Mida räägivad meist kliendid?
Esmamulje agentuurist kujundab projektijuht oma professionaalsusega ja Kairitiga tunnen, justkui oleme samast osakonnast ning tegutseme ühise eesmärgi nimel. Hästi oluliseks pean ka loovtiimi omavahelist keemiat ning kogemust kliendiga – suur ajavõit, kui ei pea igakord algusest peale detaile läbi rääkima, vaid saame ühtse tiimina tugineda varem tehtule ja koos leida uusi, atraktiivseid lahendusi. La Ecwadori eeliseks on alati olnud ka kõikehõlmav teenustevalik ning pühendunud kommunikatsioonipartneriks olemine – kõik ühest kohast. Ja kirss tordil on muidugi proaktiivsus, just nii, puhtast spontaansusest sünnivadki need kõige silmapaistvamad tööd. Aitäh!
Lähtume Viking Line’i turundusstrateegias põhimõttest olla laevafirma kõigile, pakkudes
turu parima hinna ja kvaliteedi suhtega laevareise ning -elamusi. Inimesed, olgu need kliendid, oma töötajad või koostööpartnerid, on meie jaoks kõige väärtuslikumad. La Ecwadori tiim suutis lühikese ajaga pardale hüpata ning mõista meie ajaloo ja olemuse olulisust. Koostöös oleme jõudnud turunduses uuele strateegilisele tasemele ja selle üle äärmiselt õnnelikud. Hindame La Ecwadori terviklikku lähenemist – alates eesmärkide seadmisest ja loovlahendustest kuni kampaaniate ja erilahenduste elluviimiseni. Projektijuht teeb teoks kõik, mida me vaid küsida oskame, ning loovjuhi ja teiste tiimiliikmetega saame vabas vormis mõtteid peegeldada. Koos jõuame paremate, huvitavamate, ilusamate ja läbimõeldumate turunduslahendusteni.
La Ecwador ei ole meie jaoks ainult koostööpartner, vaid nad on meie tiimi pikendus – osa meie tiimist. Koos seilame kaugemale!
“Oleme La Ecwadori kui agentuuri kasuks otsustanud just seetõttu, sest meie jaoks oli oluline leida strateegiline partner, kes julgeb ja tahab meiega koos võtta vastutust brändi arengu eest. Äriline mõtlemine ja loovus peavad olema tasakaalus ning kampaaniaid planeerides ei tohi ära unustada ettevõtte ärilisi eesmärke. Kindlasti on oluline ka igapäevane suhtlus ja meeskond, kellega koostööd teeme.
Kõigest sellest tulenevalt oleme läbi viinud palju edukaid turunduslikke projekte.
Näiteks 2020. aastal uuendatud brändi slogani loomine: Mamma – Juba valmis! Tänaseks on uus slogan saanud palju positiivset tagasisidet ja olnud Mammale mitmel juhul kasumlik. Lisaks tooks välja ka La Ecwadoriga koostöös valminud pannkookide kampaaniad aastal 2019, kui võitsime kaks hõbemärki ning kuldmärgi Eesti Parima Toiduaine konkursil. Ka 2020. aastal saime võidu osaliseks parima valmistoidu tiitli näol ning Emori brändiuuringu järgi oleme juba 4 aastat järjest olnud tuntuim bränd valmistoidu kategoorias.
Lisaks hindame väga La Ecwadori terviklikku lähenemist – kõik vajalikud reklaamiteenused saame ühest kohast ehk suur osa töödest saab tehtud majasiseselt ja tööprotsess on kiire. Kuna täna toimuvad äris muudatused pea igapäevaselt, on meisterliku agentuuri olemasolu äärmiselt tähtis. Kui agentuur suudab pakkuda ka laia teenuste portfelli, siis seda lihtsamaks see ettevõtjate ja turundajate elu teeb. La Ecwadori uus loomeväli annab kindlasti edasiseks veelgi võimalusi juurde.”
“Kampaaniad vahelduvad tihti, vajame pidevalt uudseid ja originaalseid lahendusi. Seejuures on meil paika pandud ootused agentuurile ning La Ecwador mõistab täpselt, mida me neilt ootame.
Meie igapäevased tööprotsessid on mõlemapoolselt paigas ja selged: pöördume La Ecwadori poole briifiga, misjärel töötab agentuur välja vastava idee, copy, visuaali ning ettepanekud. Hindame väga, et La Ecwadori poolt välja töötatud ideedest tulenevalt hakkavad sõnumid ja kujundused oma elu elama erinevates meediakanalites, mis omakorda kasvatab meie toodete müüki ja teadlikkust brändist.
Meie jaoks on oluline luua tarbijaskonnaga dialoog, et tulla vastu tarbija soovidele ning leida parim lahendus, mis teda kõnetaks ja oleks kooskõlas trendidega. Peame tunnetama täpselt, mida klient meilt ootab. Koostöös La Ecwadoriga oleme selle tunnetuse leidnud ning saanud aru, millised on kliendi ootused ja vastanud neile erinevate tegevuste kaudu. Seetõttu tahabki klient ikka ja jälle meie juurde tagasi tulla.”
“La Ecwadoriga oleme koos välja töötanud loovaid ja edukaid projekte ning tulemustega oleme alati väga rahule jäänud. Meie koostöö saladuseks on head omavahelised suhted, usaldus, operatiivsus ja julgus viia ellu uudseid ideid. Aja jooksul oleme korda saatnud suuri tegusi – oleme nii mõnelegi kaubamärgile loonud uue visuaalse elu, kõnetanud tarbijat ja olnud sellega nii silmapaistvad, et kaubamärkide edasine käekäik on olnud igati edukas.”
“Koostööd oleme teinud aastast 2018 (kui ma nüüd hästi mäletan). Ühiselt on loodud põnevaid tervisliku toitumisega seotud kampaaniaid, mis on eelkõige suunatud lastega peredele. Mitu aastat kestnud projekt „Rimi retsepti meistriklass“ ja hiljutisematest koostöödest võib näiteks välja tuua “Ole eeskujuks” kommunikatsiooni, mis läbi uudsete nurkade aitab laste toidulauda rikastada.Meie jaoks on olnud suureks abiks agentuuri võimekus pakkuda täisteenust ehk lahendust ideest teostuseni. Suurimaks väärtuseks on võimekus luua loovaid ja uuenduslikke kontseptsioone, mis sobituvad just meile ja kõnetavad täpselt vajalikku sihtrühma. Märkimata ei saa jätta La Ecwadori tiimi sõbralikkust, abivalmidust ja kaasatust.”
“La Ecwador aitas meil kampaania “Anna uuele ringile” loomisel näha asju uue nurga alt. Olukorras, kus olime üht üleskutset 11 kevadel kasutanud ja sellega ka väga ära harjunud, oli uue sõnumi kasutuselevõtus ja sellega seotud ideede teostamisel tugev partner väga oluline. Meile meeldis väga, kuidas agentuur suutis kõik ideed luua tervikuks ning toetas ka nende elluviimist.
Esimese tagasiside uuele sõnumile saime juba tuntud inimesi teavituskampaaniasse kaasates ja see oli väga positiivne. Nende tagasisides väljendus kohe selline õige üleskutse äratundmine, see kõnetas neid. Võib-olla lihtsustas see neil ka oma jah-sõna andmist vabatahtlikuks eeskujuks olemiseks meie kevadkampaanias. Tagasisidet kampaania visuaalide kohta on meile andnud ka meediapartner JCDecaux, kes märkis, et meie kampaaniat on märgatud ja esile tõstetud. Kindlasti oli kampaanial oluline roll uuskasutajate aktiivsuse kasvu osas.
Meile meeldis väga, et agentuur jättis meile vabad käed seal, kus oli meil endal kompetentsi ja ressurssi, ja tuli appi seal, kus meil inimesi või kogemust nappis. Tegutsesime võrdsete partneritena ja täiendasime teineteist. Kiired asjad said õigeaegselt tehtud ja püsisime kõigega sellises graafikus, milles olime kokku leppinud.”