Jõuluehete kampaania

OÜ Koduekstra

Meie roll
Creative / Digital / Studio / Print

Klient: OÜ Koduekstra 

 

Ülesanne:

Luua ja lansseerida jõulukampaania, mis keskenduks jõuluehetele.

 

Taust ja lahendus:

2020. aasta pani meile kõigile piirangud ning hoidis meid kodudes. Kuna jõuludel on teadupärast traditsioon külastada lähedasi ja sõpru, oli see esimest korda suure küsimärgi all. Ent kuidagi tuleb ju endas ja lähedastes see jõulutunne tekitada. Siinkohal tuleb inimestele appi Koduekstra.

Reklaamikampaania loovlahendus sündiski hetkeolukorrast lähtuvalt – „Kodukesksed jõulud“ oli see sõnum, mis jäi silma ja kõrvu nii suurematele kui ka väiksematele kodukaunistajatele. Kampaaniaklipp näitas külluslikke jõuluehete maailma, kus säravad baleriinid keerlesid, tähed sätendasid ning kuulid veeresid.

 

Kampaaniavisuaal jõudis ka muudesse kanalitesse. Sotsiaalmeediasse lõime kaunid tootepildid ning efektsed looperid.

 

Välimeedia reklaamtahvlitel tulime koostöös JCDecaux’ga välja silmapaistva erilahendusega, kus ehtisime reklaamplakati tulekettidega. Nii saime sooja, kodust tunnet edastada ka tänaval.