Telereklaam on üks tõhusamaid ja kõige laiema sihtgrupini jõudvaid reklaamilahendusi – sõnumi saab kätte väga lai auditoorium. Video ja heli kasutamise võimalus teevad sellest ka ühe emotsionaalsema ja värvikama lahenduse, andes nii võimaluse oma sõnumeid meeldejäävalt ja tundega esitada.
Telereklaam on kindlasti ka üks kallimaid reklaamilahendusi nii tootmise kui meediaostu näol. Seetõttu tasub teleklipi tegemiseks palgata endale asjatundlik meeskond. Meie töö algab juba kliendi briifist – vaatame üle kliendi võimalused ja soovid ning teeme omapoolsed ettepanekud. Teleklipi tegemisel tasub kindlasti jälgida ka seda, et klipi eelarve ei ületaks meediaplaneerimise oma – hea klipp väärib ka rohket näitamist. Esitame kliendile paar-kolm ideed, mida lihvides jõuame selle õige looni. Enne tootmist kooskõlastame kogu stilistika, castingu ja lokatsioonid, häälenäidised ja muusika – esitame storyboardid ja kirjelduse. Produktsiooni tegemisel kaasame kas välise meeskonna või teeme kogu produktsiooni oma kokkupandud meeskonnaga ise.
Teleklipp võib olla ka graafilisel või animeeritud kujul. Lihtsama müügiteate eesmärgiga teleklipi puhul võib graafiline lahendus olla parim ja samas ka märksa odavam kui filmitud klipp. Animeeritud klipid on kindlasti noorema sihtgrupi lemmikud ja annavad võimaluse luua täiesti uusi fiktiivseid maailmaid ja tegelasi.
Tänapäeval ei pea klipid alati olemagi televisioonis näitamiseks. Klippe saab eraldi toota ka sotsiaalmeedias või kinos näitamiseks. Öeldakse, et mida suurem on ekraan, seda ilusam klipp välja paistab!
Hea raadioreklaam on sarnane heale teleklipile – see edastab sõnumi emotsionaalsel ja huvitaval viisil. Väärt raadioklippi tasub panustada, kuna raadio kuulamine on Eestis endiselt au sees ja samas selle tootmise ja levitamise kulud oluliselt odavamad kui näiteks televisioonil. Raadio on kiire kanal, sobides seetõttu hästi just sellise sõnumite edastamiseks, mis vajavad kohest tegutsemist. Et aga raadioreklaamide plokist silma paista, peab see esmalt huvi äratama ja kõrva jääma.
Raadioreklaami kirjutamisel ja tootmisel on oma reeglid, mis muudavad klipi efektiivseks. Kindlasti peab olema arusaadav, kes on reklaamija, mis on toode või teenus, mida reklaamitakse, mida selle kohta tahetakse öelda ning mida inimene peab tegema pärast reklaami kuulamist. Kui oleme kõik need olulised punktid paika saanud, tuleb sellest lihvida ka veel loov, originaalne ja teistest eristuv vorm.
Raadioklippide tootmisel kasutame oma professionaalseid partnereid, kellega saame teha nii tavapärasemaid kui ka erilisemaid klippe. Suur tähtsus on alati häälel, kes klipi sisse loeb ja seetõttu pakume selle näidiseid teile tootmisprotsessi alguses mitmeid. Samuti on olulisel kohal helikujundus ja ka nende valik on lai – alustades huvitavatest heliefektidest, lõpetades spetsiaalselt klipi jaoks tehtud muusikaga.
Klipi hinna määravad mitmed faktorid – ülesande keerukusest sõltub klipi idee hind. Produktsiooni hinna määravad klipi pikkus, mitu ja kelle häält klipis kasutatakse, helikujundus ja efektid.