Sel sügisel liitus La Ecwadori digitiimiga copywriter Karl-Lennart Meri. Karl-Lennart on laia silmaringi ja huvidega noormees ning kirjutamine on olnud talle alati südamelähedane viis eneseväljenduseks. Olgu selleks humoorikas satiir, loovkirjutamine, tõlkimine või toimetamine. Ta on reisinud palju mööda ilma ringi ning pidanud kohanema kiiresti erinevate kultuuridega. See on aidanud teda ka täna, osates samastuda ja […]
See pole enam uudis, et digiturundus on kiiresti arenev valdkond, kuhu lisandub pidevalt uusi kanaleid, võimalusi ning samamoodi ka regulatsioone. Paralleelselt on väga paljudel ettevõtetel ja brändidel palgal turundusinimesed, kelle ülesandeks on digiturunduse haldamine, arendamine ning muuhulgas eeldatakse nii turundusinimestelt lisaks traditsioonilistele oskustele kodulehe haldamist ning loomist, selle sidumist uudiskirjade, Google Analytics’i, sotsiaalmeedia ja e-poega. […]
Värskelt avaldatud Äripäeva Turunduse TOP pingereas kaitseb agentuur La Ecwador stabiilselt oma kõrget positsiooni – agentuuri leiab viiendalt positsioonilt. ,,Me saame anda stabiilsuse ja kindluse sõnumi, sest olgem ausad, läinud aasta pole mitte kellelegi kerge olnud ning kõik pidid loetud hetkedega kohanema,“ leiab agentuuri rajaja ning tegevjuht Heily Aavik. Läinud nädalal 24. sünnipäeva tähistanud […]
Meie reklaamiagentuur La Ecwador on reklaamimaastikul tegutsenud juba 24 pikka, lõbusat ja õpetlikku aastat, mis on möödunud kui linnulennul. Selle aja jooksul on nii mõndagi juhtunud ning vaid aasta tagasi kolis meie reklaamiagentuur enda uude, Pirital asuvasse Loomevälja, kus nüüd pidulikult vastu võtta 25. tegutsemisaasta. Tähistamaks uue aasta täitumist kutsusime endale külla kliendid ja […]
Kui Sinu brändi eesmärk on pakkuda autentsust, elulähedust ning originaalsust, siis viimane koht, kust peaksid fotosid hankima on pildipank. Pilt räägib rohkem kui tuhat sõna ning originaalfoto tõstab usaldusväärsust, jutustab lugu ning tugevdab brändi. Tootefoto, foto reklaampostri või pakendi jaoks, isupildid, töötajate ja meeskondade fotod, sotsiaalmeedia content, looper või lühivideo digiekraanile. Foto ei sünni hetkest, kui […]
Mis teeb brändist brändi? Kas brändingu puhul on olulisem sisu või visuaal? Miks peavad brändid rääkima lugusid ning kuidas tunnetada oma brändi meeskonnas üht moodi? Septembris toimunud La Ecwadori Turunduskohv keskendus teemale “Visuaalne või sisuaalne bränding”. Taavi Lehari ettekande salvestus on nüüd järelkuulatav podcastina.
Reklaamiagentuur La Ecwador alustas koostööd Riigikantselei, Töötukassa ja Integratsioonisihtasutusega. La Ecwador on nüüdsest Riigikantselei loovpartner. Nimelt võitis reklaamiagentuur raamhanke, mille eesmärk on luua riski- ja/või kriisikommunikatsiooni loovlahendused ja kujundused. Rõõmustavaid uudiseid tuli ka Töötukassalt. Nimelt otsis Töötukassa endale loovagentuuri ning reklaamiagentuur La Ecwador oli üks kolmest raamhanke võitjast. Lisaks võideti minikonkurss, mille ülesandeks oli Töötukassa […]
Kampaania õnnestumisel mängib väga olulist rolli läbimõeldud meediaplaneerimine. Ükskõik kui hea on kampaania loovlahendus või idee, ei saavuta see loodetud tulemusi ilma õigele sihtgrupile ja kampaania eesmärgile vastavate meediakanaliteta. Agentuuri meediajuht Kert Aavik avas meediaplaneerimise teemat järgmiselt: „Meediaplaneerimine annab kampaaniale selle viimase tõuke, et inimesi kaasata“. Meediaplaneerimine – Meediamixi kokkupanek ja meediakanalite valik Meediaplaneerimine algab […]
Septembri keskel sõitsid agentuuri La Ecwador aastaauhindade laureaadid pikaks nädalavahetuseks otse Pariisi südamesse, et koguda inspiratsiooni, nautida väljavõidetud preemiat ja saada hetkeks välja pisikesest Eestist. „Suurlinnades nagu Pariis, New York, London, Rooma ja teiste puhul sa tegelikult saad aru, kuidas suured organismid toimivad. Kuidas mõelda suurelt. Kuidas tegutseda üheaegselt nii lokaalselt kui ka globaalselt. Ja […]