Agentuur La Ecwadori käive kasvas eelmisel aastal üle 1,6 miljoni euro

Agentuur La Ecwadori 2017. aasta käive tegi eelmise aastaga võrreldes 21% suuruse hüppe, jõudes aasta lõpuks 1,6 miljoni euroni. 2016. aastal läbi viidud agentuurisisesed struktuurimuudatused on ennast õigustanud. Oleme suutnud ka aastal 2017 mahtu järjepidevalt kasvatada.

La Ecwadori juhi Heily Aaviku sõnul on kasvu taga majanduse hea hetkeseis ning mitmed loovkonkursi võidud, mis tõid agentuuri paljusid uusi kliente. Eelmisel aastal sõlmisid koostöölepingud La Ecwadoriga sellised tuntud ettevõtted nagu Itella Estonia OÜ, Kesko Senukai Estonia AS ja Nittis OÜ.

’’Lisaks mitmetele uutele klientidele täiustame pidevalt turunduskommunikatsiooni valdkonna teenuseid. Kindlasti on meie kasvu taga klientide jaoks edukalt läbi viidud turunduskampaaniad,’’ selgitab Aavik. Eduka turunduskampaania üks tähtis osa on ka värsked ning läbimõeldud loovlahendused.

Agentuuri ideekirjutaja Taavi Lehari arvates toob konkurssidel võidu koju see, kui ka ise usud sellesse, mida sa teed. ’’Meie üks viimastest kampaaniatest, sotsiaalkampaania ’’Papsiga kodus’’, oli meile kõigile agentuuris südamelähedane teema ning me tõesti soovisime, et rohkem isasid jääksid lastega koju.’’

Agentuur La Ecwador on üks vanimaid ja suurimaid kohalikke loovagentuure, mis tähistas oma 20. juubeliaastat. Aastavahetuse seisuga töötab La Ecwadoris 16 inimest, kes igapäevaselt teenindavad selliseid tuntud Eesti brände nagu Tallinna Vesi AS, Nõo Lihatööstus AS, Liviko AS ja Põldma Kaubanduse AS.

tiim

Taavi Lehari

Jaga ka teistega:

Kommenteeri

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga