Agentuur La Ecwador tervitas aasta algul uusi kliente

Reklaamitegija mõtleb jaanipäeval jõuludest ja jõulude ajal suvekuumale. Kui 2020. aasta detsembris alles esimesed lumeräätsakad langesid ning töögraafikus veel palju saabuvate pühadega seotud ülesandeid seisis, analüüsis agentuuri loov- ning strateegiameeskond jäätisemaailma ning töötas välja ideid, kuidas väärikaimat ülikooli noortele paremini eksponeerida.

Aasta lõpul esitles agentuur oma nägemust kodumaisele jäätisetootjale Balbiino, kes otsis värskeid ideid oma Classic sarja turundustegevustele. ,,Balbiino Classic jäätised on juba eos midagi erilist ja teistmoodi. Lisaks kõrgele kvaliteedile, peavad nad pakkuma uut kogemust ning rahuldama nõudlikuma ja uudishimulikuma jäätisesõbra maitsemeeli,“ kirjeldab brändi Heikki Põhi.

,,Juba põhjalikku ning hästi läbimõeldud briifi lugedes olime seisukohal, et Balbiino Classic on väga suure potentsiaaliga bränd, mis vajab tänasesse päeva ning konteksti adapteerimist. Seni kasutusel olnud kontseptsioon jääb lähitulevikus ajale lihtsalt jalgu,“ meenutab agentuuri loovjuht Taavi Lehari, kelle sõnul jõudis meeskond juba esimesel loovkoosolekul arusaamale, et esmalt tuleb astuda samm tagasi. ,,Viimased aastad on toimunud tormilised arengud brändikommunikatsioonis ning sihtgruppide väärtuspõhises segmenteerimises. Tajusime koheselt, et Balbiino Classicul on lisaks ettenähtud sihtgruppidele palju suurem potentsiaal. Seega jah, nihkusime natuke briifist mööda ja pakkusime kliendile rohkem, kui briifis nõutud oli, kuid olen kindel, et pikemas perspektiivis õigustab selline samm end ära.“

„Oleme koostöö üle väga õnnelikud ning  tunneme suurt väljakutset ning au viia edasi Balbiino Classic brändi. La Ecwadori meeskond annab igal juhul maksimumi ning meile on väga oluline, et meie kliendid näevad oma äritulemuste pealt, et nende kõrval seisab usaldusväärne ning pühendunud loovpartner,“ kommenteeris agentuuri tegevjuht Heily Aavik.

Teiseks suuremaks aastalõpu projektiks kujunes Tartu Ülikooli välja kuulutatud konkurss loov- ning meediapartnerite leidmiseks. Tihedas konkurentsis valis ülikool raamlepingusse kaks ühispakkumist, mis saavutasid loovtöödega maksimumtulemused. Seega on järgnevatelaastatel Tartu Ülikooli loov- ja meediapartneriteks agentuur La Ecwador koos Inspired Universal McCann’iga ning Optimist Creative koos CMS-iga.

„Tartu Ülikooli konkursitöö oli väga põnev, ent samal ajal ka keeruline – kuidas vanimat ning regiooni väärikamat ülikooli esitleda nii, et see ei tunduks vanamoodne, arhailine, kuid väärtustaks ikkagi neid kogemusi ja kultuuri, mis vaid Tartu Ülikoolil on,“ meenutab detsembris esitatud töö lahendamist Creative tiimi ja projektijuht Mairi Talving.

 

Jaga ka teistega:

Kommenteeri

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga