Klient: Balbiino Classic
Ülesanne:
Kaasajastada Balbiino Classicu brändikeel ning lansseerida uus lähenemine suvise kampaaniaga.
Taust ja Lahendus:
Agentuurimeeskond analüüsis Balbiino Classicu, kui väga eriliste jäätiste brändi, 2020. aasta lõpul. Meie tiimile oli koheselt selge, et varasemalt kasutuses olnud kontseptsioon vajab uuendusi, sest viimaste aastate jooksul on brändikommunikatsioonis toimunud tormilised arengud. Tarbijatele on üha enam oluliseks saanud, et brändi taust ja sõnum haakuks nende väärtushinnangutega.
Inimesed on üha enam hakanud tähelepanu pöörama enda rahulolule ning püüdlema sisemise rahu ja õnnelikkuse poole. Enamasti piisab sellisteks muutusteks väga väikestest, kuid igapäevastest asjadest. Õnnehetked peituvad lihtsates momentides, olgu selleks lemmiklaulu kuulmine raadiost hommikul tööle sõites või südamlik hetk lemmikloomaga.
Lõbusas kampaanias „Classicalised õnnehetked“ tuletasime inimestele meelde, et õnne leidmiseks pole palju vaja. Kutsusime õnnehetki tabama Robert Linna, kes lisaks suurepärastele tantsuliigutustele lõi spetsiaalselt kampaania jaoks originaalloo „Õnn“, mille kirjutamisprotsess oli kajastatud ka teleklipis. Muuhulgas nägime klipis kõige ehedamat õnnejoovastust, mida võib jäätise seltsis tunda igaüks, kes nautimisega liiga hoogu satub. Hetked Balbiino Classicuga on võrreldavad justkui mediteerimisega, mil saad korraks aja maha võtta ja väärtustada iseend, oma saavutusi ning tunda end suurepäraselt sellisena, nagu me oleme.
Kampaaniat saatis tarbijamäng, mille magusateks auhindadeks olid kinkekaardid ÖÖD majja ja palju Balbiino Classic jäätiseid. Lisaks televisioonile olime aktiivsed ka väli- ja digimeediakanalites.
Magusas kampaanias lõi kaasa pea kogu agentuur. Creative tiim töötas brändile välja uue kontseptsiooni, loovidee ning sõnumid. Studio tiim andis oma panuse teleklipi loomisega ning digitiim vastutas kampaania digilahenduste eest ja valmistas Balbiino Classic jäätistele uue kampaaniaveebi.