Agentuuri La Ecwador 2018. aasta agentuuritulu tegi eelmise aastaga võrreldes 42,65% suuruse hüppe, ületades aasta lõpuks ümmarguse 1 miljoni euro piiri. Agentuuri käive kasvas 2018. aastal ligi 1,9 miljoni euroni, mis on 14,5% rohkem kui aasta varem.
Kuulge kõik ja kuulge nüüd! Kätte jõudnud see kaua oodatud aeg – kuulutada välja 2018. aasta #LaOscarid.
#LaOscaritega premeeritakse kuues kategoorias Agentuur La Ecwadori aasta parimaid, tublimaid ja vingemaid kolleege.
Kuhu suunas arenes reklaamimaailm pärast GDPR-i ja alkoholi reklaamiseaduse muudatusi? Millise mõju on andnud Brexit ja kuidas raputas agentuuri uskumatult kaunis sügis? Võime öelda, et kuigi Euroopa Parlament seisab silmitsi direktiiviga, mis elluviimise korral võib internetikasutajaid tugevasse isolatsiooni suruda ning uueks inimõiguseks kuulutatud vaba internet kaob oma säärases olemuses, liigub reklaamimaastik rohkem väärtuspõhiste lahenduste suunas.
Eelmise aasta lõpus nautisid turunduskohvi Äripäeva saatejuht Jekaterina Molotkova ning Heily Aavik. Intervjuu peamine teema oli ideaalne koostöö agentuuri ja kliendi vahel. Samuti turundusteenuste hinnad ning, millal on mõistlikum palgata turundusülesannetega tegelev töötaja, millal aga teha koostööd agentuuriga.
Mida tähendavad tänapäeval üldse traditsioonilised meediakanalid? Tegelikult on kõik ju väga lihtne. Lihtsalt öeldes on need on kanalid, kus oleme harjunud meediat ja reklaame tarbima.
PowerCoat® Alive võimaldab luua trükiseid või pakendeid, mis ühendavad nutitelefoni silmapilkselt NFC (Near Field Communication) tehnoloogia abil soovitud kodulehe või visiitkaardirakendusega. Tuleb vaid asetada oma nutiseade PowerCoat® Alive paberist trükise või pakendi lähedale, ning avanebki soovitud koduleht.
Rääkides välimeediast – kuigi parimaks viisiks jõuda kampaaniates võimalikult kõrge katvuseni on digitaalseid ja traditsioonilisi välimeedia vorme ühendada, toovad digitaalsed välimeedia ekraanid mängu mõned nii igatsetud lahendused ja võimalused, mis traditsioonilisele meediale jäävad tehniliselt kättesaamatuks.
„Ahahh… copywriter oled? Aga mis sa siis täpsemalt teed?“
See on küsimus, millele ma endiselt üsna tihti vastama pean. Ja ega mul ammendavat vastust sellele polegi. Judith K. Charles on öelnud, et copywriter on müügimees kirjutusmasina taga.
Üha pisemad põnnid saavad mängimiseks ja meelelahutuseks kätte nutiseadmed, mis tähendab, et neist saavad ka üsna varases eas reklaamitarbijad.