Kuldmuna 2024 tuli! Kuidas see meil läks?

Kuldmuna on agentuur La Ecwadoriga praktiliselt sama vana ning tänaseks on Eesti kõige vanemal loovuskonkursil juba 51 erinevat kategooriat, millega tunnustada oma ala kõige loovamaid tegijaid. Kokku esitati konkursile üle tuhande töö, millest finaali pääsesid vaid parimatest parimad. La Ecwador oli finaalis esindatud 7 finalistiga ning auhinnagaalalt ei lahkutud tühjade kätega. Teeme ülevaate, millised tööd […]

Brand icon

Kuldmuna on agentuur La Ecwadoriga praktiliselt sama vana ning tänaseks on Eesti kõige vanemal loovuskonkursil juba 51 erinevat kategooriat, millega tunnustada oma ala kõige loovamaid tegijaid. Kokku esitati konkursile üle tuhande töö, millest finaali pääsesid vaid parimatest parimad. La Ecwador oli finaalis esindatud 7 finalistiga ning auhinnagaalalt ei lahkutud tühjade kätega. Teeme ülevaate, millised tööd pääsesid shortlisti ja milline auhind ära toodi.

kuldmuna(Foto autor: Harry Tiits)

Ka telesaates “Õhtu” kajastatud Tervisekassa sotsiaalmeediaklipid südame-lukksepast Mannist, kes oma remonditöökojas kõiki vaatajaid vastu võttes südametervisest rääkis napsas online-reklaamfilmi finaalkoha. Edukas Tervisekassa “Kuidas käib sinu süda?” kampaania jätkub ka 2024. aastal, tõmmates võrdusmärgi südame ja mootori vahele.

Raadioreklaami shortlistis säras Riigi Infosüsteemide Ameti IT-vaatlik kampaania, mis annab juhtnööre turvaliseks ettevõtte juhtimiseks. Kampaania eesmärk on tõsta ettevõtjate IT-vaatlikkuse taset ning hoiatada võimalike ohtude eest.

(Foto autor: Rene Lutterus)

Otse välimeediareklaami postrite shortlisti kaevas oma tee valmis Bauhofi Livin’ Labida Loca lumelabidate reklaam, mis kutsus lumehooajal omale labidat soetama! Ricky Martini legendaarne viis ja Bauhofi lumelabidad lõid humoorika kombo, mis ei jätnud kedagi külmaks!

Sotsiaalmeedia postituse kategooriasse jõudis pakk, millega saadeti isiklik tervitus 2023. aastal ametisse ennistatud uuele Suurbritannia monarhile: Tere tulemast PAKKinghami!

(Foto autor: Rene Lutterus)

PR-kampaania brändi sotsiaalmeedia kommunikatsiooni kategoorias haaras Büroomaailma poolt ohjad ja ratsutas shortlisti Kauboi Kert koos CEO Jüri ning lapselaps Juuliusega. Büroomaailma TikTok-is tutvustatakse ettevõtet, miksides julgelt oma inimesi ja fantaasiat, et ka noorem põlvkond leiaks tee kvaliteetsete kontoritarveteni.

Samas kategoorias säras Büroomaailma tegelaste kõrval ka doktorikraadiga majandusteadlasest TikTok-i staar Lenno Uusküla, kes teeb koos Luminor pangaga igaühele pingelises olukorras majandusteemad lihtsaks ja selgesti mõistetavaks. Mõjuturunduse (influencer marketing) Hõbemuna potsataski seekord Lennole!

Reklaamirahva pidupäev toimus seekord T1 kaubanduskeskuses, võõrustades ligemale 700 inimest. Kirev ja kirglik programm tõi lavale tõelist kütet nii oma temaatika kui esinejate poolest. Ja nüüd tagasi hauduma!

kuldmuna(Foto autor: Harry Tiits)