Itella SmartPOST brändiarendus

Meie roll
Kampaaniad / Digital / Foto ja video

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Klient

Itella SmartPOST

Töö

Itella SmartPOST brändiarendus[/vc_column_text][vc_separator color=”chino” border_width=”2″][vc_column_text]“Itella SmartPOST pakub Eestis kõige positiivsemat teeninduskogemust”. Nii selgub Kantar Emori läbiviidud mahukast võrdlusuuringust.

Itella SmartPOST on e-kaubanduse kiire arenguga pälvinud tarbijates sooja omaksvõtu. Veel kümme aastat tagasi ulmelise teenusena tundunud uustulija on dekaadiga asunud pakiautomaaditeenuse eestvedajaks ning teerajajaks. Sinised pakiautomaadid hakkavad üha rohkem kõikjal silma ning teenuse mugavus ja sujuvus on eeskujulikuks kõigile. 2017. aastal algas taas agentuuri La Ecwador ja Itella SmartPOSTi koostöö.

Briif

Itella SmartPOSTi kuvand oli väga formaalseks ning ametlikuks muutunud. Aastatega oli saavutatud eeskujulik ning asjalik reklaamikeel, mis tekitas uuendusliku teenuse suhtes usaldust. Itella SmartPOSTi bränding oli väga maskuliinne, skandinaavialikult lakooniline ning ratsionaalne. See aga ei kõnetanud enam igapäevaseid kliente.

Kliendi eesmärgiks oli Itella SmartPOSTi brändingut ja reklaamikeelt edasi arendada nii, et see apelleeriks lisaks olemasolevatele väärtustele ka nö pehmematele, imagoloogilistele ning sõbralikematele assotsiatsioonidele.

Lahendused

Keskmine kasutaja peab tähtsaks pakiteenuse kindlust, kvaliteeti, kiirust ja mugavust, mida Itella SmartPOST on seni suurepäraselt pakkunud. Samas eeldab tänane klient brändilt ka suuremat pilti – emotsionaalsust, mõistmist, hoolivust ning atraktiivsust.

Tõime jõulisemalt esile Itella SmartPOSTi unikaalset eelist teiste pakiautomaaditeenuse pakkujate ees. Selleks on ilmastukindlus. Kuna kõik sinised pakiautomaadid asuvad ostukeskuste siseruumides, on pakid kaitstud kuuma, külma ning niiskuse eest. Seega paljud delikaatsed kaubad (nt. kosmeetikatooted, läätsed, toiduained), mida e-poodide kaudu igapäevaselt tellitakse, ei saa pakiautomaadis seistes kahjustada. Teisalt ei lange siseruumides paiknevad pakiautomaadid vandalismi ohvriks.

Nendest juhtmõtetest sündis Itella SmartPOSTi mõttelaad ja deviis:

ELA MURETULT! Itella SmartPOSTiga on Sinu pakk hoolega hoitud

Itella SmartPOSTi teenust kasutades ei pea muretsema aja, turvalisuse või ilma pärast. Valdkonna parima ja kindlaima teenusega saab keskenduda igapäevastele asjadele, mis on kliendile olulised.

Töötasime välja kvaliteedimärgi “Sinu pakk on hoolega hoitud”, mis hakkab silma igas SmartPOSTi kanalis ning kommunikatsioonis.

Pakk hoolga hoitud

Visuaalsesse kommunikatsiooni integreerisime graafilisi elemente , mis iseloomustavad ilmastikukindlust ning toovad sinistele automaatidele rohkem ,,elu”. Pildikeeles hakkasime rohkem kasutama positivistlikke, elujaatavaid ja elulisi visuaale, mis värskendavad oluliselt senist lakoonilist stiili. Visuaalse keele kaudu ütleb SmartPOST, et kui sajabki vihma; puhubki tuul või lõõskabki ere päike, tuleb neid rahulikult nautida. Pole olemas halba ilma, küsimus on vaid ettevalmistuses ja varustuses. Itella SmartPOSTi kasutajad ilma pärast muretsema ei pea.

Tegevused

Uuendatud reklaamikeele lansseerimiseks  viisime läbi erinevaid tegevusi, et uus reklaamikeel jõuaks meie klientideni . Nii Hoolega hoitud sõnumid kui ka sõbralikum graafiline keel jõudsid nii Itella SmartPOSTi kullerautodele kui ka tuttavatele sinistele automaatidele.

Automaadid

Positivistlikke ning elujaatavaid visuaale tõime sisse ka sotsiaalmeediasse  ning muutsime Itella SmartPOSTi Facebooki lehe emotsionaalsemaks, kommunikeerides jõuliselt teenuse väärtusi. Tähtsalt kohal sotsiaalmeedia kommunikatsioonis olid ka “Sinu pakk on hoolega hoitud” graafiline märk ning #hoolegahoitud. Uue visuaalse kommunikatsiooni ning slogani juurutamiseks korraldasime Facebookis ja Instagramis fotokonkursi  #hoolegahoitud.

Itella rebranding

Itella rebranding

Fotokonkursi video:

 

Brändi värskendamisest tegime sotsiaalmeediasse ka case study video 

 

Uus ja värske pildikeel jõudis erinevate lahenduste kaudu klientideni nii digitaal – ja sotsiaalmeedias  kui ka tava- ja erilahendustena  linnapildis.

Itella rebranding

Muretut ja sõbralikku elustiili kandis suvine videoklipp.[/vc_column_text][vc_video link=”https://vimeo.com/256594627″][/vc_column][/vc_row]