Mõjukamad kampaaniad sel kevadel

Oleme sel kevadel tegelenud paljude huvitavate ja suurte projektidega. Toome  ka teieni kokkuvõtted neljast erinevast kampaaniast.

,,Mul on hääl – soovin, et sa mind kuulad”

Meile meeldib mõelda, et kaitseme oma lapsi, pöörame neile tähelepanu ning julgustame neid oma ettevõtmistes. Üldpildis see nii ongi, kuid igapäevaselt me vahest ei märka alati piisavalt neid muresid, mida lapsed iga päev endaga kaasas kannavad. Väikesed lapsed, väikesed mured; suured lapsed, suured mured – tegelikult see nii pole. Nii mõnigi ,,väike mure” on lapse jaoks tegelikult tohutu ning nii mõnigi pisike probleem võib ajapikku kasvada suureks ja keeruliseks. Seega ei piisa sellest, et me lapsi kuuleme, vaja on neid kuulata.

Lasteabi.ee kampaania ,,Mul on hääl” kampaania eesmärgiks on julgustada lapsi oma häält kasutama, muresid jagama ja vanemaid oma lapsi oma rohkem kuulama. Kui mure jääb jagamata ja lahendamata on Lasteabitelefon 116 111 just see koht, kust saada nõuandeid ja ideid probleemi lahendamiseks.

,,Mul on hääl – soovin, et sa mind kuulad” kampaania raames valmis videoklipp, mis juba esimesel kampaaniapäeval hakkas sotsiaalmeedias orgaaniliselt levima, pälvides mõne tunniga ligi 50 000 vaatamist. Jõudsime nii lapsevanemate kui lasteni – videopostituse kommentaarides täägiti oma sõpru ja vanemaid ning jagati elavalt sõnumit. Lasteabitelefoni kõnede arv suurenes hüppeliselt ning tunti huvi selle vastu.

Sotsiaalkindlustusameti ja Lasteabitelefoni poolt tellitud kampaania koosnes interneti- ja välireklaamist, tele- ja raadioklippidest ning see kestab neli nädalat. Vaatamata iseasjale, et kampaania eelarve oli tagasihoidlik, ületasime oma eesmärgid.

“Masinal on jõud. Sinul on mõistus”

5081 – just nii palju registreeriti 2016. aastal tööõnnetusi. Nendest pea iga neljanda tööõnnetuse moodustasid masinate, tööriistade ja transpordivahenditega seotud õnnetused ning tegelikkuses saaks selliseid juhtumeid ennetada.

Agentuur La Ecwador töötas Tööinspektsiooni kampaaniale välja loovlahenduse ,,Masinal on jõud. Sinul on mõistus” mis rõhutas masinate võimsust ning tugevust. Koostöös meediaagentuuriga Inspired viisime läbi üleriigilise kampaania, millega kõnetasime nii masinatega töötavaid inimesi kui ka tööandjaid.

Kampaania ajal ilmus iga päevaga aina rohkem artikleid, arvamuslugusid ning uudislugusid Eesti töökultuurist, mis pöörasid tähelepanu tööohutusele. 2016. aasta murettekitavad numbrid tekitasid nii inimestes kui ka ettevõttetes huvi ning kohusetunnet oma tööharjumusi ohutumaks muuta.

Positiivse tulemusena võtsid tööandjad ja ettevõtted Tööinspektsiooniga ise ühendust ning palusid kampaaniamaterjale ja lisainfot, pressis arutleti tööõnnetuste ennetamise võimalusi ning linnapildis ja sotsiaalmeedias hakkasid silma modernsed vanasõnad, nagu ,,Käsi ei kuku kännust kaugele” ja ,,Jagajasse jäävad näpud”.

Saaremaa Piimatööstuse uute kujundustega viilujuustu sarjade lansseerimine

Briif

2016. aastal töötas Agentuur La Ecwador Saaremaa Piimatööstusele välja uue viilujuustude pakendikontseptsiooni, mis vahetasid kevadel 2017 välja Saaremaa viilujuustude senise kujunduse. Kampaania eesmärgiks oli lisaks uuele pakendidisaini lansseerimisele, tõsta ka brändi tuntust, et viilujuustude sari eristuks paremini konkurentsis.

Loovlahendus

La Ecwadori reklaamiagentuuri meeskond arendas ideekontseptsiooni ,,Reisi ümber Saaremaa”, mis tutvustab saaremaiste sümbolite kaudu Saaremaa Piimatööstuse uut viilujuustude pakendisarja. Loovagentuuri väljatöötatud kontseptsioon ,,Reis ümber Saaremaa” lähtus otse uhiuutelt juustupakenditelt, mille põhielementideks on suur läbipaistev S-täht, isikupärane joonistus mõnest Saaremaa sümbolist ning värv, mis on igal tootel erinev. Seega kampaania idee oligi teha ring peale nii uuendatud pakenditele kui ka Saaremaale endale.

Meediaplaneerimine

Meediaplaani disainimisel jätkasime ringkäigu printsiipi. Kampaania ajal oli Saaremaa pildis ja helis nii traditsioonilises meedias kui ka erilahendustes, pälvides tähelepanu oma S-tähe, graafiliste joonistuste kui ka värviliste pakenditega. Traditsioonilises meedias kasutasime Saaremaa Piimatööstuse imagoloogilist telereklaami; lõbusat S-tähega sõnamängu kuulsime raadioreklaamis ning erinevaid Saaremaad puudutavaid ülesandeid lahendasime raadiomängus.

Välimeedia billboard’e kasutasime suuremate liiklussagedustega teedel. Suurtahvlid olid erilahendustena, väljaulatuvate viilujuustu pakenditega, imagoloogilised pinnad. Saaremaist tunnet jagus nutikasse digimeediasse kui ka printreklaami.

Kahtlemata kõige põnevamateks kampaaniakandjateks said miniatuursed väljapanekud, mis tõid nii pealinna südamesse kui ostukeskustesse tükikese ehtsat, kadakast ning merehõngulist Saaremaad. Tallinna kesklinna tuiksoontel avasime suured ümarpiilarid, milles eksponeerisime tuttavaid saaremaiseid sümboleid: kadakad, põllukivid, puidust aed jms. Ülemiste keskuses ehitasime Saaremaa ala ning ehitasime šoppajatele mõnusa puhkenurga, kus sai jalga puhata merekividel, nautida merevaadet, tunda ehtsate kadakate lõhna ning uudistada Saare Juustu pakendeid.

Suure nähtavuse ja meediatoetuse saime ka sotsiaalmeedias ning arvestades kampaaniatulemusi, on suur S-täht ning Saaremaa juustud igaühele tuttavad.

  • Klient: Saaremaa Piimatööstus AS
  • Projektijuht: Mairi Talving
  • Pakendidisain: Tiina Maripuu
  • Idee: Mairi Talving, Taavi Lehari
  • Art Director: Tiina Maripuu
  • Copywriter: Taavi Lehari
  • Meediajuht: Rain Taimre
  • TVC klipp: Boyband productions

Nõo Lihavürsti 25. juubeliaasta

Briif

25. mai tähistab Nõo Lihatööstus AS’le hällipäeva. 25. mail 1992, kuu aega enne Eesti Krooni rahareformi, alustas tegevust tuntud lihatööstus, mida täna tunneme eeskätt toreda Nõo Lihavürsti kaudu. 2017. aasta märgib suurt juubeliaastat ning veerandsajandi täitumist. Tähtpäeva vaimus tõime turule uuendatud, tervislikemate retseptide ja uute pakenditega Nõo Lihavürsti tooted; pakume erilisi juubelisarja roogi ning suvisteks eineteks saab taas-avastada Nõo Lihavürsti Rahva Lemmik grilltooteid läbi aastate.

Loovlahendus

Ettevalmistused Nõo Lihavürsti 25. juubelikampaaniaks algasid pea aasta enne uute pakendite lansseerimist. 2016. aastal valmistasime juubeliaastat ette, lõime uue Nõo Lihavürsti brandingu ja pakendidisaini ning tutvustasime kommunikatsioonis peamiselt Nõo Lihavürsti legendi.

2017. aastal räägime ja näitame rohkem, kuidas legend ainult parimaist liharoogi veel paremaks muudab. Kuna nn. Nõo-punane ehk burgundiapunane toon ja lihavürsti karakter on peamised kaks elementi, millega tarbijad Nõo Lihavürsti tooteid seostavad, disainisime oma meediaplaani nii, et fookuses oleks alati päevakangelased ehk tooted ise, mida toetavad tugevad argumendid.

Nii Nõo Lihavürsti uus slogan kui ka kampaania kannavad üldsõnumit: ,,Lisa elule vürsti!”

Meediaplaneerimine

Juubeliaasta kampaania sai hoo sisse aprillis ning erinevate tegevuste kaudu kestab jaanipäevani. Vürsti lisame elule nii televisioonis, raadios, digi- ja printmeedias. Uutes pakendites, puhtama ja tervislikuma koostisega, rahva lemmikud Nõo Lihavürsti road räägivad enda eest.

Samuti pälvisime tähelepanu mitmete erilahendustega, mis valmisid eksklusiivselt Nõo Lihavürsti juubelikampaaniaks. Juubelipäeval, 25. mail, kaunistasid vürsti sõnumid viie Eesti ajalehe esikaant – kaks nädalalehte ning kolm päevalehte. Kogu kevade vältel rääkisime uuendustest ja uudistest digimeedias koos sisuturundusega. Koostöös Postimehe veebiga lõime Nõo Lihavürstile bränditud sisuturundusploki koos alamlehega Postimehe avalehel, milles kajastasime iga päev erinevaid uusi retsepte ning artikleid. Paralleelselt oli juubelisõnumitega banner-kampaania koos juubeli loteriiga. Andsime lugejatele võimaluse võita rikkalikult uusi juubelitootjaid vaid lihtsa ja kiire loteriipileti kraapimisega.

Suure osa kampaaniast moodustas erinevate välimeedialahenduste kombineerimine. Tutvustasime Nõo Lihavürsti värskendatud imagot, juubelisarja ning tooteid bussiootepaviljonides; eksponeerisime Nõo Lihavürsti ehtsaid ja autentselt valmistatud täissuitsuvorste ning salaamisid spetsiaalselt valmistatud showcase-pindadel; silmatorkavad juubelisõnumid hakkasid silma magistraalide-äärsetel suurtahvlitel, kus kasutasime väljaulatuvat lahendust.

Lisaks juubeli- ning suvekampaaniale, tegime koostööd Fitlap.ee-ga keskkonnaga, mille peatreener Heikki Mägi aitas kokku panna tervislikud retseptid Nõo Lihavürsti uutest kanašašlõkkidest. Tervislikud retseptid ning Fitlap.ee soovitused leidsid oma koha nii veebis, sotsiaalmeedias kui ka Tallinna ja Tartu spordiklubide riietuskappides.

Edasi elule vürsti lisades.

  • Klient: Nõo Lihatööstus AS
  • Projektijuht: Mairi Talving
  • Pakendidisain: La Ecwador
  • Idee: Mairi Talving, Taavi Lehari
  • Art Director: Anete Konno
  • Copywriter: Taavi Lehari
  • Meediajuht: Rain Taimre

Tule meile külla ja mõtleme koos, milline strateegia aitab Sinu eesmärke efektiivselt saavutada. Rohkem infot: eliisa@laecwador.ee

Agentuur La Ecwador

Jaga ka teistega:

Jäta kommentaar

Your email address will not be published. Required fields are marked *