Säravate edulugude algused: 2022 uued kliendid

Loovagentuur La Ecwador on tegutsenud sõltumatult juba 25 aastat ning on iga aasta toob uusi koostöid erinevate organisatsioonide ning ettevõtetega. Meie 360-kraadine teenustering võimaldab meil klientidele pakkuda erinevaid võimalusi oma turunduse ja strateegilise kommunikatsiooni realiseerimiseks. Kasvuteel veendub aina enam kliente, et me suudame pakkuda neile kindlust, usaldusväärsust ja suurt kogemuste pagasit, aidates saavutada nende eesmärgid, […]

Brand icon

Loovagentuur La Ecwador on tegutsenud sõltumatult juba 25 aastat ning on iga aasta toob uusi koostöid erinevate organisatsioonide ning ettevõtetega. Meie 360-kraadine teenustering võimaldab meil klientidele pakkuda erinevaid võimalusi oma turunduse ja strateegilise kommunikatsiooni realiseerimiseks. Kasvuteel veendub aina enam kliente, et me suudame pakkuda neile kindlust, usaldusväärsust ja suurt kogemuste pagasit, aidates saavutada nende eesmärgid, olles särav teejuht kogu protsessi vältel. Kuid millised edulood said esimese peatüki läinud aastal?

 

Tagasi vaadates on meil äärmiselt hea meel möödunud aasta üle ning oleme tänulikud usaldavate klientide ja talendikate töötajate eest, kes on aidanud meil Loomeväljal agentuurina kasvada. Läinud aastal alustasime koostööd mitme suure ettevõttega, viisime läbi erinevaid kampaaniaid ning meiega liitus uusi andekaid päid.

 

Suured tegijad oma alal

Juba jaanuaris alustasime koostööd Tallinna Sadamaga ja töötasime välja päris nende enda telesaateformaadi TS Faktor, mille eesmärgiks oli kaasata kogu ettevõtte meeskonda, et anda neile edasi olulisi sihte ning suurendada kolleegidevahelist meie-tunnet. Ühtlasi lõime käed aasta algul Estiko Grupiga, kellega arendasime ning töötasime välja eesmärgipärase tööandja brändingu strateegia pea 350 töötajat liitvale grupile, mis tegeleb pakenditootmisest kinnisvaraarenduseni välja. Üle pooleaastase põhjaliku tulemusena on valminud nüüd unikaalne tööandja katusbränding, mis toetub justnimelt Estiko erisusele tööturul. Ka 2023. aastal jätkame tihedat koostööd Estiko meeskonnaga.

 

 

Möödunud aasta aprillis tervitasime klientide perekonda Luminori, kellega koos loome igapäevaselt põnevat ja haaravat sisu sotsiaalmeediasse. Lisaks igapäevasele sotsiaalmeedia haldusele, brändi eesmärkide saavutamisele ning mainekujundamisele oleme esimesed pääsukesed lendu lasknud erinevate ühisprojektidega. Näiteks aitasime suvel koostöös nubluga tutvustada reisikindlustusega Luminori Black kaardi võimalusi. Vaata videot siit.

 

Koostöö, mis pakub nii funi kui kindlustunnet

Kevadel liitus meiega ka Stebby, mis on üldist heaolu promov terviseteenuste platvorm koondades enda alla enam kui 7000 teenust. Loomulikult ei saa kõiki neid ka parima tahtmise juures korraga reklaamida ja seetõttu lõimegi digi– ja  äpikampaania, mis võtavad Stebby iseloomu ja olemuse asjast huvitatute jaoks kokku ning kutsuvad inimesi rakendust alla laadima.

 

Suur heameel oli taaskord tervitada 31-aastase ajalooga tehnoloogiaettevõtet Hansabit, mis peamiselt suunab oma turundust ja kommunikatsiooni B2B suunal ehk ettevõtetele. Kevadest pakub Hansab hoiulaegaste teenust igaühele ning töötasime nende tutvustamiseks välja silmatorkava kampaania.

 

 

Sügisele läksime vastu koos Seesam kindlustusega, kelle eesmärkidest lähtuvalt aitasime tõsta e-poe tuntust, kasvatada kodu- ja õnnetusjuhtumikindlustuse müüki ning panna inimeste südamele kindlustuse olulisust.

 

Kriisideaasta tõstis aktiivsust igal suunal

Sügisest oleme uhkelt MATKaSPORDi loovpartnerid, kellega koos viisime läbi ühe kaunilt jõuluse kampaania. Eesmärk oli liita inimesi ning tuua nende ellu toredaid mäletusi, sest talvise jõulumatka jaoks oli õnneks lumi maas. MATKaSPORT on ülimalt lojaalse klientuuriga kodumaine bränd ning aktiivse elustiiliga seotud toodete pakkuja, mille tegevus annab meie agentuurile nii motivatsiooni kui ka inspiratsiooni.

2022. aasta lõpus usaldas Liikumisaasta 2023 tiim La Ecwadorile oma loovpartneri koha, mis muuhulgas tähendas, et kolme nädalaga tuli välja töötada kogu teema-aasta jaoks selge turunduslik ning imagoloogiline nägemus. Vaatamata sellele, et samasse perioodi jäid ka jõulupühad ja puhkused, täitsime 30. detsembril „Spordiaasta Tähed 2022“ galaõhtul 1-minutilise videopositsiooni, millega liikumisaastale hoog sisse anda.

Uus aasta, uued tuuled – heade tööde taga on andekad pead

2022. aasta lõpus liitus meie loomepesa Print tiimiga Hanna Kastor. Tema andega saime tuttavaks juba eelmise aasta kevadel, kui ta võttis osa meie Master of Ad praktikaprogrammist. Mõned kuud ammutas Hanna teadmisi ja kogemusi trükikojas ning kui agentuur vajas lisaväge, teadsime kohe, kelle poole pöörduda. „Kahtlemata on Hanna koht just reklaamimaailmas ning kui kevadel ütlesin värsketele praktikaprogrammi lõpetajatele, et küllap me kohtume veel, siis juba tol hetkel ütles kõhutunne, et Hanna saab tulevikus täisväärtuslikuks La Pere liikmeks“, meenutab Heily.

Samuti on meil suur rõõm tutvustada meie uut sotsiaalmeedia spetsialisti ja sisuloojat – Lissell Kangur, kes moodustab agentuuri PR-, sotsiaalmeedia ning influencer marketingi särava tähe Anna Leenaga uskumatult ägeda duo. Lisselliga saime samuti tuttavaks eelmise aasta sügisel, kui ta meile praktikale tuli. Hetkel on aktiivselt Lissellil käimas veel ülikooli õpingud, kuid visioon on tal selge, siht silme ees ning on valmis enda lennukate ideedega panustama La Ecwadori sisuloometiimi.

Paremal Lissell ja vasakul Hanna.

 

Siim Kokkota

Copywriter