Oleme rahvusvahelise tankla- ja mugavuspoodide keti Circle K-ga koostööd teinud juba alates 2018. aastast. Tänaseks juba viieaastase perioodi jooksul oleme loonud hulgaliselt edukaid tarbija- ja värbamiskampaaniaid, mida on pärjatud ka erinevate auhindadega nii tulemuslikkuse kui loovuse eest. Ka selle aastasel Kuldmuna loovkonkursil sai “Tassi oma tassi!” kampaania Suure tootekampaania kategoorias pronksmuna. Nüüd aga koostööst ja hiljutistest suurematest kampaaniatest järjekorras.
Meie klient Circle K
Circle K “Tassi oma tassi”
Kuigi tegu on selgete ja konkreetsete reeglitega rahvusvahelise kliendiga, on meil Circle K reklaamtekstides ja kampaaniavisuaalidel siiski õnnestunud välja arendada väheke mängulisem lähenemine. Selle heaks tõestuseks ongi juba artikli avalõigus välja toodud Tassi oma tassi! kampaania, mille suurepärane teksti, visuaali ja erilahenduste kompositsioon ei jäänud märkamata ka 25. Kuldmuna žüriile. Kuid milles seisnes auhinnatud kampaania olemus?
Nimelt kasutatakse Eestis igapäevaselt orienteeruvalt umbes 120 000 kuuma joogi topsi, mida ei saa ümber töödelda ning mis mõjuvad seetõttu keskkonnale laastavalt.
Circle K on sihtrühmale juba aastaid pakkunud võimalust osta kuuma jooki oma termose või tassiga soodsamalt, kuid paraku pole kliendid siiani täit vedu võtnud. Lõime suure tootekampaania, mis kutsus teenindusjaama ostma kuuma jooki oma isiklikku nõusse. Kampaania tulemused olid tõeliselt vägevad!
Muuhulgas kasvas isikliku tassiga kuuma joogi ostmine kaks korda, termoste müük võrreldes varasema kuuga tõusis neli korda ning jõudsime sotsiaalmeedias ka mitme sadade tuhandete ainulaadsete fännideni. Loe kampaaniast lähemalt siit.
Eriti tuline kampaania
Tassid said tassitud, kuid palju juhtus ka enne seda! Jaanuaris toimus üks eriliselt terav kampaania, kus kutsusime Circle K kui Eesti ühe enim hinnatud kiirtoidukoha fänne proovima eriti tuliseid hot doge. Külastaja sai teravast „üllatusest“ aimu alles siis, kui oli Circle K hitt-tootest ampsu võtnud. Mänguline kampaania täitis mitut eesmärki. Peale klassikalise hot dogi müügi tõstmise pakkus see ka tarbijale endale intrigeerivat väljakutset ja parajalt hulgal põnevust. Tšilli tuleproovist saad lähemalt lugeda siit.
Tasemel sotsiaalmeedia sisu
Suure osa meie igapäevasest tööst moodustab ka Circle K sotsiaalmeedia haldus, mis on oma olemuselt üsna unikaalne, sest postitusi tehakse lausa viis korda nädalas. Üks viimase aja enim kõneainet, laike ja jagamisi saanud postitust on otseselt inspireeritud hetkel kinodes olevast kassahitist, Fast X. Nagu moodsatele aegadele kohane, kasutasime visuaali loomiseks AI-tehnoloogiat ning tõime Dominic Toretto kõigi Circle K fännideni.
See oli vaid väike ülevaade meie tegemistest. Vägevaid kampaaniad on meil plaanis veelgi. Aitäh Circle K-le usalduse eest!
Võta meiega ühendust info@laecwador.ee, kui ka Sina vajad oma ettevõttele kampaaniat, põhjalikku strateegiat, sotsiaalmeedia sisuloomet või agentuuripoolset professionaalset kanalite haldamisteenust!