Möödunud aasta lõpul asus reklaamiagentuur La Ecwadori digitiim välja töötama Norman-Optika varakevadist kampaaniat, mille algus oli planeeritud veebruarikuusse. Siinkohal nähti head võimalust siduda kampaania teema Eesti ajaloost oluliste inimestega, kes on panustanud oma hinge ja südame rahvusliku kultuuriloo arengusse. Kuna tänavusse aastasse langes nii Norman-Optika kui ka taasiseseisvunud Eesti ühe tugisamba, Eesti krooni 30. juubelisünnipäev, […]
Möödunud nädalavahetusel toimusid La Pere lustakad talvepäevad maalilisel Otepääl, mida saatis taevaisa õnnistus viimase peal ilma näol. Tulvil talverõõme veetsime reedese päeva kõigile tuttaval Kuutsemäel mühisedes mööda lumiseid nõlvu. Hea ilma ja libisemise saatel saime karges õhus tuulutada ja värskendada oma meeli tehes kontori rutiinile mõnusa ja vajaliku restardi. Suuremate viperusteta leidsid kõik osalejad endas […]
Aasta 2022 on end juba mõnusalt sisse seadnud. Talv ja kevad on ametis köieveoga ning ukselävele on koputamas sinise veetiigri aasta. Mida põnevat on aga oodata turunduse ilmas käesoleval aastal? Missugused trendid tõstavad pead, missugused jätkavad domineerimist ning millised teevad pjedestaalile ruumi? Täna keskendume põhjalikumalt sotsiaalmeedia ja graafilise disaini trendidele käesoleval aastal. Küll aga ei […]
Möödunud aasta oli La Ecwadori jaoks äraütlemata põnev ja tegus. Aasta algul püstitatud eesmärgid said edukalt täidetud ning lisaks sellele toimus La Ecwadoris palju põnevat ja värskendavat: agentuur nautis oma esimest täit kalendriaastat Loomeväljal, edukalt lõpetasid kevadine ja sügisene Master of Ad praktikaprogramm ning laiahaardeline kolleegium sai mitmel rindel tugevat lisa. Ka tänavu tunnustame juba […]
Järjekordne Master of Ad kolmekuune praktikaprogramm on edukalt seljatatud. Loovad, tragid ja usinad noored, kes liitusid tänavuse programmiga said kinnitust, et huvi reklaamimaailma vastu polnud hetkeajend, vaid et see on osa ka nende edasisest identiteedist ja tulevikust. Tänavust praktikat alustas kuus reklaamiilma tulevikutegijat, kes seilasid koheselt allatuult loovagentuuri värvilisse, tempokasse ja kirevasse dimensiooni. Küll aga […]
Agentuuri usinad liikmed on juba mitu kuud jõulude lainel olnud. Teadagi algab jõulukampaaniate planeerimine juba kuid enne oodatud pühadeperioodi ning naljaga pooleks hakatakse pärast jaaniööd jõule ettevalmistama. Viimaks on aga aeg jõudnud sinnamaani, kuni La Pere liikmed saavad täielikult jõuludele keskenduda ning väljateenitud puhkust nautida, et uuel aastal juba veelgi loovamate lahenduste kallal töötada. 10. […]
Passwordi turunduskonverents koondab enda alla turundusmaastiku parimad tegijad, kes tutvustavad enda kogemustele toetudes turundustrende ja jagavad praktilisi teadmisi. Järgmise aasta Passwordi teema on „The next big thing“. Meie tulevikutegija agentuuris on aga esmalt praktikaga alustanud ning nüüd juba pea aasta projektijuhina töötanud Rezete Karu. Tänaseks on Rezete juhtimisel valminud palju edukaid kampaaniaid ning möödunud Kuldmuna […]
Sel sügisel liitus La Ecwadori digitiimiga copywriter Karl-Lennart Meri. Karl-Lennart on laia silmaringi ja huvidega noormees ning kirjutamine on olnud talle alati südamelähedane viis eneseväljenduseks. Olgu selleks humoorikas satiir, loovkirjutamine, tõlkimine või toimetamine. Ta on reisinud palju mööda ilma ringi ning pidanud kohanema kiiresti erinevate kultuuridega. See on aidanud teda ka täna, osates samastuda ja […]
See pole enam uudis, et digiturundus on kiiresti arenev valdkond, kuhu lisandub pidevalt uusi kanaleid, võimalusi ning samamoodi ka regulatsioone. Paralleelselt on väga paljudel ettevõtetel ja brändidel palgal turundusinimesed, kelle ülesandeks on digiturunduse haldamine, arendamine ning muuhulgas eeldatakse nii turundusinimestelt lisaks traditsioonilistele oskustele kodulehe haldamist ning loomist, selle sidumist uudiskirjade, Google Analytics’i, sotsiaalmeedia ja e-poega. […]