Master of Ad-i praktikaprogrammi 4. lend on viimaks maandunud

Iga praktikant saab programmi valitud väga kindla oskuse ja attitude’i pärast ning tore on näha, kuidas meeskonnas need oskused võimenduvad ja ühtse jõuna suudetakse praktika lõpuks ära organiseerida ka keeruline lõputöö. Aasta aastalt on konkurents programmi saamisel suuremaks läinud ning lõpetajate tase on sellest lähtuvalt väga kõrge.

Brand icon

Järjekordne Master of Ad on jõudnud finišisse ja tänavu kevadel lõpetas programmi 4. lend. Praktikandid said kolme kuu jooksul maitsta tõelist reklaamiinimese agentuurielu. Loomevälja on jälle mõne reklaamihuvilise võrra rikkam.

Master of Ad praktikaprogramm on kogumas aina rohkem populaarsust, sest seekord kandideeris programmi koguni 45 inimest. Valik oli raske ja peale sõelumist jäid püsima 4 kandidaati – Gregor Lillemets, Maria Vita, Susanna Freivald ja Kert Saarmets.

La Ecwador ei andnud aega rõõmustamiseks, sest viskas praktikandid silmapilkselt pea ees külma vette. Agentuuri tegevjuht Heily Aavik nentis tõsiasja kohe alguses: “Mida rohkem ise pingutate ja näitate, et soovite tööd teha, seda rohkem tööd te ka saate.” Õnneks praktikandid olid usinad ja pinnal ulpimise asemel, sukeldusid pärlite järele.

Hea koostöö on eduka praktika alustala:

Juba esimesel nädalal asetati praktikantide lauale nende esimene briif ning töö käigus pandi paika, milline ametikoht sobib kellelegi kõige paremini. Susanna ja Maria krooniti projektijuhtideks, Gregor sotsiaalmeedikuks ja Kert copywriteriks. Sealt edasi jätkus töö sujuvalt ja kiiresti saadi omavahel sõpradeks. See pani aluse heale koostööle ja vingetele mõtetele.

Gregor ja Kert said kiiresti aru, et nende omavaheline koostöö on nagu hästi õlitatud kellavärk. Üks täiustab teist ja vastupidi. Üheskoos moodustasid noored tandemi, mida ei lahuta ka kõige tugevam torm. Saatuse tahtel said meestest sotsiaalmeedia gurud, kes tootsid sisu nii Stebbyle, Büroomaailmale kui ka La Ecwadorile. “Meid saadeti randa pildistama Koduekstra tooteid, aga filmisime ka ühe Tik Toki, mis meile endale jõledalt nalja pakkus. Mõtlesime, et rõõmustame inimesi ja teeme päeva natukese naljakamaks, aga huvitaval kombel võttis TikToki rahvas selle veidralt vastu. Video on siiani üleval ja usun, et see on siiani naljakas,” ütleb Kert muiates.

Susanna leidis, et agentuurielu on palju hektilisem, kui ta esialgu oskas ette kujutada. “Vahepeal harva leidus ka rahulikke momente nagu külaskäik Circle K-sse või Joiki. Sellegipoolest oli tööd palju ja seda pidi tegema kiiresti. Alguses tegelesime palju ideede genereerimisega, sest agentuur kaasas meid peaaegu igasse briifi, mis tööpäeva lõpuks tõmbas meid ikka päris läbi. Programmi jooksul korraldasime mitu suurt üritust, mille käigus saime treenida oma suhtlemis- ja planeerimisoskuseid. Kokkuvõtlikult võib öelda, et kogu praktika oli väga kasulik, sest sain ülevaate kõikidest rollidest agentuurimaastikul.”

“Reklaamitöö kõige huvitavam aspekt on sukeldumine täiesti võõrasse teemasse, samal ajal tehes ise nägu, et oled antud ala ekspert,” tõdes Maria. “Lisaks sellele osutus põnevaks väljakutseks suunamudijatele ürituse korraldamine, sain mõned head õppetunnid.”

“Master of Ad oli nagu sõit Ameerika mäel – algas rahulikult ja paugult tõmbas piirajasse, siis sai korra hinge tõmmata ning lõpp oli võimas. Võtan siit ellu kaasa kõik need teadmised, mida sain alates sotsiaalmeedia klippide loomisest kuni suure hanke võitmiseni välja. Soovin siinkohal tervitada kõiki vahvaid turundajaid ja praktikakaaslasi – ägedad olete!” lausus Gregor.

La Ecwadori tegevjuht Heily Aavik võttis praktikaprogrammi kokku järgnevalt. “Suur rõõm on näha persoonide, oskuste ja meeskonna kujunemist ning arengut kolme kuu vältel. Iga praktikant saab programmi valitud väga kindla oskuse ja attitude’i pärast ning tore on näha, kuidas meeskonnas need oskused võimenduvad ja ühtse jõuna suudetakse praktika lõpuks ära organiseerida ka keeruline lõputöö. Aasta aastalt on konkurents programmi saamisel suuremaks läinud ning lõpetajate tase on sellest lähtuvalt väga kõrge.”

Vaata Master of Ad praktikaprogrammi 4. lennu meeldejäävamaid hetki galeriist:

 

Loe ka Master of Ad 3. lennu lõpetamise kokkuvõtet siit.

Koostas: Kert Saarmets