Aasta lakid käisid Barcelonas

Kevad on agentuuris olnud väga töine ja tavapäraselt kiire periood ning juba tundus, et Eesti suve ei tulegi. Seega lähetasime oma tänavused agentuuri aastaauhindade laureaadid Costa Bravale mõnusale minipuhkusele ning inspiratsioonitripile. Kui sügisel käisid agentuuri kolleegi- ja aastaauhindade laureaadid Pariisis, siis käesoleva aasta algul said välja jagatud uued lõvitrofeed, millega kaasnesid piletid Kataloonia pealinna Barcelonasse. […]

Brand icon

Kevad on agentuuris olnud väga töine ja tavapäraselt kiire periood ning juba tundus, et Eesti suve ei tulegi. Seega lähetasime oma tänavused agentuuri aastaauhindade laureaadid Costa Bravale mõnusale minipuhkusele ning inspiratsioonitripile.

Kui sügisel käisid agentuuri kolleegi- ja aastaauhindade laureaadid Pariisis, siis käesoleva aasta algul said välja jagatud uued lõvitrofeed, millega kaasnesid piletid Kataloonia pealinna Barcelonasse.

„Barcelona on agentuuriinimestele suurepärane valik, kuna see inspireerib ning laeb akusid mitmes mõttes. Miro ja Gaudi jälgi on kõikjal ning tegevust jagub ka neile, kes tahavad end lihtsalt rannas kotile visata, juhtme välja tõmmata, rannikut avastada ning kultuurilisi vaatamisväärsusi kogeda. Minu enda jaoks on Barcelona puhul imetlusväärne kohalike rahvuslik uhkus ja soov iseseisvuda. See vabadusejanu on väga inspireeriv just praegusel ajal,“ kirjeldab Barcelonat loovjuht ning aasta turundaja Taavi.

Tänu eelnevale kogemusele oskasid aasta kolleeg Maiken Veskimäe ning aasta kullatükk ja tiimijuht Kert Aavik viia reisiseltskonna lisaks linna vaatamisväärsustele avastama ka Costa Brava rannikut. „Ühel päeval sattusime Tarragona lähedale pankrannikule, mille vahel olid ilusate vaadetega inimtühjad rannasopid. Saime helesinises vees ujuda ja kallastele uuristunud koopaid avastada,“ jagab Kert oma muljeid.

Mõistagi avas Barcelona end oma vaatamisväärsuste ja öömeluga. Aasta kullatüki ja uustulija nominendid Karla ja Jelizaveta võtsid maksimumi linna ja disainimuuseumide avastamisest. Võrreldes Eestiga köitsid tänavapildis rändurite tähelepanu alkoholi- ja tubakareklaamid, mille suhtes on Hispaanias leebemad reeglid ja mida oli tänaval näha kõikjal. Samas poodide vaateaknad olid minimalistlikud ja kaunilt sätitud.

Lugusid viiepäevasest getaway’st on palju ning neid küsige parimatelt järgmine kord kohtudes, sest siia need kõik lihtsalt ei mahu. Näiteks tabas üllatusena seltskonda iseasi, et Barcelonas pole renditõukse, millega linna vahel vurada. Küll aga saab samal põhimõttel võtta tänavalt rolleri ja sõita sellega kasvõi ühest Barcelona otsast teise. Viimasel õhtupoolikul mindigi kaherattalistega linna tänavaid ja vaateid avastama. Poolöine vuramine osutus üheks reisi ägedamaks ettevõtmiseks.

Aasta uustulija Rezete meenutab huvitavat olukorda spontaansest avastusretkest asulast ja teedest kilomeetrite kaugusele eraldatud salasopist, mis osutus kohale jõudes hoopis geimeeste nudistirannaks ja pakkus meile teistmoodi kultuurilist kogemust.

,,Tagasi tulime kindlasti jumekama, motiveerituna ning kogemuste võrra rikkamana. Kolleegidega reisimised mõjutavad otseselt ka igapäevast koostööd ning ma usun, et Barca reis kajastub ka igapäeva töös väga positiivselt,“ kirjeldab PR- ja sotsiaalmeediaspetsialist Anna Leena.

Täna saame ka juba öelda, et järgmiseid reisimuljeid saab kuulda juba sügisel!