Pakendikontseptsioon ja pakendidisainid Nõo noortesarjale

Nõo Lihatööstus

Meie roll
Pakend

Klient: Nõo Lihatööstus

Ülesanne: Luua pakendikontseptsioon ja pakendidisainid NÕO uuele noorteseeriale

 

Taust ja lahendus: 

Innovaatilise lihatootjana võttis NÕO fookusesse noorte tervise küsimuse, sest viimaste aastate ühed suurimad probleemid on noorte ülekaalulisus ja ebatervislik toitumine ning elustiil.

Lahendusena töötasid Nõo Lihatööstuse tootearendajad EASi programmi Disaini meistriklass raames ja Tartu Ülikooli töörühmaga välja tootesarja, mis on suunatud eelkõige noortele. Uue tootesarja eesmärk oli pakkuda tervislikumaid alternatiive.

Tootesarja kuulub neli toodet, millest igaühele lõime eristuva disaini ja stiiliga pakendikontseptsiooni. Kõik uued lihasnäkid on toodetud roheenergiaga, mida kommunikeerisime ka pakenditel. Lähtusime trendidest ja suundadest, mis kõnetavad eelkõige noori ja tõmbavad nende tähelepanu. Eriliseks tegi selle projekti fakt, et kogu tulemus sai lõpuks heakskiidu noortelt endilt, kes olid protsessi kohe algusest kaasatud.

Igale pakendile panime peale ka Eesti Koolitoidu logo, kes samuti liitus Nõo Lihatööstuse algatusega.