Ekslusiivne Stebby ärikingitus

Stebby

Meie roll
Branding / Pakend

Eesmärk: ärikingitus, mis jääb meelde

Ülesanne: Mis on heaolu? Võtsime eesmärgiks see lahti mõtestada ning parim võimalus oli luua eksklusiivne ärikingitus nimega Hea Õlu.

Taust ja lahendus: 

Stebby on heaolu vahendav platvorm, mille valikus on enam kui 8500 heaoluteenust. Kuna heaolu on Eestis terminoloogiliselt võrdlemisi uudne, leidsime, et see peab hakkama elama oma elu väljaspool kokkulepitud raame.

Stebby Hea Õlu ärikingitus

Nii tekkis mõte luua heaolust inspireeritud Hea Õlu ärikingitus ehk miski, mida saab ise kogeda. Lõime käed A le Coqiga, kelle tootevalikus oli projekti jaoks kosutav ja toniseeriv alkoholivaba isotooniline nisuõlu.

Hea Õlu projekt sisaldas endas mitmeid eesmärke: esmalt tekitada võrdusmärk Stebby ja heaolu vahel, teiseks kinnistada heaolu olemasolu ning kolmandaks tuua läbi ärikingituse tähelepanu ka Stebbyle kui heaolu edendajale.

 

Kontseptsiooni raames lõime Hea Õlu purgile spetsiaalse etiketi, mille disain ja värvid tulenevad otseselt Stebby CVI-st. Seekaudu tagame ülejäänud brändiga järjepidevuse ning tänu silmapaistvatele toonidele näitame ka Hea Õlu helget ja mängulist karakterit.

Sotsiaalmeedia strateegia nägi ette rõhu asetamist suure jälgijaskonna ning aktiivse eluviisi poolest tuntud mõjuisikutele ja brändisaadikutele. Nii jõudiski Hea Õlu ligikaudu kolmekümne populaarse influencerini, kes erilist kingitust ka oma Instagrami kanalis lahkelt jagasid.

Hea Õlu kinnistas inimestes, et Stebby ongi heaolu. Kui õlle pruulimine pani alguse tsivilisatsioonile ja heaolu ühiskonnale, siis meie Hea Õlule. Terviseks!

Vaata meie teisi pakendidisaine siit.