La Ecwadori esimese poolaasta kokkuvõte: äri õitseng ja uued kliendid

Taas on Loomeväljal end sisse seadnud suvi ning see tähendab, et esimene poolaasta on märkamatult mööda saadetud. Agentuuri juht Heily Aavik jagab meiega edukaid kliendilugusid, kokkuvõtet 2023 aastast ja selle aasta esimesest poolaastast ning ambitsioonikaid tulevikuplaane. Vaatamata õhus tuntavatele majandusraskustele nendib Heily Aavik, et esimene poolaasta La Ecwadoris on võrreldes eelmise aastaga olnud edukas ning […]

Brand icon

Taas on Loomeväljal end sisse seadnud suvi ning see tähendab, et esimene poolaasta on märkamatult mööda saadetud. Agentuuri juht Heily Aavik jagab meiega edukaid kliendilugusid, kokkuvõtet 2023 aastast ja selle aasta esimesest poolaastast ning ambitsioonikaid tulevikuplaane.

Vaatamata õhus tuntavatele majandusraskustele nendib Heily Aavik, et esimene poolaasta La Ecwadoris on võrreldes eelmise aastaga olnud edukas ning tööd on alustatud nii mitmegi uue kliendiga. Suur osa uusi kliente on tee La Ecwadorini leidnud ise ning Heily sõnul loeb palju see, et agentuuril on 27 aasta pikkune kogemustepagas. Palju väärtust lisab ka agentuuri poolt pakutav 360-kraadine teenus ehk klient saab kõik teenused ühest ettevõttest kätte, lisaks La Ecwadori hea hinna-kvaliteedi kuvand. See aasta tervitas La Ecwador oma uute klientidena Bauhof Eestit, Oliviat, Elektrum Eestit, Jurat, autoportaali Veego.ee, Balbiino Classicut, TV3-e, Turismifirmade Liitu ja Tööriistamarketit.

Eelmine aasta suurenes taaskord agentuuri omateenuste maht ja vähenes vahendusteenus. 2023 aastal kasvas La Ecwadori käive 5% ja kasum 49%. Samal ajal tõusis agentuuri palgakulu 25%. Käesolev poolaasta on olnud kokkuvõttes veelgi edukam. “Me oleme agentuuri teenuste mahtusid võrreldes eelmise aasta sama ajaga kasvatanud, selles mõttes on meil hästi läinud,” tõdeb Heily.

Värskelt läbitud kuue kuuline EAS-i juhtide kasvuprogramm andis Heily sõnul talle palju indu, et agentuuri edu uutesse kõrgustesse tõsta ning ka oma tegevustega Eesti piiridest välja liikuda. Lisaks tulemuste kasvatamisele on plaanis ka suuremad agentuurisisesed struktuurimuudatused, mis toovad Loomeväljale uusi ja usinaid reklaamientusiaste. “Maja meil väikseks ei jää ning tänapäeval on ka võimalus hübriidtööd teha,” räägib Heily.

Vaadates veel kaugemale tulevikku, soovib La Ecwador aina kiiremini arenevas ja muutuvas reklaamimaailmas olla silmapaistev teerajaja. Üheks eesmärgiks on Aaviku sõnul teha rohkem koostööd influencerite ja freelanceritega. Teiseks oluliseks suunaks on aina enam kõneainet pakkuv rohepöörde teema, millega agentuur oma tegevuste planeerimisel arvestab.

Heily Aavik tõdeb, et Master of Ad praktikaprogramm on viie aastaga edukalt kanda kinnitanud ning sellega seoses pole suuremaid muutusi plaanis. Tema sõnul on kontseptsioon, kus programmi raames luuakse praktikantidest koosnev loovtiim, väga tõhus ja vajalik kogemus kõigile noortele reklaamihakatistele. Siiski tunnistab ta, et keerulises majandusolukorras on praktikantidel keeruline oma aega töö, kooli ja praktika vahel jagada. Sellega seoses tuleks Heily arvates mingi tasakaal saavutada, et noored leiaksid aega praktikale panustada ning töötajad ka noori efektiivselt juhendada.

Kokkuvõtteks nendib Heily, et võrreldes 2023. aasta esimese poolaastaga on selle aasta esimene poolaasta olnud edukam ja lennukam. Nüüd on aeg töökal La Ecwadori perel minna lenneldes vastu uuele poolaastale!

Kirja pani Stella Vaus

Master of ad 5. lennu praktikant