Denim Dream 25

Põldma Kaubanduse AS

Meie roll
Digital

Klient: Põldma Kaubanduse AS

 

 Agentuuri pikaaegne klient Denim Dream sai veerandsada ning meil oli au neile välja töötada juubelikampaania “Aitäh, et meid kannad!”.

Mõtlesime välja loovkonspeptsiooni ja sõnumi, mis oli tänuavaldus kõigile Denim Dreami klientidele, kes 25 aasta jooksul on Denim Dreamist ostetud rõivaid, jalatseid ja aksessuaare kandnud. Samuti oli see ka suur tänu töötajatele tehtud töö eest, kes on Denim Dreami kõik need aastad esindanud ja edasi viinud.

Sõnumi kandjateks said meened ja kingitused nagu käekellad ja -ketid, mida kingiti koostööpartneritele ning Denim Dreami headele sõpradele. Lisaks oli sõnum ka Denim Dreami enda ajakirja kaanestaariks koos paljude tuntud Eesti inimestega, kes aegade jooksul on nende brändi edasi kandnud.

Avalikus meedias toetasid kampaaniat välimeedia erilahendused.

Kogu kampaania kulmineerus Denim Dreami suurejoonelisel sünnipäevapeol Saku Suurhallis, kust ei puudunud kuumimad staarid ja särav seltskond nii Eestist kui ka välismaalt.

Copy: Timo Tõnisson

Disain: Anete Konno

Projektijuht: Kert Aavik