Uus aasta, uued tegijad!

2020 oli suurte muutuste aasta. Lisaks erinevatele maailmasündmustele toimus ka La Ecwadoris palju uut ja huvitavat: agentuur kolis uude majja ning uuendas ka oma visuaalset identiteeti. Uue hingamise taustal uuendas agentuur ka oma majasiseste kolleegipreemiate süsteemi. Nüüdsest ei anta LaOscareid välja enne jõulupuhkust toimuval traditsioonilisel väljasõidul, vaid hoopis uue aasta alguses toimuval tänuüritusel.

Lisaks uuele üritusele toimusid väikesed uuendused ka kategooriates ning tutvustati uut rändauhinda, mida iga põhikategooria võitja saab auga aasta enda käes hoida. Selleks on uhke, kuldset krooni kandev lõviskulptuur nimega LAKI. Auhinna nimi ja kuju ei ole juhuslik. Lõvi on oluline sümbol nii reklaamimaailmas kui ka La Ecwadori loos. Ettevõtte tegevjuht on sündinud lõvi tähtkujus, ettevõtte loomise paberid anti sisse 97. aastal lõvi sodiaagimärgi valitsemise ajal ning ka uues majas alustas agentuur just augusti keskel. Lisaks sobitub lõvi, kui loomariigi kroonikandja, sümbol agentuuri brändinguga.

Kes aga olid muutusterohkete uue aasta suurimad ja parimad tegijad?

Põhikategooria laureaadid:

AASTA KULLATÜKKKert Aavik on agentuuri töötaja, kelle töötundide väljamüük möödunud aastal oli kõige suurem. Ta on suurepärane meediatiimi juht. Kuigi võiks arvata, et 2020 tegi meediaplaneerimisele 1:0 ära, siis Kert ei vandunud nii lihtsalt alla. Kullatükk istus tunde ja tunde, et klientide kinnitatud meediaplaanid ning strateegia COVID-ist tekitatud muutustele vastavaks ning efektiivseks pöörata, lüües niimoodi hävingu pall hoopis koroona väravasse.

AASTA TIIMIJUHTKert Aavik teenis kaksikvõidu ka agentuuri parima tiimijuhina. Tema meeskonna eesmärgid olid kõige tulemuslikumad.

AASTA KOLLEEG – Digital tiimi creative  Hendrik Jaanre. Aasta kolleegi tiitel on eriline selle poolest, et selle valivad kõik agentuuri liikmed anonüümselt. Ta pole lihtsalt inimene, kes teeb oma tööd hästi, vaid kes muudab iga tööpäeva säravamaks ning meeskonnatöö mõnusaks. Hendrikut iseloomustatakse kui väga abivalmis ning edasipüüdlikku meeskonnakaaslast, agentuuri humoristi ning ambitsioonikat tulevikutegijat.

AASTA KLIENT – Mamma turundusjuht Taavi Rehepapp on eriline inimene erilise tiitliga. Taavi positiivne, edasiviiv ning lahendustele orienteeritud suhtumine muudab igasuguse koostöö efektiivseks ning produktiivseks.

Miks on aasta kliendi tiitel aga nii eriline? Auhinna võlu peitub selles, et tiitel omistatakse kindla kliendi esindajale. Valik ei kunagi lihtne, sest häid kliente on meil väga palju. Sel aastal esitas iga meeskond oma aasta kliendi kandidaadi ning kolleegium langetas lõpliku otsuse koos.

AASTA TEGIJA – esimese aasta tegija tiitli pälvis Rando Viisma, kes aitas driftimeeskonna The Sideways Crew võistlusautode brändingu ning disainiga. Driftiautode disain pole kunagi lihtne ülesanne, kuna disain peab olema silmatorkav, kandma edasi tiimi identiteeti ning esindama samuti sponsoreid. Rando tööst kasvas aga välja omaette bränd, mis ei jäänud silma ainult baltikumi driftifännidele, vaid ka rallimaailma absoluutsele ässale Kalle Rovanperäle. Ühe hooajaga sai meeskond oma autode ja stiili eest tuhandeid klikke ja vaatamisi. Algul pelgalt disainitööna tundunud projekt kasvas hoopis omaette turundusteoks!

Kuidas valiti 2020 aasta tegija? Esmakordselt toimunud kategooria eesmärk on tunnustada agentuuri liikmeid möödunud aastal tehtud töö eest. Igal liikmel oli võimalus esitada oma kandidatuur. Selleks tuli valida 2020. aastal tehtud projekt, töö või saavutatud tulemus, avada pisut selle konteksti ning tuua esile projekti nüansid, mis aitasid tegijal kasvada või valdkonda paremini tundma õppida. Tänuõhtul esitasid kuus agentuuri töötajat ettekande, milles tutvustasid endale kõige olulisemat tööd. Pärast seda kogunes žürii arutama ning aasta tegija tiitli pälvijat valima.

AASTA TURUNDAJAKarel Otstavel on siiras, sõbralik ja oma töö suhtes väga nõudlik. Lisaks tavatööle on ta viimase aasta jooksul kõige rohkem agentuuri hea sõnaga levitanud. Olgu selleks agentuuri esindamine erinevatel üritustel, tehtud tööde jagamine või agentuurielu kujutamine oma sotsiaalmeedias. Karel pälvis LAKI oma tööde veebis presenteerimise, nende tausta avamise ning tutvustamise eest.

Lisaks iga-aastastele põhiauhindadele annab agentuur välja ka paar eriauhinda.

Eriauhindade laureaadid:

AASTA UUS TULIJA – Mini LAKI viis koju Creative tiimi disainer Karla Ribelus, kelle töö kvaliteet, isikuomadused ning agentuurimeelsus motiveerib ja inspireerib igapäevaselt kõiki meeskonnaliikmeid. Ta on eelmise aasta jooksul agentuuriga liitunud särav ja silmapaistev talent, kes meeskonnaga kiiresti klappis ning kelleta enam agentuuri igapäevaelu ettegi ei kujuta.

AASTA ÄMBER on tiitel ning sõna otseses mõttes ka ämber, mille viis sel aastal endaga Alari Heinsoo. Vaatamata oma tähelepanelikkusele ning pühendumusele, jättis ta kahe silma vahele paar saatuslikku trükiviga. Eelmise aasta ämbri omanik Taavi valis kolleegide seast välja Alari, sest trükikurat otsustas teda sel aastal eriti usinalt kiusata. Seda veel just ühe ja sama sõnaga. Nagu kõik teised põhikategooria LAKI-d, käib ämber samuti käest kätte. Kuigi auhinda jagatakse alles kolmandat korda, on see muutunud juba üheks elevust tekitavaks kategooriaks, millest räägitakse terve aasta.

Aasta ämber on agentuurisisene auhind, millega läinud aasta naljakatele möödalaskmistele või äpardustele tähelepanu suunata ning tunnistada, et enda üle naermine on igati tervislik.

2020. aasta auhinnad LAKId jagati vaid agentuuriringis. Siiski liitusid tseremooniaga mitmed tuntud inimesed, kellel oli au laureaadid välja kuulutada. Suur tänu Laura Prits, Gameboy Tetris, Jake Farra, Robert Rool ning Noep!

 

Jaga ka teistega:

Kommenteeri

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga