Agentuuri La Ecwador agentuuritulu ületas 1 miljoni piiri

Agentuuri La Ecwador 2018. aasta agentuuritulu tegi eelmise aastaga võrreldes 42,65% suuruse hüppe, ületades aasta lõpuks ümmarguse 1 miljoni euro piiri. Agentuuri käive kasvas 2018. aastal ligi 1,9 miljoni euroni, mis on 14,5% rohkem kui aasta varem.

Loe edasi ⟶

Saagu teatavaks aasta 2018 #LaOscarid!

Kuulge kõik ja kuulge nüüd! Kätte jõudnud see kaua oodatud aeg – kuulutada välja 2018. aasta #LaOscarid.
#LaOscaritega premeeritakse kuues kategoorias Agentuur La Ecwadori aasta parimaid, tublimaid ja vingemaid kolleege.

Loe edasi ⟶

Sügis 2018 mõjukad kampaaniad

Kuhu suunas arenes reklaamimaailm pärast GDPR-i ja alkoholi reklaamiseaduse muudatusi? Millise mõju on andnud Brexit ja kuidas raputas agentuuri uskumatult kaunis sügis? Võime öelda, et kuigi Euroopa Parlament seisab silmitsi direktiiviga, mis elluviimise korral võib internetikasutajaid tugevasse isolatsiooni suruda ning uueks inimõiguseks kuulutatud vaba internet kaob oma säärases olemuses, liigub reklaamimaastik rohkem väärtuspõhiste lahenduste suunas.

Loe edasi ⟶

Heily Aavik kliendi ja agentuuri ideaalsest koostööst

Eelmise aasta lõpus nautisid turunduskohvi Äripäeva saatejuht Jekaterina Molotkova ning Heily Aavik. Intervjuu peamine teema oli ideaalne koostöö agentuuri ja kliendi vahel. Samuti turundusteenuste hinnad ning, millal on mõistlikum palgata turundusülesannetega tegelev töötaja, millal aga teha koostööd agentuuriga.

Loe edasi ⟶

Digitaalselt loovad lahendused traditsioonilistes meediakanalites

Mida tähendavad tänapäeval üldse traditsioonilised meediakanalid? Tegelikult on kõik ju väga lihtne. Lihtsalt öeldes on need on kanalid, kus oleme harjunud meediat ja reklaame tarbima.

Loe edasi ⟶

Nutipaber PowerCoat® Alive

PowerCoat® Alive võimaldab luua trükiseid või pakendeid, mis ühendavad nutitelefoni silmapilkselt NFC (Near Field Communication) tehnoloogia abil soovitud kodulehe või visiitkaardirakendusega. Tuleb vaid asetada oma nutiseade PowerCoat® Alive paberist trükise või pakendi lähedale, ning avanebki soovitud koduleht.

Loe edasi ⟶

Digitaalseid võtteid JCDecaux-i välireklaamidel „DigiTallinn“

Rääkides välimeediast – kuigi parimaks viisiks jõuda kampaaniates võimalikult kõrge katvuseni on digitaalseid ja traditsioonilisi välimeedia vorme ühendada, toovad digitaalsed välimeedia ekraanid mängu mõned nii igatsetud lahendused ja võimalused, mis traditsioonilisele meediale jäävad tehniliselt kättesaamatuks.

Loe edasi ⟶

1000 päeva agentuuris

„Ahahh… copywriter oled? Aga mis sa siis täpsemalt teed?“

See on küsimus, millele ma endiselt üsna tihti vastama pean. Ja ega mul ammendavat vastust sellele polegi. Judith K. Charles on öelnud, et copywriter on müügimees kirjutusmasina taga.

Loe edasi ⟶

Eesti lapsed reklaamiteadlikuks

Üha pisemad põnnid saavad mängimiseks ja meelelahutuseks kätte nutiseadmed, mis tähendab, et neist saavad ka üsna varases eas reklaamitarbijad. 

Loe edasi ⟶
Lae juurde ⟶