Circle K x TimBluz brändikommunikatsioon

Circle K Eesti AS

Meie roll
Branding

Klient: Circle K

 

Ülesanne: Töötada välja Circle K brändikommunikatsiooni tegevused

 

Taust ja lahendus:

Kabanoss – sõna, mis seostub Eesti tarbijal ilmselgelt hot dog’i ja Circle K-ga. Või wrapper ja parim kaasavõetav kohv. Rääkimata sellest, et kõik Circle K kliendid on EXTRA-d.

Legendaarsed tooted on 30 aastaga saavutanud märgilise staatuse ning ettevõtte juubeliaastal soovisime, et brändikommunikatsioon väljendaks midagi erilist. Midagi eepilist, mis tuntud ja armastatud sümboleid tähistaks. Eeskätt soovisime brändisidet tugevdada just noortega.

Jõudmaks noorteni, pidime tegema midagi ootamatut, mis paneks sotsiaalmeedia kihama ning mõjuks esmapilgul uskumatuna. Nii jabur, et tahaks seda oma silmaga näha!

Parimast kohvist sündis ka pöörane idee. Õigemini ühest ebaõnnestunud olukorrast, kus parim kohv maandus lumivalgel särgil ning rikkus kogu päeva. Sellest sai inspiratsioon, mis pani aluse ühele t-särgi disainile ning millest kasvas brändikommunikatsioon Circle K moodi: Tim Bluz X Circle K moekollektsioon.

Esialgu jaburana kõlanud idee hakkas elama moelooja Tim Bluzi fantaasias, mida aitas ellu viia Circle K turundusspetsialist Gerttu Kaunismaa ning loovagentuuri disainer ja illustraator Liis Kurm, kes tunnevad Circle K brände ja tooteid paremini kui keegi teine. Koostöös valmisid erineva prindiga tekstiilid, Circle K brändivärvides kangad ning esimesed kavandid.

Juuli alguseks valmis unikaalne Tim Bluz X Circle K kollektsioon, kuhu kuulus pea 20 eri-ilmelist outfit’i, alustades kuulsast kohvilaigu prindiga t-särgist, lõpetades üli-EXTRA pulmakleidiga.

Ametlik moedemonstratsioon toimus Circle K jaamas, kus tuntud modellid ning mõjuisikud tutvustasid kollektsiooni nii pressile, külalistele kui mõjuisikutele, keda oli jaamas kokku üle saja. See omakorda tähendas tuhandeid story’sid, sadu pressifotosid ning tääge sotsiaalmeedias.

Kõneisikuna kasutasime ka Tim Bluzi kui värvikat persooni, kes suhtles nii pressiga kui demonstreeris oma taieseid näiteks „Eesti otsib superstaari“ eelvoorus.

Kas see oli piisavalt ootamatu ja noortele? Jah, EXTRA ootamatu!