Turundus 2006 vs 2016

Kokkuvõte 11. veebruari Hommikukohvist: milline oli turundus aastal 2006 ning milline on see täna. Külalistena osalesid vestlusel Kristine Ross ning Henrik Raave.

Loe edasi ⟶

Agentuur võttis tööle PR-juhi

Agentuuri kommunikatsiooniga tegeleb sellest aastast kommunikatsioonijuht.

Loe edasi ⟶

Eduka sisuloome neli nippi!

Mida teha selleks, et sinu artiklit loeksid võimalikult paljud inimesed? Toome teieni mõned soovitused.

Loe edasi ⟶

Eduka digibrändingu anatoomia

Seitse soovitust, kuidas muuta oma veebipood kliendile võimalikult kasutajasõbralikuks.

Loe edasi ⟶

Mida toob 2016. aasta La Ecwadorile?

Vaata, mida ootame meie aastalt 2016 ning milliseid muudatusi me uueks aastaks vastu võtsime.

Loe edasi ⟶

Tööturul Steve Jobsi pole! Kuidas teda siis leida?

Agentuur La Ecwador on suutnud kokku ajada supertiimi! Kuidas on see võimalik?

Loe edasi ⟶

Kuidas väikese eelarvega telesse saada?

Toome teieni mõned erilahendused, mis aitavad telesse saada palju lihtsamalt ja odavamalt.

Loe edasi ⟶

Visuaalse sisu strateegia sisuturundajatele

Räägime, miks on tänapäeval sotsiaalmeediakanalites ning sisuturunduses visuaalne pool olulise tähtsusega.

Loe edasi ⟶

Kas viie minuti kuulsus või „olümpiakuld“?

Jagame teiega näpunäiteid, kuidas paika seada ettevõtte uued suunad ja eesmärgid.

Loe edasi ⟶
Lae juurde ⟶