Aatriumi turundusaasta

Aatrium Sisustuskaubamaja

Meie roll
Creative / Studio / Print

Klient: Aatrium Sisustuskaubamaja

 

Aatrium on üks armastatuimaid sisustussalonge Eestis, mille turundusstrateegiat on agentuur La Ecwador välja töötanud ning teostanud alates 2020. aasta algusest.

Agentuur töötab igakuiselt välja värskeid ideid, millega inspireerija positsiooni võtnud sisustuskaubamaja saab muuta inimeste kodusid, aedasid, kodukontoreid ning igapäevaelu ilusamaks, funktsionaalsemaks ning elukvaliteeti parandavaks.

La Ecwadori sulest ning pintslitest sünnivad kõik Aatriumi kampaaniad, kuid samuti poesisesed materjalid, viidandus, keskkonnadisain, sotsiaalmeediavideod ning e-poekampaaniad.

Digikampaaniad ning sotsiaalmeediategevused on oluliselt kasvatanud Aatriumi uuendatud e-poe kasutamist. Kui üleüldiselt kasutavad erinevad sisustuspoed oma sotsiaalmeedias igavaid ja emotsioonituid kataloogipilte, siis Aatriumi eesmärk on kombineerida erinevaid tooteid ning sisustusvõimalusi nn moodboard’idena.

 

Kahel korral aastas loome Aatriumile hooajalisi katalooge nii otseposti- kui digimaterjalidena.

 

 

Paralleelselt igapäevase turundusmaterjalide välja töötamisega arendame ka Aatriumi üleüldist brändingut, sh pakendidisain, korporatiivsed materjalid, keskkonnadisain, visuaalne kontseptsioon.