Tšilli tuleproovi mänguline kampaania

Circle K

Meie roll
Kampaaniad

Kuidas ehitada üles mänguline kampaania?

Ülesanne: Töötada Circle K tšilli tuleproovi jaoks välja mänguline kampaania koos vajalike materjalide ja sõnumitega.

 

Taust ja lahendus:

Tšillime! Eestlaste poolt üheks enim hinnatud kiirtoidukohaks peetava Circle K aasta esimene kampaania oli tšilli tuleproov. Tegu oli korduskampaaniaga, mis varasemalt on olnud edukas ja menukas. Teenindusjaamades toimunud väljakutsega nõustujad said võimaluse tellida hot dogi, milles on üks kolmest tulisest vorstist: habanero, Chorizo või Tabasco.

Circle K mänguline kampaania tšillivorstiga hot dogide promomiseks.

Külastaja sai teravast „üllatusest“ aimu alles siis, kui oli Circle K hitt-tootest ehk hot dogist ampsu võtnud. Mänguline kampaania täitis mitut eesmärki. Peale klassikalise hot dogi müügi tõstmise pakkus see ka tarbijale endale intrigeerivat väljakutset ja parajalt hulgal põnevust.

Töötasime teravale kampaaniale välja kogu vajaliku loovkontseptsiooni, kujundused tanklatesse ja sotsiaalmeediasse ning muud olulised materjalid, millega sihtrühma tähelepanu võita. Nii oli see ka meie creative-tiimi jaoks korralik väljakutse!