Smartposti digikampaaniad

Itella

Meie roll
Digital / Kampaaniad

Klient: Itella

Ülesanne: Luua erinevad digikampaaniad, millega Smartposti klienti teavitada uutest teenustest

Taust ja lahendus: 

Smartpost Itella on üks populaarsemaid logistikaettevõtteid Eestis, mis pakub oma klientidele hulgaliselt erinevaid teenuseid. 2022. aasta sügisel ja talvel lõime ettevõttele neli erineva eesmärgi ja sisuga kampaaniat.

Ainulaadse teenusepakkujana asuvad kõik Smartposti pakiautomaadid siseruumides, tänu millele saab sinna lihtsasti tellida erinevaid temperatuuritundlikke pakke. Lõime digikampaania, mille nutikad sõnumid koos temaatilise visuaaliga juhivad potentsiaalse kliendi tähelepanu Smartposti tugevale ja ainulaadsele müügilubadusele.

digikampaania visuaal

Iga aasta pühade paiku kummitab logistikaettevõtteid üks ja seesama häda. Nimelt tellitakse pakiautomaatidesse hulgaliselt kaupa, millele koheselt järele ei tulda ja seetõttu tekib ülekoormus. Lähenesime probleemile uue nurga alt ja lõime värbamiskampaania stiilis teavituse, mis kutsus kapitühjendajaid ehk Smartposti kliente tegutsema.

Pakid teele ja Euroopasse! Just sellise, naljasaate sketšist inspireeritud sõnum sai aluseks digikampaania loovlahendusele, millega kutsusime inimesi tegutsema ja pakki saatma 27 Euroopa riiki. Smartposti jaoks uudsel teenusel oli konkurentide ees mitmeid eeliseid, mis said reisimisest inspireeritud visuaalil samuti välja toodud.

2023. aasta jaanuaris lõime digikampaania, mis teavitab uudsest pakisaatmise võimalusest. Nüüd saab igaüks saata paki otse aadressile ehk enam pole vaja pakisaajal pakiautomaati oma saadetisele järele minna, sest kuller toob selle ise ukseni. Loovlahenduses sidusime teenuse erinevate populaarsemate Eesti nimedega, et mõjuda isiklikumalt, tõmmata tähelepanu ning tekitada sihtgrupis ühtlasi ka familiaarset ja sooja tunnet.

Vaata ka Seesami e-poele tehtud digikampaaniat!