Vaata, kes on meie uusimad kliendid ja mis on viimase poolaasta suuremad projektid!

Esimene poolaasta on läbi, agentuur on puhkuselt naasnud ning valmis sukelduma tormilisse sügisesse. Turundusaastas algab uus aktiivne faas, mis kogub hoogu kuni jõuludeni, mil saab taas veidi hinge tõmmata. Möödunud poolaasta suurematele töödele ja töövõitudele vaatab tagasi copywriter Siim.

Brand icon

Autosõbrad, rõõmustagem, oleme Inchcape Motors Eesti uus turunduspartner!

Ajal, mil kinodes linastus legendaarse autofilmi „Kiired ja vihased“ kümnes osa, olime meie juba hoos reklaamide loomisega Inchcape poolt esindatavatele autobrändidele. Nende hulka kuuluvad BMW, MINI, Jaguar, Land Rover ja Mazda. Lisaks esindab Inchcape veel BMW mootorrataste brändi BMW Motorrad ning on loonud endale ka kontrollitud kasutatud autode müümise brändi bravoauto.

Kui klassikalisi tasulisi reklaame, kujundusi ja sõnumeid teeme me kõikidele Inchcape autobrändidele, siis MINI ja BMW Motorradi puhul haldame ka brändide sotsiaalmeedia kontosid ning loome nendele sisu. Sotsiaalmeedia olulisus on turunduses jätkuvalt kasvav ning see väljendub selgelt ka meie sotsiaalmeedia meeskonna suuruses ning töömahus.

Tunneme uhkust, et saame Eestis Inchcape partnerina teha reklaame rahvusvaheliselt tuntud ja olulistele brändidele.

poolaasta Inchcape

Lisaks autodele ulatub meie haare ka laevadeni. Tere tulemast kliendiks, Viking Line!

Viking Line’i näol on taaskord õnnestunud leida rahvusvahelise haardega klient, kellele teeme väga laiaulatuslikke töid ja suuri kampaaniaid, mis hõlmavad nii teleklippe, suuri digiekraane kui ka sotsiaalmeedia sisu. Viking Line’i kampaaniate ettevalmistus hõlmab agentuuris alati palju spetsialiste erinevatest valdkondadest.

Viking Line puhul peame arvestama ka nende kommunikatsiooni ja reklaamtegevustega Soomes ja Rootsis.

poolaasta Viking Line

Oleme esimese poolaastaga teinud mitu suurt ja ühiskondlikult olulist hanget!

Tervisekassa südamekuu

Südamekuul ehk aprillis jõudis meediasse meie tehtud kampaania „Kuidas käib sinu süda?“, mis hõlmas pea kõiki meediakanaleid: telet, raadiot, välimeediat, sotsiaalmeediat, digimeediat ja printmeediat. Kampaania oli üleriigiline ning meeskonna loovkontseptsioon sai üles ehitatud metafoorile süda kui mootor. Ka ladina keeles tähendab motor liigutajat. Süda pumpab, liigutab ja paneb meid omakorda liikuma. Nagu iga (auto) mootor, vajab ka inimese süda regulaarselt liikumist, et hoida mootor töökorras ning et mootori või südame elukaar oleks võimalikult pikk ja probleemitu. Kampaania loomisel kasutasime esmakordselt AI võimeid – kampaania tunnusvisuaalil olev tehislik süda on just tehisintellekti abil genereeritud.

Kampaania järeluuringust selgus, et 86% kampaaniat märganutest pidas seda meeldivaks, 89% mõistsid selle sõnumit ning 92% pidasid kampaaniat vajalikuks. Võib öelda, et igati õnnestunud!

Loe kampaaniast lähemalt siit!

poolaasta südamekuu

Hooldereform

1. juulil jõustus Eestis hooldereform, mis muutis tunduvalt senist hoolekandesüsteemi. Reform kindlustab, et iga inimene on väärikalt hoitud ning toetab elukvaliteedi paranemist. Hooldereform tõi endaga kaasa suurema toe lähedastele, suurema riigipoolse toetuse ning teenuse kvaliteedi paranemise.

Kuna hooldereform pälvis nii ühiskondlikult kui poliitiliselt suurt tähelepanu, oli selle edukas kommunikeerimine Sotsiaalministeeriumi jaoks kriitilise tähtsusega ning seetõttu valiti hankes partnerit äärmise hoolikusega.

Koostasime hooldereformi teavituskampaania, mis selgitas sihtgrupile ning laiemale üldsusele hooldereformi olemust ning sellega kaasnevaid hüvesid.

Hooldereformi jaoks lõime „Väärikalt hoitud!“ katussõnumi, sooja iseloomuga kampaaniavisuaali ning raadio ja teleklipi. Lisaks mängis olulist rolli ka kampaania PR ja kommunikatsioon, mida saame lugeda igati edukaks, sest reformi kajastati paljudes erinevates meediakanalites ning saadetes. Reformi tagamaid selgitas mitmes uudistesaates ka sotsiaalkaitseminister Signe Riisalo.

Kokkuvõte

Need on vaid mõned projektid ja kliendid millega oleme möödunud poolaasta jooksul töötanud. Rahvusvaheliste klientidega ja brändidega töötamine on andnud agentuuri meeskonnale uusi kogemusi ning motivatsiooni oma loovust veelgi kõrgemale tasemele viia ning näha suuremat strateegilist pilt nii Eesti kui ka rahvusvahelisest reklaamiturust.

Kuigi majandusolukord Eestis tundub järgmisel poolaastal järjest keerulisemaks muutuvat, annavad need projektid ja kliendid hea pinnase, mille pealt aasta lõpuni tugeva strateegilise vaate ning silmapaistva loovusega vastu pidada. Peagi tuleb turundusosakondadel hakata planeerima järgmise aasta turunduseelarvet ning seejuures saame reklaamituru ekspertidena abiks olla. Paneme koos paika kõnetava ja eristuva loovstrateegia ning tulemusliku turundusstrateegia!

Edukalt aasta lõpuni!

 

Siim Kokkota

Copywriter