Jagame teiega näpunäiteid, kuidas paika seada ettevõtte uued suunad ja eesmärgid.
Kas viie minuti kuulsus või „olümpiakuld“?
[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]Järgmise aasta turundusplaanide tegemine on juba alanud ning võib-olla tuleks nii mõnelgi ettevõttel oma strateegiad ja plaanid üle vaadata ning neid korrigeerida. On selge, et paratamatult osutuvad edukamateks need firmad, kes oskavad ja suudavad efektiivsemalt ning läbimõeldumalt tegutseda. Seega tuleks arvestada, et turundusel on järjest olulisem roll kogu ettevõtet hõlmava protsessina, mis tõstab konkurentsivõimet nii töötajate leidmisel, toote müümisel kui ka näiteks motiveeritud koostööpartnerite leidmisel. Kõige selle aluseks on aga püsivad igakuised turundustegevused ning järjepidev suhe oma koostööpartneritega.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][icon_box icon=”basic-message-multiple” icon_color=”#c9a14a”]turundusel on järjest olulisem roll kogu ettevõtet hõlmava protsessina.[/icon_box][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]Nii nagu tippspordis saavutatakse olümpiakuld meeskondliku tulemusena, mängib ka ettevõtte edukuses rolli iga väiksemgi koostööpartner ehk tiimiliige. Tihti mõeldakse koristusfirmade puhul, et kuidas nad ikka ettevõtte tulemust mõjutavad. Kui saan mõned koristajad odava hinnaga, siis jääb raha ülegi ning kasum ju kasvab. Tegelikult võib mõnigi asutus tänapäeval kaotada kliente ja töötajaid halvasti hooldatud ruumide pärast.[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][icon_box icon=”ecommerce-graph-decrease” icon_color=”#c9a14a”]Sama kiire, kui on tõus, on tavaliselt ka langus.[/icon_box][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Nõnda on ka turundusega. Otsitakse kõige odavamaid meediapakkumisi ja lastakse seejärel teha omale soodushinnaga mõni töö. Hea reklaami korral lennatakse seejärel korra kiiresti taevasse ning klientide huviorbiiti. Mis saab aga edasi? Sama kiire, kui oli tõus, on tavaliselt ka langus. Õigem oleks omale otsida pikaajalist partnerit, mitte kõige odavama pakkumisega agentuuri, kes ühe korra firma tema konkurentidest esile suudaks tõsta.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_custom_heading text=”4 lihtsat põhjust, miks on motiveeritud koostööpartner oluline:” font_container=”tag:h4|text_align:left” google_fonts=”font_family:Radley%3Aregular%2Citalic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_empty_space][vc_column_text]
1. Tunneb turgu ja sinu ärivaldkonda
Sa võid omada kõige laialdasemaid ning parimaid teadmisi oma valdkonnast ning konkurentidest. Kuid kui neid teadmisi pole sinu partneril? Kuidas saada sa uskuda, et tema pakkumine sinu jaoks kõige parem on? Hind on võib-olla tõesti soodsaim, aga äkki mõni muu lähenemine toimiks palju paremini? Hea koostööpartner peab tegema enne põhjaliku taustauuringu ning ennast kurssi viima kõigega, mis tema kliendi tegutsemisvaldkonnaga seostub. Tal peavad olema vajalikud lahendused, kuidas just sinu ettevõtet teistest esile tõsta ning konkurentsivõimelisemaks muuta.[/vc_column_text][vc_column_text]
2. Hoiab saladust
Väga oluline ning lausa elementaarne punkt, mille vastu mõnikord siiski eksitakse. Konkurentsis püsimiseks on ääretult oluline see, et sinu firma salajane informatsioon – tootearendus, kampaaniad ja muu siseinfo ei jõuaks meediasse või teiste ettevõteteni enne õiget aega. Konfidentsiaalsuse puudumine võib mõnel juhul kogu organisatsiooni pankrotini viia või lausa hävitada.[/vc_column_text][vc_column_text]
3. Päästab hädast
Kui sul on usaldusväärne koostööpartner, võib ta paljudes situatsioonides olla kui hea haldjast ristiema, kes kriitilistel hetkedel sulle appi tuleb. Alati ei pea tegemist olema suure katastroofiga, mille jaoks on kriisikommunikatsiooni vaja rakendada, mõnikord on tuge vaja ka väiksemates ning isiklikumates probleemides. Olgu selleks siis kellegi kontaktandmete otsimine, kampaanias viimase hetke muudatuste tegemine või mõne erakorralise ülesande enda peale võtmine.[/vc_column_text][vc_column_text]
4. Suudab olla proaktiivne ja näeb asju ette
Proaktiivne suudetakse muidugi olla ainult siis, kui omatakse head ülevaadet konkreetse firma ärivaldkonnast. Hea agentuur ei tohiks ootama jääda, millal talt mõnda ideed küsima tullakse. Edukas koostööpartner mõtleb iga päev, kuidas saaks oma kliendi turuseisu parandada ning leiab pidevalt uusi lahendusi ja ideid. Ettevõtted ei pruugi hallata kõikide konkurentide tegevust ja näha ette trende, mis kiires turumajanduses tekkida võivad – see ongi agentuuride ülesanne.[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]Pidevalt agentuuride vahel joostes ning soodsaimat pakkumist jahtides, ei teki üksteise soovide ning eesmärkide mõistmist. Seda saab võrrelda kahe inimese vahelise suhtega. Võõrastega ollakse ikka pealiskaudsemad ja teineteise salasoove ning unistusi ei teata. Lähedastega või vanade sõpradega on paratamatult suhe tugevam ja osatakse üksteist mõista ka sügavamatel tasanditel. Samuti on ka turundusega. Lisaks on see aeganõudev protsess, mis vajab planeerimist, oskusi, huvitavaid lahendusi ning pidevat koostööd oma ala professionaalidega, mitte esimesena pähe tulnud ideed, kõige odavamat pakkumist ja palju erinevaid koostööpartnereid.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][icon_box icon=”basic-lightbulb” icon_color=”#c9a14a”]Planeerimine, oskused, huvitavad lahendused, pidev koostöö.[/icon_box][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]Alo Lõoke
Ärikliendisuhetejuht[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_facebook type=”button_count”][/vc_column][/vc_row]