Mis teeb brändist brändi? Kas brändingu puhul on olulisem sisu või visuaal? Miks peavad brändid rääkima lugusid ning kuidas tunnetada oma brändi meeskonnas üht moodi? Septembris toimunud La Ecwadori Turunduskohv keskendus teemale “Visuaalne või sisuaalne bränding”. Taavi Lehari ettekande salvestus on nüüd järelkuulatav podcastina.
Reklaamiagentuur La Ecwador alustas koostööd Riigikantselei, Töötukassa ja Integratsioonisihtasutusega. La Ecwador on nüüdsest Riigikantselei loovpartner. Nimelt võitis reklaamiagentuur raamhanke, mille eesmärk on luua riski- ja/või kriisikommunikatsiooni loovlahendused ja kujundused. Rõõmustavaid uudiseid tuli ka Töötukassalt. Nimelt otsis Töötukassa endale loovagentuuri ning reklaamiagentuur La Ecwador oli üks kolmest raamhanke võitjast. Lisaks võideti minikonkurss, mille ülesandeks oli Töötukassa […]
Kampaania õnnestumisel mängib väga olulist rolli läbimõeldud meediaplaneerimine. Ükskõik kui hea on kampaania loovlahendus või idee, ei saavuta see loodetud tulemusi ilma õigele sihtgrupile ja kampaania eesmärgile vastavate meediakanaliteta. Agentuuri meediajuht Kert Aavik avas meediaplaneerimise teemat järgmiselt: „Meediaplaneerimine annab kampaaniale selle viimase tõuke, et inimesi kaasata“. Meediaplaneerimine – Meediamixi kokkupanek ja meediakanalite valik Meediaplaneerimine algab […]
Septembri keskel sõitsid agentuuri La Ecwador aastaauhindade laureaadid pikaks nädalavahetuseks otse Pariisi südamesse, et koguda inspiratsiooni, nautida väljavõidetud preemiat ja saada hetkeks välja pisikesest Eestist. „Suurlinnades nagu Pariis, New York, London, Rooma ja teiste puhul sa tegelikult saad aru, kuidas suured organismid toimivad. Kuidas mõelda suurelt. Kuidas tegutseda üheaegselt nii lokaalselt kui ka globaalselt. Ja […]
Suvi agentuuris algas tänuavaldusega lapsevanematele. Nimelt panid digitiimi usinad liikmed pead kokku leidmaks võimalusi tänada lapsevanemaid, kes on COVID-19 kriisis lastele toeks olnud. Kampaania üheks erilisemaks ning personaalsemaks lahenduseks oli võimalus kampaaniaveebi sisestada tublide lapsevanemate nimed, mida seejärel kuvati avalikult digitaalsetel reklaampindadel nii linnaruumis kui ka internetis. Sotsiaalministeeriumi tänukampaania raames avaldati ka Koit Toome ja […]
Studio tiim on La Ecwadori üks noorimaid meeskondi. Sellegipoolest on jõutud aasta jooksul palju ära teha. Valminud on suur hulk sotsiaalmeedia- ja kampaaniaklippe, raadioklippe, animeeritud klippe, töötajate videosid ning toote- ja kampaaniapilte. Studio tiimi tehtud tööde hulka kuuluvad näiteks: Kampaaniaklipid – “Sihtkoht Lõunakas”, “Balbiino Õnnehetked”, “Itella. Külmakindlad pakid”, Sotsiaalministeeriumi “Ligipääsetavus. Kellele ja miks?”, “Minevikust parem”, […]
Agentuur La Ecwadoril on au olla Eesti Pereettevõtjate Liidu värske liige! Suvi algas meil agentuuris taas rõõmsate uudistega, nimelt on Agentuur La Ecwador selle aasta juunist Eesti Pereettevõtete Liidu värske liige. Eesti Pereettevõtjate Liit on esile toonud kauni metafoori pereettevõtlusest: „Pereettevõte on justkui suur, tugevatel juurtel seisev puu, mille kõrgest ladvast näeb kaugele ja mis […]
Eelmisel nädalavahetusel toimusid La Perel meeleolukad suvepäevad imekaunis Tulivee Villa Hotellis. Kui muidu lihvib agentuuritiim päevast päeva oma loovat meisterlikkust arvutite taga, siis seekord jaotati La Pere fortuuna alusel tiim-riikideks ja pandi proovile hoopis lõbusas La Olympia mõõduvõtmistes. Rinda pisteti kummikuviskes, vehklemises (või rohkem enda välja elamises kolleegide peal), triatlonis ja täpsusheitmises. Kolm parimat tiimi […]
La Ecwador alustas koostööd Töötukassa, heategevusliku projekti Pardigolfi ja Biathlon Otepää-ga. Nimelt osutus La Ecwador Töötukassa raamhanke konkursi „Loovagentuuri teenuse tellimine“ üheks võitjaks. Kuue pakkuja hulgast valiti välja veel kaks agentuuri, kelleks said Tank ja Dada koos Media House’iga. Tulemusena vastutab järgmisel kahel aastal agentuur koostöös partneritega Töötukassa kampaaniate ning loovkontseptsioonide välja töötamise ja […]