2022. aasta erilised kampaaniad ehk La Ecwadori loovjuhid võtavad aasta kokku

Äsja lõppenud aasta märgib agentuuri jaoks lisaks 25. juubeliaastale ka uuendusi meeskonnas – agentuuriga liitus augustis loovjuhina Aleksander Urke, kellel on reklaami- ja turunduskommunikatsiooni alal 8-aastane kogemus. Kuid millised olid Aleksandri ja Taavi jaoks läinud aasta säravaimad kampaaniad ja lahendused? Millist väärtust erinevad projektid pakkusid nii loovuse, olulisuse ning tulemuste alusel?          […]

Brand icon

Äsja lõppenud aasta märgib agentuuri jaoks lisaks 25. juubeliaastale ka uuendusi meeskonnas – agentuuriga liitus augustis loovjuhina Aleksander Urke, kellel on reklaami- ja turunduskommunikatsiooni alal 8-aastane kogemus. Kuid millised olid Aleksandri ja Taavi jaoks läinud aasta säravaimad kampaaniad ja lahendused? Millist väärtust erinevad projektid pakkusid nii loovuse, olulisuse ning tulemuste alusel?                                                                                     

Tere tulemast, Luminor 🤘!

Uue kliendina tervitas agentuur Luminori ning koos vingest turundus-powerist pulbitseva tiimina alustati edukat koostööd sotsiaalmeedia alal. Eelmise aasta n-ö tähtede hulka kuuluvad kolm silmapaistvat kampaaniat. Kuna Luminor hakkas pakkuma paindlikku, reisikindlustusega maksekaarti nimega Luminor Black, lõime koos nubluga tema loost “pagasita Peruus” inspireeritud sotsiaalmeedia video, mis muutus eri platvormidel populaarseks.

 

 

 

Eelmise aasta suure kinnisvara boomi ajal pani ka Luminor tugeva rõhu kõigele kodudega seonduvale. Luminori remondilaenu promomiseks lõime eduka sotsiaalmeedia pildivõistluse “Enne/Pärast”, kuhu igaüks sai saata pildid oma muutuse läbinud kodust. Hiljem oli Luminori fännidel võimalus Facebookis hääletada enda lemmiku poolt ning võitja sai ka auhinna. Seega, edukas kampaania nii kliendi, fännide kui ka koduehitajate jaoks!

Häid sõnu pole kunagi liiga palju. Sellest lähtus detsembris laivi läinud Luminori #ütlenhead kampaania, kus igaüks sai Facebookis ja Instagramis jagada omalt poolt hetki, kus tema ise või talle oli öeldud midagi ilusat. Kõigi heade vahel läksid loosi auhinnad ning kampaaniale suurema mõju andmiseks kaasasime kampaaniasse ka mõjuisikud, kelle abil levis hea sõna veelgi kaugemale.

 

Värbamisturunduse uued reeglid

Eelmisel aastal painas paljusid tööandjaid tööjõupuudus ja sellest probleemist ei jäänud puutumata ka Circle K Eesti, kes valmistus kevadiseks värbamislaineks, millega leida inimesi suveperioodiks. 2018. aastal lansseerisime Circle K tööandja brändingule toetuva värbamiskontseptsiooni „Tule meie ringi“, mida tunnustati ka erinevatel konkurssidel ning mis täitis eesmärgid ulmelise kiirusega. Selle tuum seisnes erinevate brändisaadikute eksponeerimises, mis tõstis usaldusväärsust ja atraktiivsust. Pärast seda kohtas erinevaid omatöötajaid paljudes värbamiskampaaniates ning nüüd tuli tähelepanu tekitamiseks luua täiesti uus suund.

 

 

 

Lõime kampaania, millega kommunikeerisime Circle K töötajatele pakutavaid hüvesid. Tegime kaheksa erineva sõnumiga visuaali ja viis lühivideot, kus kasutasime mugavuspoodide keti oma töötajaid, kuid kes toovad esile väga konkreetseid lubadusi ja hüvesid. Kogu kampaania oli ülimalt edukas ning kandideerijate arv ületas eesmärgid. Lisaks tunnustati kampaaniat CV-keskuse poolt ning pälvisime Turundajate Liidu uue konkursi Tulimusta hõbekarva auhinna.

 

Värbamist teevad ka värbamisagentuurid, kes soovivad oma valdkonda värskust ning efektiivsust tuua. 2022. aastal tervitasime klientide hulka Tammiste Personalibürood, kes otsis oma ridadesse uut värbamispartnerit. Selle jaoks kasutasime videoformaati ning arendasime klipi idee ja stsenaariumi „Kaisa otsib tööd ehk tagurpidi töövestlus“. Humoorikas klipp, kus lisaks Kaisa Seldele teevad rollisoorituse ka Tammiste Personalibüroo töötajad, toob selgelt välja, kuidas täna on värbamisprotsessis toimunud suur muutus: mitte tööandja ei vali kandidaati, vaid esmalt valib just kandidaat oma tööandja. Videoklipis peaosa kehastanud Kaisa Selde suurepärane roll tõi Tammiste naiskonda ka uue liikme, kes kannab kokkusattumusel samuti Kaisa nime.

 

 

Noortes peitub tohutult potentsiaali. Meie asi on seda tunnistada

Viimase aasta jooksul puutusime tihedalt kokku laste- ja noorte teemadega. Seda nii töö kui reklaami järelkasvu mõttes. Suve hakul lõpetas Master of Ad’i kolmas lend vinge influencer-ite peo rütmis ning meil on suurim heameel tervitada sellest lennust maja uusi kolleege, Siimu ja Hannat, meeskonna ridades.

Majasisesel Aasta Tegija konkursil võitis maksimumpunktid ja žürii täieliku poolehoiu Karl-Lennarti arendatud Noored Kooli teavituskampaania #kadunud2000, millega tõmmati tähelepanu faktile, et igal aastal kukub haridussüsteemist välja suur hulk noori, kellel on tulevikus väga raske ühiskonda ning konkurentsi tagasi saada. Samuti käsitles noorte teemat Sotsiaalkindlustusametile tehtud Noortegarantii Tugisüsteemi kampaania „Kuidas sul päriselt läheb?“

 

 

Positiivsemate vaibidega olid kahtlemata meile juba traditsiooniks saanud Büroomaailma seekordne koolikampaania, mis tõi uue kooliaasta pisut toredamate nootidega meediasse ning julgustas noori oma lugu avastama. Koostöös Nõo Lihatööstuse ja Agenda PR-ga toimus Eesti esimene Lihahäkatoni konkurss, mis pani noori toidutehnolooge ajusid ragistama kaasaegsete lihatoodete loomisel. Säärane toiduhäkaton on innovaatiline ning pakub värskeid väljundeid nii õppivatele tudengitele kui ka meie toiduvalikule poodides.

 

 

Koos loome parema homse

2022. aastast jäävad meelde ka tulevikuga seotud projektid ning ettevõtmised. Kuigi eestlasi on ümmarguselt umbes miljon ning meie emakeel on maailma mastaabi mõttes üsna pisike, on riik alustanud väga selget tegevuskava eestikeelse Siri ja Alexa arendamiseks. „Anneta kõnet“ kampaaniaga julgustasime erinevaid eesti inimesi jagama oma häält kaasaegse lahenduse arendamiseks.

 

Eesti Pandipakend on pisut rohkem kui kümnendiga õpetanud eestlastele plast-, klaas- ja plekktaara tagastamist ning täna on panditaara tagasijõudmine Eesti Pandipakendile üle 90%. Järgmiseks suureks sammuks on Pandinõu teenuse tutvustamine, lansseerimine ning edasiarendamine. Et visuaalselt näidata inimestele, kui palju ühekordset plasti me erinevate ürituste väisamisel tegelikult maha jätta võime, tõime linnapilti metafoorse piilari, mille täitsime keskmiselt ühe ürituse jooksul tekkinud plasti hunnikuga. Seda kõike on võimalik ära jätta, kui kasutada Pandinõu teenust ja tooteid.

 

 

Üheks mastaapsemaks projektiks 2022. aasta talveperioodil oli Laskesuusatamise Maailmakarikaetapi brändingu loomine. Üliedukas MK etapp peeti Otepääl märtsi alguses ning ürituse korraldamisest ja publiku huvist olid liigutatud nii sportlased kui rahvusvahelised delegatsioonid. Kuid sellega ei lõppenud meie kokkupuuted laskesuusatamisega.

 

 

Suve lõpus aitasime Eesti Laskesuusatamise Föderatsioonil ette valmistada n-ö bidding’ut 2027. aasta Laskesuusatamise Maailmameistrivõistluste võõrustamiseks. Mitu nädalat intensiivset tööd realiseerus septembris Salzburgis – selle jaoks lõime ja tootsime erinevaid materjale, millega hääletustulemust Otepää kasuks pöörata. Nii edukas MK etapi kogemus kui ka detailsusteni välja rihitud esituspakett tõid Eestile pretsedenditu võidu – 44 hääletajat 46st soovis võõrustajana näha just Eestit ja Otepääd.

 

Aleksander Urke ja Taavi Lehari, La Ecwadori loovjuhid