Stebby äpikampaania

Stebby

Meie roll
Digital

Klient: Stebby

 

Ülesanne: Töötada välja Stebby äpikampaania, mis tutvustaks brändi, värbaks uusi kliente ning kutsuks inimesi Stebby äppi alla tõmbama.

 

Taust ja lahendus: 

Stebby, endine SportID, on heaolu teejuht, mis koondab tsentraliseeritud platvormile kõikvõimalikud heaolu-, spordi- ja terviseteenused.

Kampaania loovlahenduse püstitamisel kerisime tagasi aega ning naasesime inimkonna juurteni. Mõtlesime enda jaoks lahti, mis on see, mis kutsub inimesi ikka ja jälle ühe ja sama katuse alla. Miks algselt kasvatas Facebook, Twitter ja Instagram endale massiliselt kasutajaid? Sest kõik teised olid seal. Kogukond ja kogukonna tunnetus said Stebby äpikampaania idee põhimootoriteks, millega kutsusime inimesi lisaks enda tervise edendamisele ühe ja sama, Stebby, katuse ja liikumise alla.

Loovkontseptsiooni läbivaks ideeks oli rõhutada inimkonna alateadvusesse sügavalt juurdunud karjamentaliteeti, mille kaudu kutsusime tarbjaid üles liituma Stebby liikumisega.

Kampaania positiivsed call-to-actionid: “Liitu Stebby liikumisega – Su tervis tänab sind ja #JoinStebbyMovement annavad tarbijale mõista, et Stebby pakub väärtuspõhist teenust, mis edendab tervist ja heaolu.

 

Kampaaniale puhusime elu sisse nii TikTokis kui Instagramis, kus koostöös erinevate mõjuisikutega talletasid paeluvad lühivideod vaatajaid Stebby lummusesse.