Iga kaasaegne ettevõte vajab edukas olemiseks äratuntavat nägu ja stiili. Aitame luua uuele ettevõttele omanäolise uue logo ja visuaalse identideedi või uuendame juba olemasolevat. Pakume välja erinevaid loomingulisi lahendusi, mis aitavad tõsta esile ettevõtte olemuse, omadused ja eristuda massist. Stiiliraamatu puhul hoolitseme selle eest, et teie ettevõttel oleks tulevikus olemas mugav tööriistakast, kus on määratletud logo kasutamise reeglid, värvid ja graafika ning tagatud kõikide materjalide järjepidevus ja ühtsus – visiitkaartidest kuni digitaalsete kanaliteni välja.
See on tone of voice – sinu firma vaimne teejuht ja südamehääl. Kõik teavad, et ühel firmal peab olema logo, mõned teavad ka seda, et logo kasutamisel on reeglid. Tänapäeval aga ei saa me läbi ilma suunava ja sisulise juhendita, mis paneb paika sihtgrupi peades oleva kuvandi sinu firmast või brändist. Iga sammuke ettevõtte igapäevases elus, olgu see siis sekretäri öeldud “Tere hommikust” või teenuse eest esitatud arve, kannab osakest sinu brändingust. Kõigest sellest joonistubki välja brändikuvand sihtgrupi peades. Meie loome brändingu sinu tööriistaks, et sa saaksid ise juhtida seda, millise kuvandi see bränd su sihtgrupi peades tekitab.
Sinu reklaamikeel, mis kumab läbi igast reklaamist, poe sisekujundusest või peokutsest, tugevdab sinu brändi. Tükk tüki haaval kasvatades omaenda brändi, jõuab ettevõte selleni, et brändi hind tõuseb kõrgemaks kui kõik selle töötajad, laoruumid või veebilehed. Näiteks Coca Cola bränd maksab hinnanguliselt 73,1 miljardit dollarit. Ükski limpsitehas nii palju ei maksa, kui ta just kullast tehtud ei ole! Kui sina tahad, et sinu bränd oleks hinnaline ja hinnatud ja kui sul ei ole kullast tehase ehitamiseks raha, siis on just bränding see, mis tõstab sinu brändi hinda.
See on protsess, kus tööle asumiseks tuleb mitmel koosolekul rääkida ja arutada. Esialgsed ideed võivad ollagi ainult mõtted, millest koos sinuga kasvatame välja võimsa ja elujõulise brändi. Me aitame paika seada ettevõtte kuvandit ja kohandada seda erinevate sihtgruppide jaoks. Me tunnetame väga täpselt hetkel ühiskonnas kehtivad tunnetusmudelit ning suudame seetõttu pakkuda välja erinevaid teid, kuidas sa saad olla oma kliendi jaoks just see, kes tahad. Kui esialgne idee on paigas, töötame välja brändiväärtused, sealt liigume edasi brändikandjate peale ning vastavalt kokkuleppele võime jõuda ka näiteks reklaamipõhjade ning raadioklipi hääle valikuvariantide peale.
Bränding on koostöö, mille hind lepitakse eelnevalt kokku. Lööme kokku oma arvestatavad töötunnid, paneme paika tegevused ning jõuame mõlemaid pooli rahuldava numbrini.