Mida räägivad meist kliendid?

Taavi Rehepapp Saarionen OÜ Turundusjuht
Taavi Rehepapp Saarionen OÜ Turundusjuht

“Oleme La Ecwadori kui agentuuri kasuks otsustanud just seetõttu, sest meie jaoks oli oluline leida strateegiline partner, kes julgeb ja tahab meiega koos võtta vastutust brändi arengu eest. Äriline mõtlemine ja loovus peavad olema tasakaalus ning kampaaniaid planeerides ei tohi ära unustada ettevõtte ärilisi eesmärke. Kindlasti on oluline ka igapäevane suhtlus ja meeskond, kellega koostööd teeme.

Kõigest sellest tulenevalt oleme läbi viinud palju edukaid turunduslikke projekte.

Näiteks 2020. aastal uuendatud brändi slogani loomine: Mamma – Juba valmis!  Tänaseks on uus slogan saanud palju positiivset tagasisidet ja olnud Mammale mitmel juhul kasumlik. Lisaks tooks välja ka La Ecwadoriga koostöös valminud pannkookide kampaaniad aastal 2019, kui võitsime kaks hõbemärki ning kuldmärgi Eesti Parima Toiduaine konkursil. Ka 2020. aastal saime võidu osaliseks parima valmistoidu tiitli näol ning Emori brändiuuringu järgi oleme juba 4 aastat järjest olnud tuntuim bränd valmistoidu kategoorias.

Lisaks hindame väga La Ecwadori terviklikku lähenemist – kõik vajalikud reklaamiteenused saame ühest kohast ehk suur osa töödest saab tehtud majasiseselt ja tööprotsess on kiire. Kuna täna toimuvad äris muudatused pea igapäevaselt, on meisterliku agentuuri olemasolu äärmiselt tähtis. Kui agentuur suudab pakkuda ka laia teenuste portfelli, siis seda lihtsamaks see ettevõtjate ja turundajate elu teeb. La Ecwadori uus loomeväli annab kindlasti edasiseks veelgi võimalusi juurde.”

Klient Madis Eesmaa Circle K Turundusjuht
Madis Eesmaa Circle K Turundusjuht

“Ühe Eesti tuntuima kaubamärgina on meie töömahud suured. Kuna kampaaniad vahelduvad tihti,  vajame pidevalt uudseid ja originaalseid lahendusi. Seejuures on meil paika pandud ootused agentuurile ning La Ecwador mõistab täpselt, mida me neilt ootame.

Meie igapäevased tööprotsessid on mõlemapoolselt paigas ja selged: Circle K pöördub La Ecwadori poole briifiga, misjärel töötab agentuur välja vastava idee, copy, visuaali ning ettepanekud. Hindame väga, et La Ecwadori poolt välja töötatud ideedest tulenevalt hakkavad sõnumid ja kujundused oma elu elama erinevates meediakanalites, mis omakorda kasvatab meie toodete müüki ja teadlikkust brändist.

Meie jaoks on oluline luua tarbijaskonnaga dialoog, et tulla vastu tarbija soovidele ning leida parim lahendus, mis teda kõnetaks ja oleks kooskõlas trendidega. Peame tunnetama täpselt, mida klient meilt ootab. Koostöös La Ecwadoriga oleme selle tunnetuse leidnud ning saanud aru, millised on kliendi ootused ja vastanud neile erinevate tegevuste kaudu. Seetõttu tahabki klient ikka ja jälle meie juurde tagasi tulla.”

Klient Liina Kivimägi Aatrium AS tegevjuht
Liina Kivimägi Aatrium AS Tegevjuht

“Koostöö La Ecwadoriga toob alati reaalsed tulemused. Nende äriline mõtlemine aitab välja töötada turunduslikud lahendused, mis ettevõttele ka kasu toovad. Loovtöös seame tavaliselt koos agentuuriga ühised eesmärgid, seejuures on meil vastastikune avatud suhtlus ja me mõistame teineteist hästi. See kõik tuleneb sellest, et La Ecwadoris on meeldiv ja professionaalne tiim, kes peab alati kinni tähtaegadest ja suudab pakkuda kõiki teenuseid ühest kohast – nii loovlahenduste välja töötamine kui ka produktsioon ja kõik sellega kaasnev. “

Klient Anu Ojase AS Liviko Brand Manager ja sommeljee
Anu Ojase Liviko AS Brand Manager ja sommeljee

“La Ecwadoriga oleme koos välja töötanud loovaid ja edukaid projekte ning tulemustega oleme alati väga rahule jäänud. Meie koostöö saladuseks on head omavahelised suhted, usaldus, operatiivsus ja julgus viia ellu uudseid ideid. Aja jooksul oleme korda saatnud suuri tegusi – oleme nii mõnelegi kaubamärgile loonud uue visuaalse elu, kõnetanud tarbijat ja olnud sellega nii silmapaistvad, et kaubamärkide edasine käekäik on olnud igati edukas.”

Klient Tõnu Lemsaar Koduekstra OÜ Tegevjuht
Tõnu Lemsaar Koduekstra OÜ Tegevjuht

“Koostöös La Ecwadoriga oleme Koduekstras läbi viinud mitmeid hooajakampaaniaid. Hooajakaupade kampaaniad on äärmiselt olulisel kohal Koduekstra äritegevuses, luues kaks kolmandikku ettevõtte käibest. Vaid kauba olemasolust kauplustes ei piisa ja selleks, et sõnum viia sihtrühmadeni. On vaja läbimõeldud, sihitud, kõnetavat ja pilkupüüdvat turunduskommunikatsiooni ning reklaamikeelt. Koostöö La Ecwadoriga on kõik eeltoodu toonud kenasti fookusesse ja meie reklaamikeel on saavutanud täieliku tipptaseme. Läbi ajaloo oleme samm-sammult loobunud paljudest isetegemistest ja loovutanud mõned etapid enda turundustegevusest La Ecwadorile. See on end igati õigustanud ja nii saame palju rohkem keskenduda oma põhitegevusele. See on kindlasti võit-võit lahendus, kus partnerid saavad kumbki keskenduda oma äri tuumale ja nii sünnib efektiivselt parim lahendus.

Eelmise aasta juulis saime meeldiva üllatuse osaliseks, kui Koduekstra valiti Eesti Posti poolt juulikuu parimaks otsepostituseks.  Otsepostituse idee sündis meie tubli meeskonna aastatepikkusele kogemusele tuginedes. Kampaaniasse sai kokku kombineeritud erinevad suve- ja hoidistamishooaja pakkumisi, vürtsitades neid praktiliste toiduvalmistamis-, lauakatmis- ja kodu sisustuskaupade pakkumiste ja allahindlustega. Kampaania kujundus sündis tihedas koostöös La Ecwadoriga, mille keskseks jooneks oli fookus hooajapakkumistel ning selge, puhas ja struktureeritud reklaamikeel. Kampaania osutus tõesti väga edukaks, kuna lisaks reklaamikeelele toetas seda ka hea ajastatus ja looduse poolt antud väga helde marja- ning seenesaak, mis viis hoidistamistoodete müügid lakke.

Koostöös  La Ecwadoriga on meie jaoks olulisim ühine arusaam ja tunnetus eesmärkidest ning nende saavutamise meetoditest, mille poole püüdleme. Reklaamiagentuuri puhul loeb väga palju ka võime genereerida uusi ja innovatiivseid ideid reklaamlahendustes, kuna reklaam peab eristuma, püüdma tähelepanu ja kujundama mainet. Tehes seda nii nagu teised, on parimal juhul võimalik saada teiseks, mitte kunagi aga esimeseks. Üheks väga oluliseks teguriks on koostöös ka avatud ja tõhus suhtlus. Igas koostöös tuleb ette nii tõuse kui ka mõõne, kuid oluline on hoida suhtlus avatuna. Enamik probleeme tulebki just kommunikatsiooni vigadest. La Ecwadoriga on meil koostöö väga hästi sujunud ja meil on olnud väga palju wow-hetki nähes loovaid, väskeid ja uudseid reklaamlahendusi nii kujundustes kui ka telereklaamides. Kui ongi tekkinud arusaamatusi, siis oleme saanud kiiresti ühise laua taga kokku, avatult murekohad läbi arutanud ja  lahendused leidnud. Kokkuvõtvalt on koostöö La Ecwadoriga aidanud meie reklaamikeele täiesti uuele tasemele ja tunnustust oleme saanud palju nii oma klientidelt kui ka koostööpartneritelt.”

Andrija Arro Rimi turundusjuht
Andrija Arro Rimi Eesti food AS Turundusjuht
“Koostööd oleme teinud aastast 2018 (kui ma nüüd hästi mäletan). Ühiselt on loodud põnevaid tervisliku toitumisega seotud kampaaniaid, mis on eelkõige suunatud lastega peredele. Mitu aastat kestnud projekt „Rimi retsepti meistriklass“ ja hiljutisematest koostöödest võib näiteks välja tuua “Ole eeskujuks” kommunikatsiooni, mis läbi uudsete nurkade aitab laste toidulauda rikastada.
Meie jaoks on olnud suureks abiks agentuuri võimekus pakkuda täisteenust ehk lahendust ideest teostuseni. Suurimaks väärtuseks on võimekus luua loovaid ja uuenduslikke kontseptsioone, mis sobituvad just meile ja kõnetavad täpselt vajalikku sihtrühma. Märkimata ei saa jätta La Ecwadori tiimi sõbralikkust, abivalmidust ja kaasatust.”
Esme Kassak Uuskasutuskeskus turundusjuht
Esme Kassak MTÜ Uuskasutuskeskus Turundus- ja kommunikatsioonijuht

“La Ecwador aitas meil kampaania “Anna uuele ringile” loomisel näha asju uue nurga alt. Olukorras, kus olime üht üleskutset 11 kevadel kasutanud ja sellega ka väga ära harjunud, oli uue sõnumi kasutuselevõtus ja sellega seotud ideede teostamisel tugev partner väga oluline. Meile meeldis väga, kuidas agentuur suutis kõik ideed luua tervikuks ning toetas ka nende elluviimist.

Esimese tagasiside uuele sõnumile saime juba tuntud inimesi teavituskampaaniasse kaasates ja see oli väga positiivne. Nende tagasisides väljendus kohe selline õige üleskutse äratundmine, see kõnetas neid. Võib-olla lihtsustas see neil ka oma jah-sõna andmist vabatahtlikuks eeskujuks olemiseks meie kevadkampaanias. Tagasisidet kampaania visuaalide kohta on meile andnud ka meediapartner JCDecaux, kes märkis, et meie kampaaniat on märgatud ja esile tõstetud. Kindlasti oli kampaanial oluline roll uuskasutajate aktiivsuse kasvu osas.

Meile meeldis väga, et agentuur jättis meile vabad käed seal, kus oli meil endal kompetentsi ja ressurssi, ja tuli appi seal, kus meil inimesi või kogemust nappis. Tegutsesime võrdsete partneritena ja täiendasime teineteist. Kiired asjad said õigeaegselt tehtud ja püsisime kõigega sellises graafikus, milles olime kokku leppinud.”

Meie kliendid