Pakendidisain on tänapäevases toodetega üleküllatud poekeskkonnas tarbija jaoks üks olulisemaid aspekte valiku tegemisel. Riiulid on täis värvilisi ja ilusaid pakendeid, samas kui tooted ise on olemuselt ja koostiselt tihti üsna sarnased. Pakendist peab aru saama, mis tootega on tegu – kas see on tervislik ökotoode, rikkalik lihatoode või kallihinnaline vein. Kuna me ei saa seista ostleja kõrval, kui ta poes oma valikuid teeb, siis on just pakend see, mis peab selge sõnaga ütlema: “Pane mind korvi!”
Hea pakendidisain nõuab suurt eeltööd. Me tutvume põhjalikult kliendi tootega ja konkurentide toodetega. Leiame üles head ja halvad küljed, kuulame kliendi soove ja tootmise võimalusi ja kõike seda arvesse võttes püstitame endale ülesande luua veel paremini töötav pakend kui turg hetkel pakub. Lisaks väljanägemisele on pakendi puhul olulised funktsionaalsus ja uuenduslikkus, et tarbijal oleks konkurentide pakendite kõrval just seda toodet mugavam tarbida. Omades palju kontakte trükimaailmas, saame aidata ka optimaalseima lahenduse leidmisel pakendite trükis.
Lisaks uue pakendi disainile aitame värskendada ka sinu olemasolevaid tooteid. Head tooted on pikaealised, aga tihti hakkab pakend mõne aja pärast ajale jalgu jääma. Siis tuleb leida lahendus olemasoleva pakendi värskendamise näol. Selle tulemusena peab toode olema küll endiselt äratuntav, aga samas konkurentsivõimeline uute toodete tulvas.
Pakendikujunduse hinnastamisel võtame arvesse erinevaid aspekte – kas tegemist on üksiktootega või tootesarjaga, kas uuenduse või täiesti uue pakendiga. Alati püüame leida sobiva lahenduse kõigi jaoks.