Koduekstra reklaamtegevused 2017

Meie roll
Digital / Foto ja video / Trükis

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Klient

Koduekstra

Töö

Koduekstra reklaamtegevused 2017

[/vc_column_text][vc_separator color=”chino” border_width=”2″][vc_column_text]

2017. aastal jätkus suurepärane koostöö Eesti suurima kodu- ja majapidamiskaupu müüva jaeketiga Koduekstra.

Agentuur La Ecwador pakub Koduekstrale täislahendust. Majas valmivad nii igapäevased reklaami- ja müügimaterjalid   koos trükilahendustega  kui ka poodide siselahendused, samuti hooajalised reklaamikampaaniad koos meediaplaneerimise ning strateegia  väljatöötamisega.

Eriti põnevaks ja tulemuslikuks on muutunud sisuturundus -, blogiturundus–  ja sotsiaalmeediategevused , mida haldab La Ecwadori sisuturundustiim  ja videomeeskond .

Sisuturunduses on eesmärk teha pidevat ning strateegilist sisuloomet, mis näitaks Koduekstra laia ning põnevat tootevalikut, tutvustaks inimestele e-poodi ning toetaks niiöelda elustiilikaubamaja kuvandit. Igakuiselt toodame erinevatesse blogidesse  (Retseptisahtel, Eesti lapsed, Nipimeister, Coollook) tootepõhiseid postitusi, tehes nende juurde ka kvaliteetseid ilufotosid . Samuti kirjutame Buduaari sisuturundusartikleid , saadame välja uudiskirju  ning vastavalt hooajale teeme ka sotsiaalmeedia jaoks kaasahaaravaid videoid. Haldame Koduekstra Facebooki lehte , kasutades seal ära muude kanalite jaoks loodavat sisu ning mõeldes pidevalt ka sotsiaalmeediass uusi ja põnevaid lahendusi. Sellest aastast oleme toodete paremaks tutvustamiseks kasutusele võtnud visuaalselt põnevad looperid

Aastaid oleme teinud Koduekstra kliendilehte  ning töötanud välja reklaamikampaaniaid , mis toetuvad agentuuri loodud reklaamikeelele.

2017.aasta peamiseks eesmärgiks oli kogu Eestit katva kauplustevõrgustiku ja e-poe kommunikeerimine ja rikkaliku kaubavaliku tutvustamine.

Koduekstra valik on tohutu, alustades lihtsamast kodukeemiast lõpetades disainkeraamikaga. Sinna vahele jäävad veel hooajalised kodu- ning aiakaubad, mänguasjad, elektroonika ja vaba aja kaubad. Seega ehitasime oma strateegia üles põhimõttele, et meie ülesanne on klient efektiivselt poodi suuda kaupluste lähedale sattudes või e-poodides šopates.

Planeerisime meediat sihtgrupile sihtgrupile võimalikult lähedal: populaarsemad printlahendused, maakondade lehed, kinod, televisioon, atraktiivsed välimeedia lahendused kaupluste vahetuses ning ka ühistranspordis.

2017.aastal valmisid kaks telereklaami. Värskendavalt mõnus ja meeleolukas suveklipp ja hubaselt õdus ning armas jõuluklipp, mis valmis otse meie jõulupildistamiselt. Mõlemad klipid hakkasid silma ka kinodes ning digitaalmeedias. Kampaaniaid toetasime väli- ja digitaalmeedia ning erinevate printlahendustega

2016.aastal valisime agentuuriga üksmeelselt Koduekstra ka aasta kliendiks. Sama tiitli võitis lemmikpood ka teist korda järjest 2017. aastal “Aasta parimate” valimisel.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]