Norman Optika jõulukampaania PÜHA NÄGEMINE

Norman Optika

Meie roll
Digital

Klient: Norman Optika

 

Ülesanne: Töötada välja Norman Optika jõulukampaania.

 

Taust ja lahendus:

Eesti üks staažikamaid pereettevõtteid, prillipoodide kett Norman-Optika, soovis novembri-detsembri kampaaniat, mis tõuseks esile ja oleks nähtav aasta lõpus valitsevas kaamoses.

Kuna kampaania aeg langes ajaraami, mil hakkavad jõuliselt esile tõusma pühadeaegsed motiivid ja temaatikad, leidsime kiiresti ühise lähtepunkti, millest sündis kampaania “Püha nägemine”.

“Püha nägemine“ kätkeb endas mitmel tasandil peidetud sõnumit. Mitmed teaduslikud uuringud kinnitavad, et inimene omistab kuni 95% teabest just läbi silmade, mistõttu käibefraas “Inimene sööb silmadega”, vastab igati tõele. Ka siinkohal saame tõmmata julge paralleeli – me silmad on pühad. Me silmad juhatavad meid sünnist surmani, valgustades ja juhatades meid läbi kogemusliku elu.

Vastavalt kampaania visuaalile andsime nägemisele püha staatuse kuldse oreooli või halo näol, mis on meil kristlikust ideoloogiast tuntud just inglite või pühade olendite ümber. Siit joondub välja mõtestatus, et püha nägemine = nägemine on püha.

Kampaaniat toetavate tegevustega viisime tähelepanu sotsiaalmeedias silmade tervisele. Sealhulgas kuidas toetada me silmi erinevate toitainetega, et püha nägemine ja meel jääksid alati selgeks ja teravaks.