LOOV PARADE’22 tõi koju Hõbemuna

13 ja reede ei ole alati ilmtingimata halb kuupäev. Sel aastal leidis aset antud daatumil reklaamimaailma aasta kõige oodatum sündmus – Kuldmuna 2022. Tänavu asetusime kümnete tööde seast nelja erilise tööga kuldmuna shortlisti, mille ühest kategooriast koorus välja kaunis hõbekarva muna! Hõbemunaga pärjati PR-KAMPAANIA – Sotsiaal/vastutustundliku kommunikatsiooni kategoorias Uuskasutuskeskuse kampaania „Anna uuele ringile“. Uuskasutuskeskus vajas […]

Brand icon

13 ja reede ei ole alati ilmtingimata halb kuupäev. Sel aastal leidis aset antud daatumil reklaamimaailma aasta kõige oodatum sündmus – Kuldmuna 2022. Tänavu asetusime kümnete tööde seast nelja erilise tööga kuldmuna shortlisti, mille ühest kategooriast koorus välja kaunis hõbekarva muna!

Hõbemunaga pärjati PR-KAMPAANIA – Sotsiaal/vastutustundliku kommunikatsiooni kategoorias Uuskasutuskeskuse kampaania „Anna uuele ringile“.

Uuskasutuskeskus vajas senisele „Toome ära!“ annetuskampaaniale uudsemat ja suurejoonelisemat lähenemist, mis tõstaks Uuskasutuskeskuse tuntust vaiksel pandeemiaperioodil, parandaks hoiakut taaskasutamise suhtes ja kutsuks inimesi üles kevadise koristuse ajal annetama heas korras seisma jäänud esemeid.

Töötasime välja uue slogani ning ühendasime väed tuntud isikutega, kellest said vabatahtlikult kampaania saadikud. Uuskasutuskeskus saavutas laialdasema tuntuse, tõusis kvaliteetsete annetuste hulk ja tekkis uus trend rändkasutuskastide näol ettevõtetes.

Seekordne hõbedik on mitmes mõttes eriline. Uuskasutuskeskuse kampaania „Anna uuele ringile“ ei ole lihtsalt mingi kampaania, vaid on sündinud usust, et maailma saab paremaks teha! Heas korras esemeid ei tasu esmajoones ära visata – kui anname neile uue võimaluse, saab asja eriline lugu jätkuda ning keegi teine sellest rõõmu tunda.

 

Meie shortlisti tööd jagunesid veel järgmistesse kategooriatesse:

DISAIN JA MEISTERLIKKUS – Keskkondade ülene kogemus – SHORTLIST

Klient: Norman-Optika – „Virtuaalne proovikabiin“

Projekt sai alguse probleemist: kuidas kaasata tarbijaid päikeseprille ostu- ja proovimise protsessi ajal, mil riigis möllas laialdane pandeemia, välditi ebavajalikke kontakte ning poed olid osaliselt suletud?

Kampaania tulemusena prooviti virtuaalse proovikabiini kaudu prille üle 6000 korra ning konversioonimäär oli ~10%.Veebilehe külastatavuse arv tõusis kampaania perioodil 31%. Kampaania raames pildistasime veebilehe tarvis üle 150 paari päikeseprille.

 

TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON – Digireklaam – SHORTLIST

Klient: Sotsiaalministeerium – „Digitänu lapsevanematele“

Tänukampaania raames sai igaüks öelda avalikult „Aitäh!“ lapsevanematele, kes pandeemia ajal oma lastele toeks olid. Kampaania maandumislehel ja erilahendusena Postimehe portaalis sai sisestada lastevanemate nimesid, mida kuvati digitaalsetel reklaampindadel nii internetis kui ka linnaruumis üle terve Eesti. Kampaania maandumislehe kaudu sisestati 9 267 ja erilahenduse kaudu 1 691 nime.

 

PR-KAMPAANIA – Avaliku sektori kommunikatsioon – SHORTLIST

Klient: Sotsiaalministeerium – „Digitänu lapsevanematele“

Sotsiaalministeeriumi soov oli pandeemiast tingitud piirangute tõttu tänada lisakoormuse alla sattunud Eesti lapsevanemaid kooliaastal tehtud pingutuste eest. Kampaania jõudis sadade tuhandete lastevanemateni, keda tänati läbi digitaalse veebilahenduse ja Laulupesa laste tänulaulu, mis sai muuhulgas kajastust Eesti Vabariigi presidendilt, ministeeriumitelt, televisioonis ja sotsiaalmeedias.

 

Suur tänu meie suurepärastele klientidele ja headele koostööpartneritele! Järgmiste võidukate tööde ning munemisteni!