Smartpost külmakampaania

Itella Estonia OÜ

Meie roll
Creative / Digital / Print

Klient: Itella Estonia OÜ

 

Ülesanne:

Töötada lühikese ajaga välja kampaania, mis räägib siseruumis paiknevate pakiautomaatide eelistest.

 

Taust:

Smartpost Itella on vanim ja tuntuim iseteeninduslike pakiautomaatide teenuse pakkuja. Esimene pakiautomaat paigaldati juba 2008 aastal Viljandisse ning tänaseks on automaatide võrgustik kasvanud enam kui 170-ni.

Smartposti soov oli kommunikeerida oma peamist eelist teiste pakiautomaatide ees – kõik nende pakiautomaadid asuvad siseruumides.

Lahendus:

Kuna pakiautomaatide vahendusel liiguvad väga olulised ja tihti ka tundlikud tooted, siis lähtusime kampaaniat luues Smartposti sõnumist „Hoolega hoitud“ ja esitasime küsimuse, et kuidas me neid pakke ise kohtleksime?

Seeläbi tõimegi kampaania visuaalides esile väärtusliku sisuga paki ning lihtsa sõnumi, mis paneb postiteenuse kasutajaid mõtlema millist pakiautomaati eelistada. Kas jätta pakk õue või kasutada ühtlase temperatuuri ja niiskustingimustega Smartposti automaati?

Kampaania peamisteks kanaliteks olid online ja TV. Lisaks Google ja Facebooki reklaamikanalitele, kasutasime digimeedias suure katvuse saamiseks ka Postimees.ee erilahendust. Tegu oli küsimustikuga bänneriga, mis andis oma kontaktinfo loovutanud külastajatele võimaluse võita erinevaid Smartposti elementidega auhindu.

Väga tugevat rolli mängis online-s ka koostöö kampaania näoks valitud Juss Haasmaga, kes viis läbi erinevaid tegevusi sotsiaalmeedias ning loosis oma jälgijate vahel samuti välja kampaaniaga seonduvaid auhindu. Koos oma tütrega mängis Juss ka peategelasi kampaania telereklaamis, mis levis sadade tuhandete televaatajateni.

Kampaaniategevuste ja muu vajaliku informatsiooni koondamiseks lõime Smartpostile ka eraldi maandumislehe, kuhu jõuti läbi digireklaamide. Maandumisleht andis külastajatele lisaks kampaaniat puudutavale informatsioonile ka võimaluse liituda Smartposti uudiskirjaga.