuntust, kaasatust, lojaalsust ja turuosa.

Tarbimisharjumused nagu turunduski on aastatega muutunud. Seega on kindlasti vaja välja töötada strateegia ja kehtestada parameetrid, mille abil klientideni jõuda. Täna tarbitakse enim sisu, millel on väärtus ning millel on potentsiaali levida ka orgaaniliselt. Sisul on mingi väärtus, kui ta annab ülevaate, näiteks kuidas teie pakutav teenus, toode või bränd lahendab tarbijate probleeme ja realiseerib nende soove. Niiviisi lähenedes lahendab see eos kaks probleemi – kuidas jõuda tarbijani orgaaniliselt, lahendades nende jaoks probleemi x või soovi y ning samaaegselt luuakse väärtust brändi, toote või teenuse turundamise kaudu.

 

Mis on sisuturunduse eelised?

Tänapäeva digiliiklust dirigeerivad kõige rohkem Facebooki ja Google algoritmid. Sisuturunduse üks eesmärkidest on aidata leida inimestel tee teie ettevõtteni massilise andmehulga seast ning mida enam sisu levib, seda kergemini olete te ka üles leitavad Internetis. Alati peab meeles pidama, et inimestel on õigus valida, millist sisu nad tarbivad. Täna kümmeldakse infomeres ning asjakohane sisu äratab ja tõmbab alati tähelepanu, mis aitab inimestel leida tee teie kaubamärgini. See on tähtis, kuna inimesed kipuvad eelistama brände, mida nad juba tunnevad või teavad.

 

Sisuturundus on teiste digitaalsete turundusstrateegiate alus ja täiendus

Kui olete mõelnud, kuidas muuta oma digiturunduse strateegia efektiivsemaks, siis sisuturundus on tõhusamaid meetodeid selle eesmärgi saavutamisel. Eelkõige tuleb välja töötada strateegia ja eelarve, mille kaudu on võimalik kaasata sihtrühmi kaasahaaravalt ja kuluefektiivselt. Niiviisi on võimalik luua brändile lisaväärtust, mis sillutab tee ettevõtte tuntusele, käibele ja turuosale.


Sisuturundus La Ecwadori abil

Sama tähtis, kui seda on efektiivne strateegia, on oluline luua ka päriselt huvitavat ja massist eristuvat sisu – kusjuures tuleb silmas pidada, et igal kanalil oleks oma kanali põhine lähenemisviis. Mis töötab Facebookis, suure tõenäosusega Instagramis ja TikTokis ei tööta.

La Ecwadoril on pikaajaline sisuturundusstrateegiate ja sisu loomise kogemus – seda nii sotsiaalmeedia vallas Facebooki, Instagrami, TikToki, YouTube’i ja LinkedIni platvormidel, aga ka Googles ning muudes meediumites – sh saated, ajalehed, blogid ja SEO põhised artiklid.

 

Kui soovid oma brändi elavdada ning viia sisuturunduslikud meetodid uuele tasemele, võta ühendust La Ecwadori Digital tiimi projektijuhiga aadressil rezete@laecwador.ee. Üheskoos leiame just teie ettevõttele parima lahenduse, mis aitaks tõusta pildile ning laiendada oma brändi tuntust ja turuosa.